![BYD: Προβλήματα στο εξωτερικό, παρόλο που ξεπέρασε την Tesla](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/Wang-Chuanfu-Byd.png)
Με νέες προκλήσεις στο εξωτερικό έρχεται αντιμέτωπη η κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD, διαπιστώνοντας έτσι πως η ταχεία ανάπτυξή της στο εσωτερικό δεν μεταφράζεται απαραίτητα σε γρήγορη επιτυχία στις μεγάλες ξένες αγορές.
Στελέχη της BYD, η οποία ξεπέρασε την Tesla στα τέλη του περασμένου έτους στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσαν ότι τα ζητήματα περιλάμβαναν την αδύναμη ζήτηση στην αγορά, την πολύ υψηλή τιμολόγηση, τον ποιοτικό έλεγχο και την εσωτερική ένταση σχετικά με το πόσο γρήγορα η BYD θα πρέπει να επιδιώξει να πάρει μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Ο Γουάνγκ Τσουανφού της BYD θέλει να κάνει «απόβαση» στην Ευρώπη με ηλεκτρικά οχήματα [γράφημα]
Επισήμαναν μάλιστα ότι η απειρία της εταιρείας φάνηκε σε ορισμένα προβλήματα που έχουν προκύψει, όπως η διαχείριση μούχλας στα αυτοκίνητα και η συσσώρευση χιλιάδων οχημάτων σε ευρωπαϊκές αποθήκες.
Νο 1 κατασκευαστής EV
Η BYD έχει κατακλύσει τον κλάδο των EV με ιλιγγιώδη ανάπτυξη, κυρίως στην εγχώρια αγορά της, όπου έχει γίνει ο Νο. 1 κατασκευαστής αυτοκινήτων σε συνολικές πωλήσεις.
Τα στελέχη δήλωσαν ότι η εταιρεία είναι απίθανο να επιτύχει τον εσωτερικό στόχο της ηγεσίας να πουλήσει 400.000 αυτοκίνητα εκτός Κίνας φέτος, σε σύγκριση με 242.765 που πωλήθηκαν πέρυσι.
Στην Ευρώπη, η BYD πούλησε περίπου 16.000 οχήματα το 2023, πολύ κάτω από έναν εσωτερικό στόχο που είχε τεθεί το προηγούμενο έτος για την ήπειρο.
Ένας εκπρόσωπος της BYD είπε ότι η αναφορά της Wall Street Journal ήταν «ασύμβατη με τα γεγονότα».
«Η BYD είναι πολύ ικανοποιημένη με τα επιτεύγματα των ομάδων μας στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένου αυτού στην Ευρώπη», είπε ο εκπρόσωπος, προσθέτοντας ότι η εταιρεία εξάγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ και μόλις δύο χρόνια και είναι σίγουρη για τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό.
Υπό τον Πρόεδρο Ουάνγκ Τσουάνφου, η BYD ελπίζει να ακολουθήσει τα βήματα των ιαπωνικών και νοτιοκορεατικών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Γερά θεμέλια
Η εταιρεία χτίζει σε γερά θεμέλια, έχοντας κερδίσει το ισοδύναμο των περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2022. Η κεφαλαιοποίησή της έχει μειωθεί πάνω από το ένα πέμπτο από το περασμένο καλοκαίρι, αλλά παραμένει πάνω από 70 δισεκατομμύρια δολάρια, περισσότερο από τη Ford Motor ή τη General Motors.
Η BYD έχει αποφύγει σημαντικά ζητήματα ποιότητας. Ωστόσο, έχουν σημειωθεί περιστατικά που επηρεάζουν τόσο επιβατικά όσο και επαγγελματικά οχήματα.
Τον Ιανουάριο, ένα λεωφορείο της BYD στο Λονδίνο έπιασε φωτιά, με αποτέλεσμα οι αρχές του Ηνωμένου Βασιλείου να ανακαλέσουν σχεδόν 2.000 λεωφορεία. Ευτυχώς κανένας δεν πληγώθηκε.
Μια εσωτερική ανησυχία αφορά τον αριθμό των επισκευών που απαιτούν τα μοντέλα επιβατικών αυτοκινήτων που εξάγονται από την Κίνα προτού μπορέσουν να πωληθούν στους καταναλωτές.
Μούχλα, γρατζουνιές και βαθουλώματα
Πρόσφατα, οχήματα έφτασαν στην Ιαπωνία με ατέλειες επιφανείας, όπως βαθουλώματα, γρατσουνιές και εξαρτήματα που χρειάζονται αντικατάσταση για να πληρούν τα τοπικά πρότυπα, ενώ στην Ευρώπη, ορισμένα οχήματα έφτασαν από την Κίνα με μούχλα, είπαν άτομα στην Wall street Journal.
Αρκετά ζητήματα ποιότητας BYD έχουν δημοσιοποιηθεί, συμπεριλαμβανομένων καταγγελιών για ξεφλούδισμα χρωμάτων και πλαστικών και οχημάτων που παραμορφώνονται κάτω από το βάρος των σχαρών οροφής. Ένα στέλεχος της BYD περιέγραψε την υποδοχή των οχημάτων BYD από πελάτες στο εξωτερικό ως παρόμοια με το «πηγαίνοντας σε ένα αξιοπρεπές εστιατόριο, αλλά διαπίστωσε ότι το πιάτο είναι ραγισμένο».
Τα στελέχη έχουν επισημάνει εσωτερικά τις ανησυχίες ότι το σύστημα ad-hoc επιδιορθώσεων σε εισαγόμενα οχήματα, αν και διαχειρίσιμο για μικρό αριθμό, δεν θα λειτουργούσε για το είδος της επιχείρησης μεγάλης κλίμακας που ελπίζει να δημιουργήσει η BYD.
να στέλεχος της BYD στην Ευρώπη είπε ότι οι ευρωπαϊκοί στόχοι δεν μπορούσαν να επιτευχθούν λόγω προβλημάτων όπως η χαμηλή ζήτηση και η ανάγκη για ποιοτικές επιδιορθώσεις.
Τα οχήματα BYD κοστίζουν πολύ περισσότερο στο εξωτερικό από ό,τι στην Κίνα, γεγονός που μειώνει την ικανότητα ανταγωνισμού. Το κορυφαίο εξαγωγικό μοντέλο της BYD, το Atto 3, κοστίζει περισσότερα από 41.000 δολάρια στη Γερμανία. Αυτή η τιμή είναι 5% χαμηλότερη από το συγκρίσιμο ID.3 της Volkswagen. Το ίδιο αυτοκίνητο BYD πωλείται για λιγότερο από 20.000 δολάρια στην Κίνα.
Μεταφορές με ειδικά πλοία
Η BYD έχει αρχίσει να ναυλώνει ειδικά πλοία για να μεταφέρει τα αυτοκίνητά της. Μετά την αποστολή ενός αρχικού πλοίου χωρητικότητας έως και 7.000 οχημάτων τον Ιανουάριο, ο Ουάνγκ είπε τον Φεβρουάριο ότι η εταιρεία σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει επιπλέον επτά πλοία τα επόμενα δύο χρόνια.
Εν τω μεταξύ, από τα τέλη του περασμένου έτους, περισσότερα από 10.000 επιβατικά αυτοκίνητα BYD περίμεναν σε αποθήκες στην Ευρώπη, με τα πιστοποιητικά πώλησης της ΕΕ έτοιμα να λήξουν σύντομα.
Προς το παρόν, οι μεγαλύτεροι εξαγωγικοί προορισμοί της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η Ταϊλάνδη και η Βραζιλία, όπου είναι η μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και οδηγεί στην ανάπτυξη των EV σε μια αναδυόμενη αγορά. Η BYD ανοίγει νέα εργοστάσια και στις δύο αυτές χώρες, καθώς και στο Ουζμπεκιστάν και την Ουγγαρία.
Η BYD πούλησε περισσότερα από 12.000 οχήματα στην Αυστραλία πέρυσι, ένα από τα φωτεινά σημεία στο εξωτερικό. Τον Ιανουάριο, άρχισε να προσφέρει εκπτώσεις άνω των 1.300 δολαρίων για το πιο δημοφιλές EV μοντέλο της εκεί.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Tesla: Πόσο θα ωφεληθεί από μια εκλογή Τραμπ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/Time-Trump-If-He-Wins-451x600.jpg)
Πόσο θα ωφεληθεί η Tesla από μια εκλογή Τραμπ
Το αφεντικό της Tesla, Ιλον Μασκ, κρατάει ακόμη κλειστά τα χαρτιά του για το ποιον θα ψηφίσει
![Σταϊκούρας: Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων αποτελεί μια νευραλγική υποδομή για τον ΟΑΣΘ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/3-600x338.jpg)
Ο νέος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων - Τι είπε ο Σταϊκούρας
Ο κ. Σταϊκούρας τόνισε ότι με την ενσωμάτωση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων ανανεώθηκε το 1/3 του στόλου των οχημάτων του Οργανισμού
![Τουρκία: Έκλεισε το μεγάλο deal για το νέο εργοστάσιο EV της κινεζικής BYD](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/BYD-TURKEY-600x440.jpg)
Eκλεισε το deal 1 δισ. Τουρκίας - κινεζικής BYD - Νέο εργοστάσιο για παραγωγή EV
Πώς η Τουρκία θα μπορεί να εξάγει στην ΕΕ τα κινεζικά EV της BYD, χωρίς δασμούς
![Ταχυφορτιστές: Καίριος ο ρόλος τους στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/taxyfortistes-600x400.jpg)
Στόχος της ΕΕ τα 3,5 εκατομμύρια σημεία φόρτισης έως το 2030
Η διαθεσιμότητα σε δημόσιους ταχυφορτιστές κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων γίνονται ολοένα και πιο απαραίτητη στην εποχή μας
![Μπαταρίες: Γιατί η ευρωπαϊκή βιομηχανία χάνει τη δυναμική της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-08T130419Z_1_LYNXMPEK670G0_RTROPTP_4_MERCEDES-BENZ-BATTERIES-600x400.jpg)
Χάνει τη δυναμική της η ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών EV - Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει
Οι μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες κινεζικές
![Ηλεκτροκίνητα οχήματα: Η άνοδος της BYD](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/BYD-600x325.jpg)
Ποια εταιρεία απειλεί την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων
Η κινεζική BYD πρόκειται να πάρει το στέμμα της Tesla ως ο Νο. 1 παραγωγός ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στον κόσμο
![Ηλεκτρικά ποδήλατα: Πώς κατέκτησαν την Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-06-13T000000Z_1388342422_MT1IMGOST000MTP4JY_RTRMADP_3_IMAGO-IMAGES-600x399.jpg)
Πώς τα ηλεκτρικά ποδήλατα κατέκτησαν την Ευρώπη
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έχουν δει μια θεαματική αύξηση των πωλήσεων στις ευρωπαϊκές χώρες, φαινόμενο που δεν έχει σταματημό
![BYD: Αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/ev2-600x400.jpg)
Η BYD αποκτά το 20% μεγάλου εμπόρου ΕV στην Ταϊλάνδη
Η BYD λειτούργησε αυτή την εβδομάδα το πρώτο της εργοστάσιο στη Νοτιοανατολική Ασία, στην Ταϊλάνδη
![Tesla: Για πρώτη φορά σε λίστα αγοράς της κινεζικής κυβέρνησης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/tesla-berlin-600x417.jpg)
Για πρώτη φορά τα Tesla σε λίστα αγοράς της κινεζικής κυβέρνησης
Η Tesla είναι η μόνη ξένη μάρκα ΕV που φιγουράρει στον κατάλογο αγορών που δημοσιεύει η κυβέρνηση της επαρχίας Τσιανγκσού
![Hλεκτρικά αυτοκίνητα: Μετά τους δασμούς στα κινεζικά EV, οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν αυξήσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/06/ilektrikaoximata-600x337.jpg)
Οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EV φέρνουν ανατιμήσεις - Τι σχεδιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Οι βιομηχανίες που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα θα μετακυλίσουν μέρος του επιπλέον κόστους στους καταναλωτές;