Με επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ το δίκτυο καταστημάτων Public επεκτείνεται με 10 νέα μεγάλα “Public + home” μέσα στην επόμενη τριετία.
«Με μια στρατηγική επένδυση, 10 εκατ. ευρώ, τα Public επενδύουν και επεκτείνουν το δίκτυο φυσικών καταστημάτων που φιλοξενούν τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων τεχνολογίας, μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών, αλλά και τηλεοράσεων και ειδών ψυχαγωγίας, προκειμένου να προσφέρουν ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στο πλάνο της επένδυσης για το 2024 εντάσσεται και η πλήρης ανακαίνιση τριών Public, που θα αναβαθμιστούν σε “Public + home” για να παρέχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών με ασυναγώνιστη ποικιλία μικρών και μεγάλων συσκευών για το σπίτι, σε περισσότερα σημεία στην Ελλάδα. Ειδικότερα, μέχρι το τέλος της χρονιάς, τα καταστήματα Public σε Ιωάννινα, Πειραιά και Ρόδο, θα αναβαθμιστούν σε “Public + home”, προκειμένου να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και των τοπικών αγορών.
Τα Public αναδιαμορφώνουν το δίκτυο καταστημάτων τους και βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση νέων σημείων τα οποία μπορούν να φιλοξενήσουν την εμπειρία “Public + home” σε όλη τη χώρα.
Στόχος είναι να φιλοξενούν και την κατηγορία των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών μεταφέροντας μικρού μεγέθους καταστήματα στα ήδη μεγάλα Public. Συγκεκριμένα, το Public Group εξετάζει ήδη τις περιοχές της Κρήτης, της Πελοποννήσου, καθώς και περιοχές στην Αττική, προκειμένου να ανακαλύψει τα κατάλληλα σημεία και να επενδύσει στη δημιουργία νέων μεγάλων καταστημάτων επιφάνειας 2.000 τ.μ., τα οποία θα φιλοξενούν με άνεση την πλήρη γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και προτάσεις για όλη την οικογένεια.
«Η περαιτέρω επέκταση του δικτύου των Public έρχεται ως αποτέλεσμα της επιτυχίας του νέου μοντέλου για αγορές οικιακών συσκευών που σύστησαν στο αγοραστικό κοινό τα Public μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τη σύσταση των καταστημάτων “Public + home”, τα οποία έχουν αναδειχθεί σε έναν από τους δημοφιλείς προορισμούς για τους καταναλωτές που αναζητούν μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων, προσφορές και ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Ενδεικτικό της θερμής υποδοχής που είχαν τα 13 πρώτα μεγάλα καταστήματα “Public + home” είναι πως το 94% των επισκεπτών τα αξιολόγησε θετικά, όσον αφορά στον σχεδιασμό των καταστημάτων, στην εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν» σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό