Προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή του τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα που αναρτήθηκε στη Διαύγεια εγκρίθηκε το πρακτικό εξέτασης των φακέλων της οικονομικής προσφοράς για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο».
Σύμφωνα με την απόφαση προσωρινός ανάδοχος αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Στην κατάταξη δεύτερη ήρθε η κοινοπταξία των «Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos».
Με χαμηλοτερη βαθμολογία ήρθε στην τρίτη θέση η «Ένωση Ιδομενέας», δηλαδή το σχήμα των εταιρειών «AVAX – EGIS – MERIDIAM».
ΒΟΑΚ: Από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη προσφορά για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο
Η βαθμολογία
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με βάση τα κριτήρια, όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση του υπουργού υποδομών, έδωσε την καλύτερη οικονομική προσφορά για την κατασκευή του οδικού άξονα καθώς και την κρατική επιδότηση για την κάλυψη των διοδίων με τη βαθμολογία της. Απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία (1), το σχήμα Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos (0,965) και το τρίτο σχήμα (0,799).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών έγινε στα τέλη Ιανουαρίου, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει υποβάλλει την καλύτερη οικονομική προσφορά.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα αυτό που προβλέπεται είναι ο προσωρινός ανάδοχος να παραλάβει την προαναφερόμενη απόφαση, ενώ δικαίωμα προδικαστικής προσφυγής κατά της απόφασης υπάρχει εντός 10 ημερών, από την κοινοποίηση της απόφασης.
Έπειτα θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η υπογραφή της και η κύρωση της από τη Βουλή. Ακολουθεί η έναρξη των εργασιών μελέτης κι έπειτα η κατασκευή του έργου.
Η παραχώρηση
Η περίοδος παραχώρησης του οδικού άξονα είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 1,8 δισ. ευρώ.
Το μήκος του οδικού άξονα είναι 157 χλμ και σε αυτό περιλαμβάνεται επίσης η κατασκευή:
– 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
– 10,80 χλμ. νέων γεφυρών, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
– 20 νέων ανισόπεδων κόμβων και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.
Latest News
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαίες αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτές 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
ΤΑΙΠΕΔ-ΟΑΚΑ: Υπογραφή σύμβασης 5,5 εκατ. ευρώ
Αφορά την αποκατάσταση των δύο εισόδων του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) - Τι είπε ο Γιάννης Βρούτσης
Προχωρούν οι επεκτάσεις του Μετρό - Οι μελέτες και οι τροποποιήσεις
Έχουν μελετηθεί επέκταση της Γραμμής 2 νότια προς Γλυφάδα και η επέκταση του Μετρό προς Καλλιθέα