Την απόφασή της να σταματήσει την παραγωγική της δραστηριότητα στο εργοστάσιό της στο Αιγάλεω, με ισχύ από τα τέλη Μαρτίου, ανακοινώνει η εταιρεία BA Glass Υαλουργία Α.Ε., επικαλούμενη τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς στη βιομηχανία γυαλιού.
Η εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι τους τελευταίους μήνες η αγορά της υαλουργίας παρουσίασε αισθητή μείωση της ζήτησης, που οδήγησε σε αντίστοιχη μείωση των πωλήσεων. Η κατάσταση επιδεινώθηκε περαιτέρω από τη σημαντική αύξηση των αποθεμάτων που δημιουργήθηκαν, προκαλώντας την ανάγκη διακοπής ορισμένων γραμμών παραγωγής. Παρά τις προσπάθειες προσαρμογής σε αυτές τις προκλήσεις, η επίμονη έλλειψη ζήτησης, σε συνδυασμό με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος αποθήκευσης και την περιορισμένη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου, οδήγησαν δυστυχώς στην απόφαση της παύσης της παραγωγικής διαδικασίας στο εργοστάσιο της εταιρείας.
Γιούλα: Πώς φθάσαμε στο λουκέτο – Τι αποκαλύπτουν οι ισολογισμοί
Εθελουσία
«Παρόλο που αυτή η απόφαση ελήφθη πολύ δύσκολα, καθόσον επηρεάζει τους ανθρώπους μας, ήταν όμως αναγκαία και αναπόφευκτη. Απόλυτη προτεραιότητά μας τη
δεδομένη χρονική στιγμή είναι η στήριξη των εργαζομένων μας που πλήττονται από αυτή την αλλαγή» σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου BA Glass, Tiago Moreira da Silva, και προσθέτει: « H εταιρεία διαβουλεύτηκε με το Σωματείο εργαζομένων και ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα εθελούσιας αποχώρησης στους 121 εργαζομένους που επηρεάζονται, το οποίο έγινε δεκτό μετά από ένα γύρο διαπραγματεύσεων. Το πρόγραμμα εθελούσιας αποχώρησης αποτελεί μία δέσμευση της εταιρείας να παράσχει στους εργαζομένους της ένα ευνοϊκό πακέτο αποχώρησης, προκειμένου να στηρίξει αυτούς και τις οικογένειές τους. Εκ μέρους της BA Glass Υαλουργία Α.Ε., θα ήθελα επίσης να εκφράσω την ευγνωμοσύνη της εταιρείας για τη σκληρή δουλειά, τη δέσμευση και την αφοσίωση κάθε εργαζομένου που υπερήφανα
συνεισέφερε στις δραστηριότητες του εργοστασίου μας στο Αιγάλεω».
Ενοποίηση δραστηριοτήτων
Τέλος η εταιρεία υπογραμμίζει, ότι κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου και προκειμένου να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της απέναντι στους πελάτες, ενοποιεί τις παραγωγικές της δραστηριότητες σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς και μετριάζει τις τυχόν επιπτώσεις στους πελάτες, διατηρώντας την εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα.
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος