Σε αλλαγή του λογοτύπου του εκπτωτικού συστήματός της θα αναγκαστεί να προχωρήσει η Tesco, μετά την απόρριψη της έφεσής της κατά της Lidl, υλοποιώντας ένα δαπανηρό rebranding για το πρόγραμμα Clubcard Prices.
Όπως αναφέρει το BBC, το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου έχασε την έφεσή του κατά της απόφασης του περασμένου Μαΐου, σύμφωνα με την οποία παραβίασε το εμπορικό σήμα του γερμανικού discount κολοσσού για τη χρήση ενός κίτρινου κύκλου σε ένα μπλε τετράγωνο για την προώθηση του εκπτωτικού του προγράμματος.
Lidl: Νίκησε την Tesco στη δικαστική υπόθεση για το μπλε και κίτρινο λογότυπο
Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάνθηκε τον Μάιο ότι η Lidl μπορεί να λάβει ασφαλιστικά μέτρα για να σταματήσει την Tesco να χρησιμοποιεί το λογότυπο, αλλά αυτά δεν θα τεθούν σε ισχύ έως ότου επιλυθούν τυχόν προσφυγές.
Η Tesco προειδοποίησε τότε ότι θα κόστιζε έως και 8 εκατ. λίρες για να συμμορφωθεί, λόγω της «εξαιρετικά διαδεδομένης χρήσης» του λογότυπου, με εκατομμύρια πινακίδες στα καταστήματά της.
Τι είχε προηγηθεί
H νομική πολυετής διαμάχη μεταξύ των δύο σούπερ μάρκετ πάει πίσω στο 2020, όταν η Lidl ξεκίνησε την αγωγή κατά της Tesco, αφού άρχισε να χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό λογότυπο για το πρόγραμμα Clubcard – ένα κίτρινο κυκλικό σχέδιο με μπλε φόντο για την προώθηση προσφορών που είναι διαθέσιμες για μέλη του προγράμματος επιβράβευσης. Το κύριο λογότυπο της Lidl ακολουθεί αυτό το σχέδιο, με την προσθήκη ενός κόκκινου κύκλου και τη μάρκα της.
Το δικαστήριο απεφάνθη πέρυσι ότι η Tesco είχε όντως παραβιάσει το εμπορικό σήμα της Lidl και βρέθηκε ένοχη για το γεγονός ότι παραπλάνησε τους αγοραστές στη σκέψη ότι τα προϊόντα στο πλαίσιο του προγράμματος Clubcard Prices προσφέρονται στις ίδιες ή χαμηλότερες τιμές με εκείνα του Lidl.
Συγκεκριμένα, την έκρινε ένοχη για «αντιγραφή με σκοπό την ενίσχυση της αντίληψης αξίας της δικής της προσφοράς Clubcard Prices υιοθετώντας ένα λογότυπο, με τη μορφή μπλε φόντου και κίτρινου κύκλου, που είχε ήδη αποδεδειγμένη σχέση με μια ισχυρή προωθητική καμπάνια (δηλαδή το λογότυπο Lidl) στο μυαλό των καταναλωτών».
Η απόφαση ανέφερε ότι η Tesco και η Lidl θα έπρεπε να έρθουν σε επαφή για τα επόμενα βήματα και εάν δεν μπορέσουν να συμφωνήσουν, τότε μια περαιτέρω δικαστική ακρόαση θα καθορίσει τι θα συμβεί. Η Lidl ανακοίνωσε ότι αναμένει από το δικαστήριο να εκδώσει απόφαση που θα διαμηνύει στην Tesco να σταματήσει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο λογότυπο.
Εκπρόσωπος της βρετανικής Lidl είχε δηλώσει τότε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, η Tesco χρησιμοποιεί ένα λογότυπο στο Clubcard για να εξαπατήσει πολλούς πελάτες ώστε να πιστέψουν ότι η Tesco ταίριαζε με τη Lidl ή ήταν σε θέση να προσφέρει την ίδια μεγάλη έκπτωση με εμάς. Ζητήσαμε από την Tesco να αλλάξει το λογότυπο τής Clubcard, αλλά αρνήθηκε, καθιστώντας αναγκαία την προσφυγή στα δικαστήρια για την επίλυση αυτής της υπόθεσης. Έχοντας δει τα στοιχεία, το δικαστήριο αποφάσισε τώρα ότι το λογότυπο Clubcard της Tesco αντιγράφηκε από το λογότυπο της Lidl και παραβιάζει τα δικαιώματα εμπορικού σήματος και τα πνευματικά δικαιώματα της Lidl».
Το εκπτωτικό πρόγραμμα
Από την πλευρά της, η Tesco δήλωσε «έκπληκτη και απογοητευμένη από τη σημερινή απόφαση σε σχέση με την αξίωση που άσκησε η Lidl κατά του λογότυπου Clubcard Prices. Το Clubcard Prices είχε στόχο να κάνει προσφορές και εκπτώσεις στους πελάτες της Clubcard, σε χιλιάδες προϊόντα, ως μέρος της δέσμευσής μας να διατηρήσουμε το κόστος των εβδομαδιαίων αγορών στα καταστήματά μας όσο το δυνατόν πιο προσιτό. Τίποτα στη σημερινή απόφαση δεν αλλάζει αυτό.
«Αυτός ο ισχυρισμός που υπέβαλε η Lidl αφορούσε ακριβώς το χρώμα και το σχήμα του λογότυπου της Clubcard Prices. Η απόφαση του δικαστή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σκόπιμη πρόθεση εκ μέρους της Tesco να αντιγράψει το εμπορικό σήμα της Lidl».
Η Tesco η οποία είναι η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με 337.000 εργαζόμενους και 5.000 καταστήματα διεθνώς, ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει χαμηλότερες τιμές στους κατόχους της εν λόγω κάρτας, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεπηρέαστο.
Latest News
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας
Αirbnb για Βαρκελώνη: Κλειστά ακίνητα, εκτόξευση ενοικίων - Κερδισμένοι οι ξενοδόχοι
H Airbnb καλεί σε επανεξέταση της αυστηρής πολιτικής της Βαρκελώνης για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις μετά από 10ετή εμπειρία του μέτρου
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Ο Γκαουτάμ Αντάνι αρνείται τις κατηγορίες για δωροδοκία και απάτη
Ο όμιλος του Γκαουτάμ Αντάνι δήλωσε ότι θα επιδιώξει κάθε δυνατή νομική προσφυγή για να υπερασπιστεί τον εαυτό του
Πρωτοφανής καταδίκη για έγκλημα... λευκού κολάρου - 18ετής φυλάκιση στο αφεντικό του Archegos
Σκληρή καταδίκη για τον πρώην επενδυτής της Wall Street και αφεντικό του hedge fund, Archegos, Σουνγκ Κουκ «Μπιλ» Χουάνγκ
Προβληματίζει η κινεζική αγορά - Η Starbucks σκέφτεται την αποχώρησή της;
Η Starbucks διερευνά τις δυνατότητες πώλησης του κινεζικού βραχίονά της - Πώς διαμορφώνεται το ενδιαφέρον εγχώριων εταιρειών ιδιωτικών κεφαλαίων
Η κυβέρνηση Μπάιντεν επιδιώκει την διαγραφή χρέους της Ουκρανίας ύψους 4,6 δισ. δολαρίων
Οι ΗΠΑ θα ακυρώσουν το ήμισυ ενός δανείου ύψους 9 δισ. δολαρίων - Το σχέδιο προκάλεσε αντιρρήσεις από τους Ρεπουμπλικάνου