Ως μέρος της στρατηγικής της για την ενεργειακή μετάβαση, ο ενεργειακός κολοσσός Shell σχεδιάζει να εγκαταλείψει ορισμένα από τα πρατήρια βενζίνης για να επικεντρωθεί περισσότερο στις τοποθεσίες φόρτισης EV.

«Αναβαθμίζουμε το δίκτυο λιανικής μας, με εκτεταμένες προσφορές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και άνεσης, ανταποκρινόμενοι στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», ανακοίνωσε η Shell στην έκθεσή της για τη Στρατηγική Ενεργειακής Μετάβασης για το 2024. Η εταιρεία σχεδιάζει να «εκχωρήσει περίπου 500 τοποθεσίες που ανήκουν στη Shell (συμπεριλαμβανομένων κοινοπραξιών) για το 2024 και το 2025, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg.

Η Shell χαμηλώνει τον πήχη της μείωσης των εκπομπών αερίων – Η νέα στρατηγική

Πιο συγκεκριμένα, η αλλαγή κατεύθυνσης της εταιρείας θα συρρικνώσει το αποτύπωμα λιανικής της εταιρείας κατά 2,1%. Σημειώνεται ότι το 2023 η εταιρεία λειτούργησε 47.000 τοποθεσίες λιανικής.

Η Shell είπε ότι θα χρειαστεί να βρει πρόσθετες τοποθεσίες ή να επεκτείνει το μέγεθος των τρεχουσών τοποθεσιών της προκειμένου να ενισχύσει τη δραστηριότητα φόρτισης. Η εταιρεία είπε ότι θα ξοδέψει περισσότερα για τη δημόσια φόρτιση, σε αντίθεση με τις πρωτοβουλίες οικιακής φόρτισης που είναι πιο δημοφιλείς σε περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική.

Η Shell είπε ότι θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της περισσότερο στην Κίνα και την Ευρώπη, όπου η αγορά EV είναι πιο ανεπτυγμένη και η ζήτηση είναι υψηλή για δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Η Shell λέει ότι σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό των σημείων φόρτισης που διαθέτει από τα 54.000 που λειτουργεί σήμερα σε 200.000 έως το 2030.

Επί του παρόντος, οι φορτιστές EV της Shell βρίσκονται σε πρατήρια καυσίμων, σε τοποθεσίες στους δρόμους και σε «κόμβους κινητικότητας», καθώς και σε άλλες τοποθεσίες, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία είπε ότι η εξαγορά φόρτισης Volta που ολοκληρώθηκε το 2023 της έδωσε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης στη χώρα.

Η εταιρεία λειτουργεί λίγο περισσότερους από 3.700 σταθμούς φόρτισης στις ΗΠΑ με πολλαπλά βύσματα φόρτισης σε κάθε τοποθεσία. Συγκριτικά, η Tesla προσφέρει περίπου 6.000 σταθμούς φόρτισης με πάνω από 15.000 βύσματα ταχείας φόρτισης DC και αρκετές χιλιάδες ακόμη φορτιστές.

Προβλέψεις για το μέλλον

Παρά την πρόσφατη επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτροκίνητα οχήματα στις ΗΠΑ, η Shell πιστεύει ότι η ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κάτι στο οποίο αξίζει να επενδύσει κανείς, με την εταιρεία να τονίζει τις επενδύσεις στη βιομηχανική βάση ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας στο Σενζέν καθώς και στο Γουχάν.

Στις ΗΠΑ, υπάρχουν επίσης θύλακες ευκαιριών στον τομέα της χρέωσης. Για παράδειγμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Blink Charging, Μπρένταν Τζόουνς είπε στο Yahoo Finance ότι η επιβράδυνσης της ζήτησης EV στις αγορές αυτοκινήτων αντισταθμίζονται από το γεγονός ότι η Blink «βλέπει ακόμα ανάπτυξη σε όλο το τμήμα [χρέωσης]». Επιπλέον, επισημαίνει ότι «το τμήμα του στόλου φλέγεται» και ότι οι πολυκατοικίες και τα έργα υποδομής ευρείας βάσης που υιοθετούν τη φόρτιση EV «αυξάνονται ταχύτερα».

Η Shell με τη σειρά της πιστεύει ότι η ιδιοκτησία και η λειτουργία φυσικών τοποθεσιών, παρά το κλείσιμο ορισμένων τα επόμενα δύο χρόνια, δίνει στην εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ενισχύει τις προβλέψεις για τα κέρδη.

«Έχουμε άλλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως η προσφορά ευκολιών στα σημεία λιανικής που μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας καφέ, φαγητό και άλλα είδη ευκολίας καθώς φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους. Καθώς αναπτύσσουμε την επιχείρησή μας προσφέροντας φόρτιση ή ηλεκτρικά οχήματα, αναμένουμε εσωτερικό ποσοστό απόδοσης 12% ή υψηλότερο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα