Σε αλλαγή του λογοτύπου του εκπτωτικού συστήματός της θα αναγκαστεί να προχωρήσει η Tesco, μετά την απόρριψη της έφεσής της κατά της Lidl, υλοποιώντας ένα δαπανηρό rebranding για το πρόγραμμα Clubcard Prices.
Όπως αναφέρει το BBC, το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου έχασε την έφεσή του κατά της απόφασης του περασμένου Μαΐου, σύμφωνα με την οποία παραβίασε το εμπορικό σήμα του γερμανικού discount κολοσσού για τη χρήση ενός κίτρινου κύκλου σε ένα μπλε τετράγωνο για την προώθηση του εκπτωτικού του προγράμματος.
Lidl: Νίκησε την Tesco στη δικαστική υπόθεση για το μπλε και κίτρινο λογότυπο
Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάνθηκε τον Μάιο ότι η Lidl μπορεί να λάβει ασφαλιστικά μέτρα για να σταματήσει την Tesco να χρησιμοποιεί το λογότυπο, αλλά αυτά δεν θα τεθούν σε ισχύ έως ότου επιλυθούν τυχόν προσφυγές.
Η Tesco προειδοποίησε τότε ότι θα κόστιζε έως και 8 εκατ. λίρες για να συμμορφωθεί, λόγω της «εξαιρετικά διαδεδομένης χρήσης» του λογότυπου, με εκατομμύρια πινακίδες στα καταστήματά της.
Τι είχε προηγηθεί
H νομική πολυετής διαμάχη μεταξύ των δύο σούπερ μάρκετ πάει πίσω στο 2020, όταν η Lidl ξεκίνησε την αγωγή κατά της Tesco, αφού άρχισε να χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό λογότυπο για το πρόγραμμα Clubcard – ένα κίτρινο κυκλικό σχέδιο με μπλε φόντο για την προώθηση προσφορών που είναι διαθέσιμες για μέλη του προγράμματος επιβράβευσης. Το κύριο λογότυπο της Lidl ακολουθεί αυτό το σχέδιο, με την προσθήκη ενός κόκκινου κύκλου και τη μάρκα της.
Το δικαστήριο απεφάνθη πέρυσι ότι η Tesco είχε όντως παραβιάσει το εμπορικό σήμα της Lidl και βρέθηκε ένοχη για το γεγονός ότι παραπλάνησε τους αγοραστές στη σκέψη ότι τα προϊόντα στο πλαίσιο του προγράμματος Clubcard Prices προσφέρονται στις ίδιες ή χαμηλότερες τιμές με εκείνα του Lidl.
Συγκεκριμένα, την έκρινε ένοχη για «αντιγραφή με σκοπό την ενίσχυση της αντίληψης αξίας της δικής της προσφοράς Clubcard Prices υιοθετώντας ένα λογότυπο, με τη μορφή μπλε φόντου και κίτρινου κύκλου, που είχε ήδη αποδεδειγμένη σχέση με μια ισχυρή προωθητική καμπάνια (δηλαδή το λογότυπο Lidl) στο μυαλό των καταναλωτών».
Η απόφαση ανέφερε ότι η Tesco και η Lidl θα έπρεπε να έρθουν σε επαφή για τα επόμενα βήματα και εάν δεν μπορέσουν να συμφωνήσουν, τότε μια περαιτέρω δικαστική ακρόαση θα καθορίσει τι θα συμβεί. Η Lidl ανακοίνωσε ότι αναμένει από το δικαστήριο να εκδώσει απόφαση που θα διαμηνύει στην Tesco να σταματήσει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο λογότυπο.
Εκπρόσωπος της βρετανικής Lidl είχε δηλώσει τότε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, η Tesco χρησιμοποιεί ένα λογότυπο στο Clubcard για να εξαπατήσει πολλούς πελάτες ώστε να πιστέψουν ότι η Tesco ταίριαζε με τη Lidl ή ήταν σε θέση να προσφέρει την ίδια μεγάλη έκπτωση με εμάς. Ζητήσαμε από την Tesco να αλλάξει το λογότυπο τής Clubcard, αλλά αρνήθηκε, καθιστώντας αναγκαία την προσφυγή στα δικαστήρια για την επίλυση αυτής της υπόθεσης. Έχοντας δει τα στοιχεία, το δικαστήριο αποφάσισε τώρα ότι το λογότυπο Clubcard της Tesco αντιγράφηκε από το λογότυπο της Lidl και παραβιάζει τα δικαιώματα εμπορικού σήματος και τα πνευματικά δικαιώματα της Lidl».
Το εκπτωτικό πρόγραμμα
Από την πλευρά της, η Tesco δήλωσε «έκπληκτη και απογοητευμένη από τη σημερινή απόφαση σε σχέση με την αξίωση που άσκησε η Lidl κατά του λογότυπου Clubcard Prices. Το Clubcard Prices είχε στόχο να κάνει προσφορές και εκπτώσεις στους πελάτες της Clubcard, σε χιλιάδες προϊόντα, ως μέρος της δέσμευσής μας να διατηρήσουμε το κόστος των εβδομαδιαίων αγορών στα καταστήματά μας όσο το δυνατόν πιο προσιτό. Τίποτα στη σημερινή απόφαση δεν αλλάζει αυτό.
«Αυτός ο ισχυρισμός που υπέβαλε η Lidl αφορούσε ακριβώς το χρώμα και το σχήμα του λογότυπου της Clubcard Prices. Η απόφαση του δικαστή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σκόπιμη πρόθεση εκ μέρους της Tesco να αντιγράψει το εμπορικό σήμα της Lidl».
Η Tesco η οποία είναι η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ με 337.000 εργαζόμενους και 5.000 καταστήματα διεθνώς, ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει χαμηλότερες τιμές στους κατόχους της εν λόγω κάρτας, θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεπηρέαστο.
Latest News
Νέα εποχή στις σχέσης Κίνας - Σερβίας - Ξεκίνησαν οι πτήσεις Σαγκάη - Βελιγράδι
Το δρομολόγιο Σαγκάη - Βελιγράδι θα εκτελείται από την Air Serbia δύο φορές την εβδομάδα συνδέοντας απευθείας Σερβία και Κίνα
«Αντάρτικο» από τους υπαλλήλους της JP Morgan για την επιστροφή στο γραφείο
Ο διευθύνων σύμβουλος της JP Morgan, Τζέιμι Ντίμον, είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιστροφής στο γραφείο
Nippon Steel - U.S. Steel παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για την εξαγορά
Ο αμερικανός πρόεδρος μπλόκαρε την προγραμματισμένη εξαγορά της U.S. Steel από τη Nippon Steel για λόγους εθνικής ασφάλειας
Το παγκόσμιο ράλι τιμών στα ακίνητα στο Ντουμπάι δείχνει σημάδια πίεσης
Σχεδόν το 1/5 των κατοικιών στο Ντουμπάι εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1 εκατ. δολάρια σε αξία, σύμφωνα με την εταιρεία ακινήτων Knight Frank
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»
Τι ψάχνουν στην Ευρώπη τα ιδιωτικά κεφάλαια [γραφήματα]
Η συνολική αξία των μεγάλων συμφωνιών με ιδιωτικά κεφάλαια στην Ευρώπη αυξήθηκε με διπλάσιο ρυθμό από τον υπόλοιπο κόσμο το 2024
«Φρενίτιδα» για ξένα προϊόντα στις ΗΠΑ - Τρέχουν να προλάβουν τους δασμούς Τραμπ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ προγραμματίζουν αγορές αγαθών καθώς φοβούνται τις αυξήσεις που θα προκαλέσουν οι δασμοί
Στο...έλεος της πολεμικής οικονομίας και του πληθωρισμού οι Ρώσοι - Ο ρόλος των κυρώσεων
Τα σημάδια υπερθέρμανσης της οικονομίας πυκνώνουν στη Ρωσία έπειτα από τρία χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, όμως ο τερματισμός του θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για τη Μόσχα νέες μείζονες προκλήσεις
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
O πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS
Με περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, ο ισολογισμός της UBS είναι διπλάσιος από το μέγεθος της ετήσιας οικονομικής παραγωγής της Ελβετίας