Προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή του τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα που αναρτήθηκε στη Διαύγεια εγκρίθηκε το πρακτικό εξέτασης των φακέλων της οικονομικής προσφοράς για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο».
Σύμφωνα με την απόφαση προσωρινός ανάδοχος αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Στην κατάταξη δεύτερη ήρθε η κοινοπταξία των «Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos».
Με χαμηλοτερη βαθμολογία ήρθε στην τρίτη θέση η «Ένωση Ιδομενέας», δηλαδή το σχήμα των εταιρειών «AVAX – EGIS – MERIDIAM».
ΒΟΑΚ: Από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η καλύτερη προσφορά για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο
Η βαθμολογία
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με βάση τα κριτήρια, όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση του υπουργού υποδομών, έδωσε την καλύτερη οικονομική προσφορά για την κατασκευή του οδικού άξονα καθώς και την κρατική επιδότηση για την κάλυψη των διοδίων με τη βαθμολογία της. Απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία (1), το σχήμα Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos (0,965) και το τρίτο σχήμα (0,799).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών έγινε στα τέλη Ιανουαρίου, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει υποβάλλει την καλύτερη οικονομική προσφορά.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα αυτό που προβλέπεται είναι ο προσωρινός ανάδοχος να παραλάβει την προαναφερόμενη απόφαση, ενώ δικαίωμα προδικαστικής προσφυγής κατά της απόφασης υπάρχει εντός 10 ημερών, από την κοινοποίηση της απόφασης.
Έπειτα θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η υπογραφή της και η κύρωση της από τη Βουλή. Ακολουθεί η έναρξη των εργασιών μελέτης κι έπειτα η κατασκευή του έργου.
Η παραχώρηση
Η περίοδος παραχώρησης του οδικού άξονα είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.
Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 1,8 δισ. ευρώ.
Το μήκος του οδικού άξονα είναι 157 χλμ και σε αυτό περιλαμβάνεται επίσης η κατασκευή:
– 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
– 10,80 χλμ. νέων γεφυρών, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
– 20 νέων ανισόπεδων κόμβων και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας