![TITAN: Η νέα εικαστική ταυτότητα του ομίλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/TITAN-Group_Photo-1-1.jpg)
Το ανανεωμένο του λογότυπο παρουσίασε ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ στο οποίο αντικατοπτρίζει τη στρατηγική του για την Πράσινη Ανάπτυξη.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, έπειτα από σχεδόν 25 χρόνια, ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ ανανεώνει το λογότυπό του, για να αποτυπώσει πού βρίσκεται σήμερα και πού κατευθύνεται.
Με το έμβλημά του σε σχήμα σφαίρας και τη νέα χρωματική του παλέτα, το ανανεωμένο λογότυπο του Τιτάνα απεικονίζει την ισχυρή δέσμευση του Ομίλου στη βιωσιμότητα και τη μετάβαση σε πιο πράσινες λειτουργίες, προϊόντα και λύσεις. Το ανανεωμένο λογότυπο αντικατοπτρίζει επίσης τη διεθνή παρουσία του Τιτάνα, την υπόσχεσή του για δημιουργία αξίας για όλους τους συμ-μετόχους του, τη δίψα του για καινοτομία και την αποφασιστικότητά του για ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, μένοντας σχεδιαστικά κοντά στο προηγούμενο λογότυπο, εξακολουθεί να φέρει την ιστορία του Ομίλου.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/TITAN-1-1024x767.jpg)
Το νέο tagline «Μαζί χτίζουμε έναν καλύτερο κόσμο», που συνοδεύει και συμπληρώνει το ανανεωμένο λογότυπο του Τιτάνα, συμπυκνώνει τον σκοπό και την αποστολή του Ομίλου. Εκφράζει τον ρόλο του ως κινητήρια δύναμη του κλάδου του, το ένθερμο πάθος του να γίνεται πάντα καλύτερος, την ισχυρή του συμβολή στην αντιμετώπιση των σημερινών κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων και την επιθυμία και ικανότητά του να συνδέει τους ανθρώπους.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/thumbnail_TITAN_HORIZONTAL-LOGO_FULL-COLOR-1024x424.png)
Πράσινη μετάβαση
Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ τα τελευταία χρόνια επιταχύνει τη μετάβασή του σε πράσινα υλικά, προϊόντα, τεχνολογίες και λύσεις. Ο οδικός χάρτης του Ομίλου για τη μείωση του ανθρακικού του αποτυπώματος, τον οποίο υποστηρίζουν περισσότερες από 100 πρωτοβουλίες που καλύπτουν όλες τις αγορές και ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του, καθώς και σημαντικές επενδύσεις, έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή.
Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ επιταχύνει επίσης την πορεία του σε ό,τι αφορά στην καινοτομία, με μια διττή προσέγγιση που αξιοποιεί τη δύναμη των συνεργασιών και ταυτόχρονα προωθεί την καινοτομία εσωτερικά στην εταιρία.
Ψηφιοποίηση
Σε επίπεδο αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας, ο Όμιλος εξελίσσει διαρκώς και επεκτείνοντας τη χρήση εργαλείων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, όπως αυτά που βελτιώνουν τη γραμμή παραγωγής σε πραγματικό χρόνο, ανιχνεύουν αστοχίες και αποτρέπουν βλάβες. Την ίδια στιγμή, εφαρμόζει πιλοτικά λύσεις που αυτοματοποιούν την εξόρυξη και επεξεργασία πρώτων υλών και προβλέπουν την ποιότητα του τσιμέντου πριν από τη χρήση του.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ