Περαιτέρω μείωση κατά 0,2% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιανουαρίου 2023, έναντι μείωσης 0,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022, και πλέον αριθμεί 1.819 πλοία.
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,2% στον τζίρο της βιομηχανίας τον Ιανουάριο
Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 36.446.052 κόρους και παρουσίασε μείωση 4,1% τον Ιανουάριο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιανουαρίου 2023, έναντι μείωσης επίσης 4,1% που είχε σημειωθεί κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 προς το 2022.
37 αργούντα εμπορικά πλοία σε ελληνικούς λιμένες
Στο μεταξύ, σε 37 ανήλθαν τα αργούντα εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω σε ελληνικούς λιμένες τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, εκ των οποίων 18 είχαν ελληνική σημαία και 19 ξένη.
Ο συνολικός αριθμός των αργούντων πλοίων μειώθηκε κατά 28,8% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 24,5% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση στον αριθμό των αργούντων πλοίων κατά 10,3% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 24,9%.
Ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία σε λιμένες του εσωτερικού μειώθηκε κατά 14,3% και η ολική χωρητικότητά τους μειώθηκε κατά 5,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2022. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, είχε παρατηρηθεί μείωση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 4,5% και μείωση της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 50,8%.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη