«Προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στην κοινωνία και να επιστρέφουμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνει». Αυτό αναφέρει στον «OT» ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, Marketing Director της εταιρίας Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στο πλαίσιο του East Macedonia & Thrace Forum II που διοργάνωσε το City Hub Events στην Αλεξανδρούπολη, τονίζοντας πως «η ευημερία και η πρόοδος των τοπικών κοινωνιών» αφορά άμεσα την εταιρεία καθώς αντικατοπτρίζεται και στη δική της ανάπτυξη.
Ο κ. Καλαϊτζάκης σημειώνει πως η Μασούτης είναι από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, απασχολώντας 919 εργαζόμενους, αρκετοί εκ των οποίων προέρχονται από μειονοτικές κοινότητες, όπως συμβαίνει με το 10% των εργαζομένων στην Κομοτηνή και το 15% των εργαζομένων στην Ξάνθη.
Η στήριξη της τοπικής κοινωνίας, όπως τονίζει ο κ. Καλαϊτζάκης βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της εταιρείας και στο πλαίσιο αυτό, αναλαμβάνει διαρκώς πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των ευάλωτων ομάδων. Ενδεικτικά αναφέρει τη διανομή τροφίμων μέσα από το πρόγραμμα «Μαζί όπου υπάρχει ανάγκη» σε συνεργασία με τον φιλανθρωπικό οργανισμό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» με την οποία η Δ.Μασούτης συνεργάζεται εδώ και 8 χρόνια. Παράλληλα την τελευταία τριετία υποστήριξε 100 σχολικές μονάδες και υλοποίησε 150 δράσεις υποστήριξης τοπικών φορέων και συλλόγων.
Στενή συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς
Η Μασούτης στάθηκε αρωγός και κατά τη διάρκεια των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν την περιοχή πέρυσι το καλοκαίρι, προσφέροντας αθόρυβα περισσότερα από 3.500 προϊόντα. «Το θεωρήσαμε ηθική υποχρέωση να σταθούμε δίπλα στην κοινωνία», υπογραμμίζει ο κ. Καλαϊτζάκης.
Η αλυσίδα της οικογένειας Μασούτη, η οποία βρίσκεται στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη από το 1991 με δυο καταστήματα σε Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα συνεργάζεται με περίπου 40 τοπικούς παραγωγούς, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους κλάδους των γαλακτοκομικών και των οσπρίων, την οινοποιία και τα αρτοσκευάσματα. «Πιστεύουμε πάρα πολύ στους τοπικούς παραγωγούς. Στην Θράκη καθώς και όπου αλλού δραστηριοποιούμαστε, φροντίζουμε να έχουμε συνεργασίες, σεβόμενοι πάντα τις ιδιαιτερότητες του κάθε τόπου. Θεωρούμε τη σχέση μαζί τους σημαντική και θέλουμε να τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί μας», λέει χαρακτηριστικά το στέλεχος της Μασούτης.
Διψήφια ανάπτυξη με το «καλημέρα» του 2024
Όλα τα παραπάνω έρχονται τη στιγμή που η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται με διψήφιους ρυθμούς παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. «Ξεκινήσαμε δυναμικά τη νέα χρονιά κινούμενοι εντός και άνω του κλάδου», σημειώνει ο κ. Καλαϊτζάκης, σπεύδοντας ωστόσο να επισημάνει πως η κατάσταση παραμένει απαιτητική, αφού εξακολουθούν να υφίστανται οι διεθνείς προκλήσεις, όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία, η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή και πιο πρόσφατα η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα με τις επιθέσεις των Χούθι.
Νέο Grand Masoutis στην Αττική
Στόχος της Μασούτης, σύμφωνα με τον κ. Καλαϊτζάκη είναι να συνεχίσει την υγιή ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στις περιοχές της Αττικής και της Νότιας Ελλάδας. Πρόσφατα, η εταιρεία εγκαινίασε το πρώτο Grand Masoutis στην Γλυφάδα ενώ στα τέλη του 2024 αναμένεται να ολοκληρωθεί το φιλόδοξο real estate project στις «Τρείς Γέφυρες», το μεγαλύτερο project που βρίσκεται σε εξέλιξη στον Δήμο Αθηναίων αυτή την περίοδο. Η ανάπτυξη περιλαμβάνει τη δημιουργία του νέου Grand Μασούτης στην Αθήνα και παράλληλη ανέγερση στον ίδιο χώρο ενός κτιριακού συγκροτήματος δύο 9όροφων πολυκατοικιών.
Κληθείς τέλος να σχολιάσει τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας που τέθηκαν σε εφαρμογή την 1η Μαρτίου, ο κ. Καλαϊτζάκης ξεκαθαρίζει πως η Μασούτης τηρεί πιστά τη νομοθεσία και φροντίζει ώστε ο καταναλωτής να έχει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές σε χαμηλότερες τιμές, αφουγκραζόμενη την ανησυχία των καταναλωτών για τις υψηλές τιμές.
Latest News
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το «tap2ride» μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»
Eurobank για «Σπίτι μου ΙΙ»: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής