![Tesco: Έχασε την έφεση κατά της Lidl – Εξαναγκάζεται σε rebranding για το πρόγραμμα Clubcard Prices](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/TESCO-LIDL.jpg)
Σε αλλαγή του λογοτύπου του εκπτωτικού συστήματός της θα αναγκαστεί να προχωρήσει η Tesco, μετά την απόρριψη της έφεσής της κατά της Lidl, υλοποιώντας ένα δαπανηρό rebranding για το πρόγραμμα Clubcard Prices.
Όπως αναφέρει το BBC, το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου έχασε την έφεσή του κατά της απόφασης του περασμένου Μαΐου, σύμφωνα με την οποία παραβίασε το εμπορικό σήμα του γερμανικού discount κολοσσού για τη χρήση ενός κίτρινου κύκλου σε ένα μπλε τετράγωνο για την προώθηση του εκπτωτικού του προγράμματος.
Lidl: Νίκησε την Tesco στη δικαστική υπόθεση για το μπλε και κίτρινο λογότυπο
Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάνθηκε τον Μάιο ότι η Lidl μπορεί να λάβει ασφαλιστικά μέτρα για να σταματήσει την Tesco να χρησιμοποιεί το λογότυπο, αλλά αυτά δεν θα τεθούν σε ισχύ έως ότου επιλυθούν τυχόν προσφυγές.
Η Tesco προειδοποίησε τότε ότι θα κόστιζε έως και 8 εκατ. λίρες για να συμμορφωθεί, λόγω της «εξαιρετικά διαδεδομένης χρήσης» του λογότυπου, με εκατομμύρια πινακίδες στα καταστήματά της.
Τι είχε προηγηθεί
H νομική πολυετής διαμάχη μεταξύ των δύο σούπερ μάρκετ πάει πίσω στο 2020, όταν η Lidl ξεκίνησε την αγωγή κατά της Tesco, αφού άρχισε να χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό λογότυπο για το πρόγραμμα Clubcard – ένα κίτρινο κυκλικό σχέδιο με μπλε φόντο για την προώθηση προσφορών που είναι διαθέσιμες για μέλη του προγράμματος επιβράβευσης. Το κύριο λογότυπο της Lidl ακολουθεί αυτό το σχέδιο, με την προσθήκη ενός κόκκινου κύκλου και τη μάρκα της.
Το δικαστήριο απεφάνθη πέρυσι ότι η Tesco είχε όντως παραβιάσει το εμπορικό σήμα της Lidl και βρέθηκε ένοχη για το γεγονός ότι παραπλάνησε τους αγοραστές στη σκέψη ότι τα προϊόντα στο πλαίσιο του προγράμματος Clubcard Prices προσφέρονται στις ίδιες ή χαμηλότερες τιμές με εκείνα του Lidl.
Συγκεκριμένα, την έκρινε ένοχη για «αντιγραφή με σκοπό την ενίσχυση της αντίληψης αξίας της δικής της προσφοράς Clubcard Prices υιοθετώντας ένα λογότυπο, με τη μορφή μπλε φόντου και κίτρινου κύκλου, που είχε ήδη αποδεδειγμένη σχέση με μια ισχυρή προωθητική καμπάνια (δηλαδή το λογότυπο Lidl) στο μυαλό των καταναλωτών».
Η απόφαση ανέφερε ότι η Tesco και η Lidl θα έπρεπε να έρθουν σε επαφή για τα επόμενα βήματα και εάν δεν μπορέσουν να συμφωνήσουν, τότε μια περαιτέρω δικαστική ακρόαση θα καθορίσει τι θα συμβεί. Η Lidl ανακοίνωσε ότι αναμένει από το δικαστήριο να εκδώσει απόφαση που θα διαμηνύει στην Tesco να σταματήσει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο λογότυπο.
Εκπρόσωπος της βρετανικής Lidl είχε δηλώσει τότε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, η Tesco χρησιμοποιεί ένα λογότυπο στο Clubcard για να εξαπατήσει πολλούς πελάτες ώστε να πιστέψουν ότι η Tesco ταίριαζε με τη Lidl ή ήταν σε θέση να προσφέρει την ίδια μεγάλη έκπτωση με εμάς. Ζητήσαμε από την Tesco να αλλάξει το λογότυπο τής Clubcard, αλλά αρνήθηκε, καθιστώντας αναγκαία την προσφυγή στα δικαστήρια για την επίλυση αυτής της υπόθεσης. Έχοντας δει τα στοιχεία, το δικαστήριο αποφάσισε τώρα ότι το λογότυπο Clubcard της Tesco αντιγράφηκε από το λογότυπο της Lidl και παραβιάζει τα δικαιώματα εμπορικού σήματος και τα πνευματικά δικαιώματα της Lidl».
Το εκπτωτικό πρόγραμμα
Από την πλευρά της, η Tesco δήλωσε «έκπληκτη και απογοητευμένη από τη σημερινή απόφαση σε σχέση με την αξίωση που άσκησε η Lidl κατά του λογότυπου Clubcard Prices. Το Clubcard Prices είχε στόχο να κάνει προσφορές και εκπτώσεις στους πελάτες της Clubcard, σε χιλιάδες προϊόντα, ως μέρος της δέσμευσής μας να διατηρήσουμε το κόστος των εβδομαδιαίων αγορών στα καταστήματά μας όσο το δυνατόν πιο προσιτό. Τίποτα στη σημερινή απόφαση δεν αλλάζει αυτό.
«Αυτός ο ισχυρισμός που υπέβαλε η Lidl αφορούσε ακριβώς το χρώμα και το σχήμα του λογότυπου της Clubcard Prices. Η απόφαση του δικαστή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σκόπιμη πρόθεση εκ μέρους της Tesco να αντιγράψει το εμπορικό σήμα της Lidl».
Η Tesco η οποία είναι η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με 337.000 εργαζόμενους και 5.000 καταστήματα διεθνώς, ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει χαμηλότερες τιμές στους κατόχους της εν λόγω κάρτας, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεπηρέαστο.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
![Burberry: Ένας βετεράνος θα τη σώσει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/burberry-2-600x323.jpg)
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις