
Έργα υποδομής απομακρυσμένων ψηφιακών πύργων, ποσού 87 εκατομμυρίων ευρώ, «για τον εκσυγχρονισμό διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, την ενίσχυση της ασφάλειας και την υποβοήθηση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας σε 12 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας», προωθούνται σύμφωνα με την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τον τομέα των Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση εκπροσώπου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας «ΝΙΚΗ», με θέμα την ασφάλεια στην εναέρια κυκλοφορία.
Αλεξοπούλου: Το 2028 θα ολοκληρωθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στη γραμμή «Ανω Λιόσια – Κιάτο»
Όπως ανέφερε η κυρία Αλεξοπούλου, «έχουν συναφθεί συμβάσεις προμήθειας και εγκατάστασης: νέου συστήματος επικοινωνιών και καταγραφής φωνής για τις ανάγκες των κέντρων ελέγχου Αθηνών – Μακεδονίας, συστημάτων επικοινωνίας και καταγραφής φωνής των Διεθνών και Περιφερειακών Αερολιμένων, συστημάτων πλοήγησης σε αεροδρόμια και οριοθέτησης αεροδιαδρόμων και παρελήφθη το RADAR επιτήρησης επιφάνειας και συνεργατικής επιτήρησης του Ελ. Βενιζέλος».
Καταλήγοντας, στην πρωτολογία της η Υφυπουργός, αναφέρθηκε και στον διορισμό 35 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, βάσει παλαιότερου διαγωνισμού ΑΣΕΠ καθώς και στο νέο διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη για την πρόσληψη 141 υπαλλήλων επιτελικών – επιχειρησιακών ειδικοτήτων.
«Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας»
Κατά τη δευτερολογία της, η κυρία Αλεξοπούλου, διευκρίνισε, ότι προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι ο εκσυγχρονισμός του Συστήματος Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας και του εξοπλισμού αεροναυτιλίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά και η αναβάθμιση των συστημάτων RADAR. Κλείνοντας η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, επανέλαβε ότι: «τα προγράμματα για τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, των συστημάτων επικοινωνιών, πλοήγησης – NAVAIDS, επιτήρησης (RADAR) και διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας, που υλοποιούμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι συνολικής δαπάνης 170 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, ενώ επιπλέον ποσό 87 εκατομμυρίων, εφόσον εγκριθεί το αίτημά μας, αναμένεται να είναι η δαπάνη για τη δημιουργία υποδομής απομακρυσμένων ψηφιακών πύργων (Remote Digital Towers), εκ των οποίων 70 εκατομμύρια, από χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και 17 εκατομμύρια από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA