Η Stellantis ανακαλεί σχεδόν 285.000 οχήματα σεντάν Dodge και Chrysler λόγω της πιθανότητας οι πλευρικοί αερόσακοι, και στις στις δύο πλευρές, να εκραγούν με υπερβολική δύναμη κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης και να εκσφενδονιστούν μεταλλικά θραύσματα στους οδηγούς και τους επιβάτες.
Όπως μεταδίδει το Associated Press, η ανάκληση αφορά τα οχήματα Dodge Chargers και Chrysler 300, μοντέλα από το 2018 έως το 2021.
Επένδυση- μαμούθ της Stellantis – Ανοίγει τις πόρτες του Μιραφιόρι στην κινεζική Leapmotor
Σε έγγραφα που δημοσιεύθηκαν την Παρασκευή από τις ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ η αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι η υγρασία μπορεί να εισχωρήσει στους αερόσακους λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και να προκαλέσει διάβρωση και ρωγμές.
Τα έγγραφα αναφέρουν ότι η Stellantis έχει επτά αξιώσεις εγγύησης και αναφορές βοήθειας πελατών, αλλά δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό οι αντιπρόσωποι θα αντικαταστήσουν και τις δύο μονάδες πλευρικών αερόσακων ενώ η ενημέρωση των ιδιοκτητών θα ξεκινήσει από τις 3 Μαΐου. Η Stellantis εκτιμά ότι το 1% των αερόσακων είναι ελαττωματικοί.
Οι αερόσακοι κατασκευάζονται από την Joyson Safety Systems, μια εταιρεία που κατέληξε να εξαγοράσει την ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αερόσακων Takata μετά τη χρεοκοπία της. Η Takata χρησιμοποίησε νιτρικό αμμώνιο για να δημιουργήσει μια μικρή έκρηξη ώστε να ενεργοποιήσει τους μπροστινούς αερόσακους σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ωστόσο, το χημικό προωθητικό μπορεί να αλλοιωθεί με την πάροδο του χρόνου όταν εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία. Μπορεί να εκραγεί με υπερβολική δύναμη, μεταφέροντας στην καμπίνα ένα μεταλλικό κάνιστρο και εκτοξεύοντας θραύσματα.
Παραμένει ασαφές εάν η Takata συμμετείχε στον σχεδιασμό των ανακληθέντων αερόσακων Dodge και Chrysler ή εάν η εταιρεία χρησιμοποιούσε νιτρικό αμμώνιο ως προωθητικό.
Όπως αναφέρει το Associated Press τουλάχιστον 26 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί στις ΗΠΑ από αερόσακους της Takata από τον Μάιο του 2009 και τουλάχιστον 30 έχουν χάσει τη ζωή τους σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, περίπου 400 άνθρωποι έχουν τραυματιστεί.
Η πιθανότητα επικίνδυνης δυσλειτουργίας οδήγησε στη μεγαλύτερη σειρά ανακλήσεων αυτοκινήτων στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών. Περίπου 100 εκατομμύρια αερόσακοι Takata έχουν ανακληθεί παγκοσμίως.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%