
Στις premium μπίρες που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος θα εστιάσει η στρατηγική ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Μετά τα θετικά αποτελέσματα του 2023, η θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού της Carlsberg θα επενδύσει ακόμη περισσότερο στην ενίσχυση brands, όπως η Kaizer, η Carlsberg αλλά και στην «Νήσος», την οποία διανέμει αποκλειστικά μετά την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού στην κυκλαδίτικη μικροζυθοποιϊα.
«Θέλουμε να εκμεταλλευθούμε την παγκόσμια τάση για premium μπίρες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Managing Director της εταιρείας, Henrik Fredvig μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η έναρξη παραγωγής της μπίρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο ήδη από πέρυσι και η εντονότερη προώθησή της στην ελληνική αγορά αλλά και η παραγωγή της «Νήσος» στην έτερη παραγωγική μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ριτσώνα, αφού η μονάδα στην Τήνο «δουλεύει στο φουλ».

Το εργοστάσιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ριτσώνα
Ο κ. Fredvig θέλοντας να καταδείξει τη δυναμική των premium brands αποκάλυψε ότι η Kaizer αναπτύχθηκε κατά 16% και η Carlsberg κατά 36%, αν και όπως είπε ξεκίνησε από μικρότερη βάση. Έσπευσε μάλιστα να τονίσει ότι θα επιδιώξουν το σήμα Carlsberg να έχει διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην κατηγορία των μη αλκοολούχων προϊόντων, η γκάμα της οποίας εμπλουτίστηκε με την Φιξ Άνευ Λεμόνι και το Mango-Passion Fruit σε mixer της Tuborg.
Στο 25% ανέβηκε το μερίδιο αγοράς
Τα παραπάνω σχέδια έρχονται μετά από μια θετική χρονιά για την εταιρεία. Παρά το αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν, πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις της (κατά 3% σε όγκο και πάνω από 20% σε αξία), ανεβάζοντας ταυτόχρονα το μερίδιο στο 25% από 24% ένα χρόνο πριν.
Για την αγορά πάντως το 2023 ήταν μια απαιτητική χρονιά. Ο κ. Fredvig χαρακτήρισε την περσινή χρονιά «δύσκολη» και «απρόβλεπτη» χρονιά λόγω του υψηλού πληθωρισμού, των ακραίων καιρικών φαινομένων και του πολέμου στην Ουκρανία. Συνολικά, η κατανάλωση μπίρας υποχώρησε κατά 1%. «Μόνο το πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο του έτους παρουσίασαν πολύ υψηλή κατανάλωση λόγω του τουρισμού που ήταν αυξημένος κατά 7% σε σχέση με το 2022», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Η εταιρεία διατηρεί ισχυρή παρουσία στις τουριστικές περιοχές, με αιχμή την μπίρα «Mythos» που είναι αρκετά διαδεδομένη μεταξύ των ξένων επισκεπτών.
Πήρε πίσω ανατιμήσεις μετά τα μέτρα Σκρέκα
Ο κ. Fredvig ρωτήθηκε και για τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Απέφυγε να επεκταθεί πολύ, ωστόσο αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε προγραμματίσει κάποιες μικρές ανατιμήσεις, τις οποίες απέσυρε μετά την ανακοίνωση των μέτρων.
Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες στις οποίες παράγει περί τα 13 σήματα – μεταξύ αυτών ΦΙΞ, Mythos και Kaiser ενώ οι επενδύσεις μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ. Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ για την τριετία 2024-2026 ο στόχος είναι να ξεπεραστούν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θα συνεχίσει να εστιάζει σε περαιτέρω διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, με κανάλι προτεραιότητας αυτό της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.), στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου της, εμπλουτισμό των διαθέσιμων επιλογών προς τους καταναλωτές, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και με ιδιαίτερη έμφαση στα μη αλκοολούχα προϊόντα και εστίαση στην τουριστική αγορά.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025