Η Nike θα αντικαταστήσει την Adidas ως χορηγός της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου, θέτοντας τέλος σε μια από τις πιο μακροχρόνιες συνεργασίες στον αθλητισμό.
Η Γερμανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, η DFB ανακοίνωσε το απόγευμα της Πέμπτης ότι η Nike θα γίνει ο νέος κύριος προμηθευτής για όλες τις εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου από το 2027, αφού υπέγραψε επταετές συμβόλαιο με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αθλητικών ειδών στον κόσμο.
Όπως επισημαίνουν οι Financial Times, Θα είναι η πρώτη φορά από το 1950 που οι γερμανοί ποδοσφαιριστές δεν θα φορούν το χαρακτηριστικό λογότυπο με τρεις ρίγες της Adidas, η οποία ιδρύθηκε στην πόλη Herzogenaurach κοντά στη Νυρεμβέργη ένα χρόνο πριν.
Η DFB δήλωσε την Πέμπτη ότι η Nike έκανε «μακράν την καλύτερη οικονομική προσφορά» και επίσης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει τον «ερασιτεχνικό και αθλητισμό βάσης» καθώς και το γυναικείο ποδόσφαιρο στη Γερμανία.
Η DFB δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας. Η ένωση τόνισε ότι η προσφορά της ήταν «διαφανής και χωρίς διακρίσεις», προσθέτοντας ότι είναι «ευγνώμων» που αντιμετωπίζει ένα «οικονομικά σταθερό μέλλον» χάρη στην υποστήριξη της Nike.
Το «ευχαριστώ» στην Adidas
Ο πρόεδρος της DFB Bernd Neuendorf δήλωσε ότι «το γερμανικό ποδόσφαιρο οφείλει πολλά στην [Adidas] για περισσότερες από επτά δεκαετίες συνεργασίας».
Η απώλεια της χορηγίας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της πατρίδας της είναι ένα πλήγμα για τον έμμονα αθλητικά διευθύνοντα σύμβουλο της Adidas, Bjørn Gulden . Πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, ο Γκιούλντεν έχει ορκιστεί να αξιοποιήσει την πλούσια ιστορική κληρονομιά της Adidas για να οδηγήσει τον όμιλο από τη βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων τριών δεκαετιών.
Η Adidas ανέφερε σε δήλωση ότι «ενημερωθήκαμε από την DFB σήμερα ότι η ομοσπονδία θα έχει νέο προμηθευτή από το 2027 και μετά».
Από οικονομική άποψη, η απόφαση της DFB δεν θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην Adidas καθώς το συμβόλαιο της εταιρείας καλύπτει το φετινό τουρνουά Euro 2024 που θα φιλοξενήσει η Γερμανία καθώς και το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026 στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και το Μεξικό.
Αυτόν τον μήνα, η Adidas έγινε πρωτοσέλιδο στη Γερμανία όταν αποκάλυψε τη φανέλα της εθνικής ομάδας για το Euro 2024, συμπεριλαμβανομένης μιας ροζ εκτός έδρας φανέλας που δεν έχει ιστορικό πρόδρομο. Η εταιρεία είπε αυτή την εβδομάδα ότι η νέα φανέλα είχε ήδη γίνει μπεστ σέλερ, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομερείς αριθμούς.
Latest News
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.
Οι φιναλίστ του Euro 2024 σε αριθμούς – Ποια υπερτερεί; Ισπανία ή Αγγλία;
Ο τελικός Euro 2024 και τι δείχνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού για τις χώρες της Ισπανίας και της Αγγλίας
Αναστέλλει τη λειτουργία της η Betshop.gr - Κατάσχεσε η εφορία τον τραπεζικό λογαριασμό εξυπηρέτησης πελατών της
Η εταιρεία B2B GAMING SERVICES που διαχειρίζεται τη Betshop.gr κάνει γνωστή την κατάσχεση του τραπεζικού λογαριασμού των πελατών της από τις φορολογικές αρχές
Ρεχάγκελ: «Ήξερα ότι έχουμε καταπληκτική ομάδα»
Ρεχάγκελ και Βρύζας μιλούν στην DW με αφορμή τα 20 χρόνια από τον θρίαμβο της Πορτογαλίας και τον αγώνα που δίνουν σήμερα τα αστέρια του 2004 με ομάδα επιλέκτων από όλη την Ευρώπη
Η βροχή... έπνιξε τα οικονομικά του Γουίμπλεντον - Πάνω από 250.000 λίρες η ζημιά
Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν πραγματοποιήθηκε κανένα παιχνίδι στα εξωτερικά γήπεδα του Γουίμπλεντον
«Πετάει» η ευρωπαϊκή αγορά ποδοσφαίρου - Αυξήθηκαν κατά 16% τα έσοδα στα 35,3 δισ. ευρώ
Τα πέντε «μεγάλα» ευρωπαϊκά πρωταθλήματα -Premier League, Bundesliga, LaLiga, Serie A και Ligue 1- είδαν αύξηση των εσόδων τους κατά 14%
Ο Μίλτος Τεντόγλου δεν βλέπει το τώρα, βλέπει το αύριο. Και το πάει τέρμα
Θα τον ακούσεις πολλές φορές να μιλάει με τον τρόπο του. Να τα λέει με τον τρόπο του
Πώς ο γυναικείος αθλητισμός μειώνει το χάσμα αμοιβών
Η Νο. 1 επιλογή στο ντραφτ του 2024 WNBA βοήθησε το πρωτάθλημα να φτάσει σε νέα ύψη
EURO 2024: Και οι influencers παίζουν μπάλα
Έχουν εκατομμύρια ακόλουθους, πρωταγωνιστούν και στα γήπεδα του EURO. Μήπως όμως οι φίλαθλοι υποβαθμίζονται σε κομπάρσους για διαφημίσεις των influencers;
Kριστιάνο Ρονάλντο: Τέλος διαδρομής…
Το τελευταίο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενός σταρ.