Η Stellantis ανακαλεί σχεδόν 285.000 οχήματα σεντάν Dodge και Chrysler λόγω της πιθανότητας οι πλευρικοί αερόσακοι, και στις στις δύο πλευρές, να εκραγούν με υπερβολική δύναμη κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης και να εκσφενδονιστούν μεταλλικά θραύσματα στους οδηγούς και τους επιβάτες.
Όπως μεταδίδει το Associated Press, η ανάκληση αφορά τα οχήματα Dodge Chargers και Chrysler 300, μοντέλα από το 2018 έως το 2021.
Επένδυση- μαμούθ της Stellantis – Ανοίγει τις πόρτες του Μιραφιόρι στην κινεζική Leapmotor
Σε έγγραφα που δημοσιεύθηκαν την Παρασκευή από τις ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ η αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι η υγρασία μπορεί να εισχωρήσει στους αερόσακους λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και να προκαλέσει διάβρωση και ρωγμές.
Τα έγγραφα αναφέρουν ότι η Stellantis έχει επτά αξιώσεις εγγύησης και αναφορές βοήθειας πελατών, αλλά δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό οι αντιπρόσωποι θα αντικαταστήσουν και τις δύο μονάδες πλευρικών αερόσακων ενώ η ενημέρωση των ιδιοκτητών θα ξεκινήσει από τις 3 Μαΐου. Η Stellantis εκτιμά ότι το 1% των αερόσακων είναι ελαττωματικοί.
Οι αερόσακοι κατασκευάζονται από την Joyson Safety Systems, μια εταιρεία που κατέληξε να εξαγοράσει την ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αερόσακων Takata μετά τη χρεοκοπία της. Η Takata χρησιμοποίησε νιτρικό αμμώνιο για να δημιουργήσει μια μικρή έκρηξη ώστε να ενεργοποιήσει τους μπροστινούς αερόσακους σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ωστόσο, το χημικό προωθητικό μπορεί να αλλοιωθεί με την πάροδο του χρόνου όταν εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία. Μπορεί να εκραγεί με υπερβολική δύναμη, μεταφέροντας στην καμπίνα ένα μεταλλικό κάνιστρο και εκτοξεύοντας θραύσματα.
Παραμένει ασαφές εάν η Takata συμμετείχε στον σχεδιασμό των ανακληθέντων αερόσακων Dodge και Chrysler ή εάν η εταιρεία χρησιμοποιούσε νιτρικό αμμώνιο ως προωθητικό.
Όπως αναφέρει το Associated Press τουλάχιστον 26 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις ΗΠΑ από αερόσακους της Takata από τον Μάιο του 2009 και τουλάχιστον 30 έχουν χάσει τη ζωή τους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, περίπου 400 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί.
Η πιθανότητα επικίνδυνης δυσλειτουργίας οδήγησε στη μεγαλύτερη σειρά ανακλήσεων αυτοκινήτων στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών. Περίπου 100 εκατομμύρια αερόσακοι Takata έχουν ανακληθεί παγκοσμίως.
Latest News
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία
Η Μεγάλη Παραίτηση επανέρχεται; - Γιατί αυξάνεται ξανά η δυσαρέσκεια των εργαζομένων
Η αγορά εργασίας θα μπορούσε να περιμένει ένα νέο κύμα παραιτήσεων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Glassdoor.
Νέα δολιοφθορά στη Βαλτική θάλασσα - Οι καταστροφές στα υποβρύχια καλώδια [διάγραμμα]
Μετά την καταστροφή του αγωγού Nordstream μια ακόμα δολιοφθορά, σε υποδομές στη Βαλτική θάλασσα, προβληματίζει
Αντληση αερίου με δέσμευση άνθρακα από την BP - Επένδυση μαμούθ στην Ινδονησία
Η παραγωγή φυσικού αερίου της BP από το κοίτασμα Ubadari στην Ινδονησία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2028
Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt [πίνακας]
Η Goldman Sachs, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος στη σουηδική εταιρεία κατασκευής μπαταριών, η οποία κατέθεσε αίτηση πτώχευσης