Στις premium μπίρες που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος θα εστιάσει η στρατηγική ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Μετά τα θετικά αποτελέσματα του 2023, η θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού της Carlsberg θα επενδύσει ακόμη περισσότερο στην ενίσχυση brands, όπως η Kaizer, η Carlsberg αλλά και στην «Νήσος», την οποία διανέμει αποκλειστικά μετά την απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού στην κυκλαδίτικη μικροζυθοποιϊα.
«Θέλουμε να εκμεταλλευθούμε την παγκόσμια τάση για premium μπίρες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Managing Director της εταιρείας, Henrik Fredvig μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η έναρξη παραγωγής της μπίρας Carlsberg στη μονάδα της εταιρείας στη Σίνδο ήδη από πέρυσι και η εντονότερη προώθησή της στην ελληνική αγορά αλλά και η παραγωγή της «Νήσος» στην έτερη παραγωγική μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ριτσώνα, αφού η μονάδα στην Τήνο «δουλεύει στο φουλ».
Ο κ. Fredvig θέλοντας να καταδείξει τη δυναμική των premium brands αποκάλυψε ότι η Kaizer αναπτύχθηκε κατά 16% και η Carlsberg κατά 36%, αν και όπως είπε ξεκίνησε από μικρότερη βάση. Έσπευσε μάλιστα να τονίσει ότι θα επιδιώξουν το σήμα Carlsberg να έχει διψήφια ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί και στην κατηγορία των μη αλκοολούχων προϊόντων, η γκάμα της οποίας εμπλουτίστηκε με την Φιξ Άνευ Λεμόνι και το Mango-Passion Fruit σε mixer της Tuborg.
Στο 25% ανέβηκε το μερίδιο αγοράς
Τα παραπάνω σχέδια έρχονται μετά από μια θετική χρονιά για την εταιρεία. Παρά το αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν, πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις της (κατά 3% σε όγκο και πάνω από 20% σε αξία), ανεβάζοντας ταυτόχρονα το μερίδιο στο 25% από 24% ένα χρόνο πριν.
Για την αγορά πάντως το 2023 ήταν μια απαιτητική χρονιά. Ο κ. Fredvig χαρακτήρισε την περσινή χρονιά «δύσκολη» και «απρόβλεπτη» χρονιά λόγω του υψηλού πληθωρισμού, των ακραίων καιρικών φαινομένων και του πολέμου στην Ουκρανία. Συνολικά, η κατανάλωση μπίρας υποχώρησε κατά 1%. «Μόνο το πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο του έτους παρουσίασαν πολύ υψηλή κατανάλωση λόγω του τουρισμού που ήταν αυξημένος κατά 7% σε σχέση με το 2022», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διοικητικός ηγέτης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Η εταιρεία διατηρεί ισχυρή παρουσία στις τουριστικές περιοχές, με αιχμή την μπίρα «Mythos» που είναι αρκετά διαδεδομένη μεταξύ των ξένων επισκεπτών.
Πήρε πίσω ανατιμήσεις μετά τα μέτρα Σκρέκα
Ο κ. Fredvig ρωτήθηκε και για τα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Απέφυγε να επεκταθεί πολύ, ωστόσο αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε προγραμματίσει κάποιες μικρές ανατιμήσεις, τις οποίες απέσυρε μετά την ανακοίνωση των μέτρων.
Η εταιρεία διαθέτει δύο παραγωγικές μονάδες στις οποίες παράγει περί τα 13 σήματα – μεταξύ αυτών ΦΙΞ, Mythos και Kaiser ενώ οι επενδύσεις μέσα στην τριετία 2021-2023, άγγιξαν τα 23,1 εκατ. ευρώ. Για το 2024, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ για την τριετία 2024-2026 ο στόχος είναι να ξεπεραστούν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στρατηγικά, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θα συνεχίσει να εστιάζει σε περαιτέρω διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά, με κανάλι προτεραιότητας αυτό της κρύας αγοράς (HO.RE.CA.), στοχευμένη ανάπτυξη του premium χαρτοφυλακίου της, εμπλουτισμό των διαθέσιμων επιλογών προς τους καταναλωτές, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και με ιδιαίτερη έμφαση στα μη αλκοολούχα προϊόντα και εστίαση στην τουριστική αγορά.
Latest News
«Πράσινο φως» Παπαθανάση σε 682 επενδυτικά σχέδια στις περιοχές της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Παπαθανάσης ανέφερε πως η κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί τις δεσμεύσεις της
Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Πέντε αλλαγές στο κανονιστικό πλαίσιο των τραπεζών
Στις σημαντικές εξελίξεις στους κανονισμούς του χρηματοπιστωτικού τομέα αναφέρθηκε η Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, υποδιοικήτρια της ΤτΕ
«Πράσινο φως» για την ανάπλαση στις εγκαταστάσεις της πρώην Ζυθοποιίας ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη
Εκδόθηκε του σχετικό Προεδρικό Διάταγα, καθώς ενεργαοποιείται πολεοδομικά η περιοχή και δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησής της
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη