Η Japan Airlines θα αγοράσει 42 αεροσκάφη από την Airbus και την Boeing δήλωσε την Πέμπτη, σε μια σημαντική ανακοίνωση για την ευρωπαϊκή αεροδιαστημική εταιρεία Airbus, η οποία για πρώτη φορά θα παρέχει αεροσκάφη ενός διαδρόμου στον ιαπωνικό αερομεταφορέα, ο οποίος είναι μακροχρόνιος πελάτης της Boeing.
Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Νότιας Κορέας, η Korean Air, δήλωσε επίσης ότι θα παραγγείλει 33 αεροσκάφη Airbus A350 σε μια συμφωνία ύψους 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είναι η πρώτη της αγορά αυτής της οικογένειας αεροσκαφών καθώς ετοιμάζεται να συγχωνευθεί με την Asiana Airlines .
Οι αγορές-ορόσημα καθιστούν τις δύο ασιατικές αεροπορικές εταιρείες τις τελευταίες που μπαίνουν σε μια αγορά που «στενεύει» για αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων μετά από μια παρατεταμένη κάμψη της ζήτησης για τα μεγάλα αεροσκάφη του κλάδου.
Τα αεροσκάφη υψηλότερης αποδοτικότητας έχουν μεγάλη ζήτηση καθώς τα διεθνή ταξίδια πλησιάζουν στην πλήρη ανάκαμψη από την πανδημία COVID-19 και τα προβλήματα των αλυσίδων εφοδιασμού, οξύνοντας τον ανταγωνισμό για αεροπλάνα και συμβόλαια κινητήρων και συντήρησης.
«Η αεροπορική εταιρεία θα συνεχίσει να θέτει ως προτεραιότητα τον εκσυγχρονισμό του στόλου και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», ανέφερε η Korean Air σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι τα νέα αεροσκάφη και οι προσπάθειες βιωσιμότητας θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων της.
Η παραγγελία της JAL
Στην ανακοίνωσή της, η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ιαπωνίας ανέφερε ότι σχεδιάζει να αγοράσει 21 αεροσκάφη Airbus A350-900 και 10 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου Boeing 787 Dreamliner, καθώς και 11 αεροσκάφη στενής ατράκτου A321neo.
Ένα επιπλέον A350-900 θα αγοραστεί επίσης για να αντικαταστήσει ένα αεροσκάφος που καταστράφηκε σε σύγκρουση στον διάδρομο προσγείωσης στο αεροδρόμιο Haneda τον Ιανουάριο, δήλωσε η JAL.
Η JAL δήλωσε ότι παραγγέλνει τώρα τα πιο αποδοτικά αεροσκάφη νέας γενιάς για τις δραστηριότητές της ως αερομεταφορέα πλήρους εξυπηρέτησης και χαμηλού κόστους, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης νέων αεροσκαφών, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα.
Το 2013, η Airbus πραγματοποίησε την πρώτη της πώληση στην JAL, η οποία ήταν παραδοσιακά πελάτης της αμερικανικής εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών Boeing, με αεροπλάνα A350.
Η Airbus λέει ότι τα αεροσκάφη A350 χρησιμοποιούν 25% λιγότερα καύσιμα από παρόμοια αεροσκάφη παλαιότερης γενιάς.
Η JAL πρόσθεσε ότι η ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης επιβατών βοήθησε να αυξηθεί η πρόβλεψη για τα καθαρά κέρδη του ομίλου της στα 90 δισεκατομμύρια γεν (596 εκατομμύρια δολάρια) για το τρέχον έτος που λήγει τον Μάρτιο, από 80 δισεκατομμύρια, αρχικά .
Η τελευταία εκτίμηση ξεπέρασε την πρόβλεψη για μέσο κέρδος 85,4 δισ. γεν από 10 αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της IBES.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...