Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει μπει σε μια νέα σελίδα, με τον Σερ Τζιμ Ράτκλιφ να έχει αναλάβει τα ηνία στο ποδοσφαιρικό τμήμα και ουσιαστικά να διαχειρίζεται όλο τον σύλλογο.
Με εξαίρεση το εμπορικό τμήμα που θα γίνει δικό του σε βάθος τριετίας ο Βρετανός μεγιστάνας έχει ήδη βάλει μπροστά τα μεγαλόπνοα σχέδια του για τους «κόκκινους διαβόλους» και ετοιμάζει επενδύσεις αγωνιστικές, αλλά και για το νέο γήπεδο που θα ξεπεράσουν το 1,5 δισ ευρώ.
H «χρυσή συμφωνία» του Μπέκαμ με το Netflix – Τα κέρδη που έλαβε
Ο Ράτκλιφ θα αποφασίσει το καλοκαίρι τι θα γίνει με το ποδοσφαιρικό τμήμα και τον προπονητή, με τον Έρικ Τεν Χαγκ να έχει αρκετές πιθανότητες να μείνει. Την ίδια ώρα ενισχύει το διοικητικό σταφ με ανθρώπους με μεγάλη ειδίκευση στον αθλητικό τομέα και θέλει να φέρει την ομάδα στα επόμενα δύο χρόνια στην κορυφή!
Το πιο σπουδαίο έργο που θέλει να κάνει όμως και να μείνει και σαν… παρακαταθήκη στον σύλλογο είναι το νέο γήπεδο. Είτε μέσω ολικής ανακαίνισης του Ολντ Τράφορντ, είτε δίπλα από το ιστορικό γήπεδο της ομάδας. Ο Ράτκλιφ θέλει να χτίσει το «Γουέμπλεϊ του βορρά», όπως έχει πει χαρακτηριστικά, ενώ εφόσον γίνει πράξη το σχέδιο του θα κατασκευάσει το καλύτερο και πιο σύγχρονο γήπεδο στον κόσμο, που θα έχει χωρητικότητα 100.000 θέσεις.
Η άποψη του Ράτκλιφ και η κυβέρνηση
Ο Ράτκλιφ είναι ξεκάθαρος σχετικά με το νέο γήπεδο, θέλει το Ολντ Τράφορντ, αλλά στον κόσμο της ομάδας έχει τονίσει ότι αν χτιστεί νέο γήπεδο από την αρχή θα είναι της πλέον εξελιγμένης τεχνολογίας, η ΙΝΕΟS που είναι η εταιρία του θα βάλει το χεράκι της και ξεκαθαρίζει ότι θα παίζει ακόμη και η εθνική Αγγλίας εκεί.
Παράλληλα, τονίζει ότι έχει ήδη έρθει σε επαφές με την κυβέρνηση και επιζητάει τη στήριξη της και τη βοήθεια της, όπως συνέβη τόσο στο γήπεδο που έφτιαξε η Τότεναμ, όσο και σε αυτό της Γουέστ Χαμ, ενώ το ίδιο θα συμβεί και με άλλες ομάδες στο Λονδίνο (είχε γίνει και με την Άρσεναλ).
Ο Ράτκλιφ ξεκαθάρισε ότι επιβάλλεται να στηρίξει οικονομικά τη Γιουνάιτεντ για το έργο, όμως ακόμη κι αν δεν γίνει αυτό είναι δεδομένο ότι θα το κάνει πράξη ο ίδιος, γιατί θα σημάνει την ακόμη μεγαλύτερη εξέλιξη του συλλόγου.
«Μπορούμε να ανακαινίσουμε τον αγωνιστικό χώρο και να έχουμε ένα φανταστικό γήπεδο, που θα χρειαστεί περίπου ένα δισεκατομμύριο για να γίνει αυτό, και ο σύλλογος μπορεί να επωμιστεί αυτό το βάρος. Αλλά έχουμε αυτή την ευκαιρία να χτίσουμε ένα νέο αγωνιστικό χώρο, αν το επιλέξουμε. Έχουμε αρκετό χώρο για να χτίσουμε ένα εντελώς νέο έδαφος», εξήγησε ο Ράτκλιφ.
«Αν χτίσουμε ένα εντελώς νέο έδαφος, θα ήταν τελευταίας τεχνολογίας, παγκόσμιας κλάσης, να έχει χωρητικότητα 90.000 ή ακόμα και 100.000. Νομίζω ότι στη συνέχεια παρέχει μια πλατφόρμα για μερικούς από τους μεγάλους διαγωνισμούς στη βόρεια Αγγλία. Γιατί να μην παίξει η Αγγλία στο βορρά; Γιατί ο τελικός του Κυπέλλου Αγγλίας είναι πάντα στον νότο; Η Γιουνάιτεντ πρέπει να έχει ένα γήπεδο που να ταιριάζει στον σύλλογο και τη φίρμα. Αυτό μπορεί να ίσχυε πριν από 20 χρόνια, αλλά δεν είναι σήμερα. Το Όλντ Τράφορντ είναι λίγο παλιό».
Το OLBG παρουσίασε με τη βοήθεια της τεχνολογίας AI πώς θα μπορούσε να είναι το νέο γήπεδο των «κόκκινων διαβόλων». Ο Ράτκλιφ χρησιμοποίησε το παράδειγμα των διαφόρων ισπανικών σταδίων για να υποστηρίξει την ιδέα του, ισχυριζόμενος ότι παρά την ανωτερότητα της Premier League, το πρωτάθλημα εξακολουθεί να είναι πολύ πίσω από τη La Liga όσον αφορά τα γήπεδα.
«Αν κοιτάξετε τι κάνει η Ρεάλ Μαδρίτης με το Μπερναμπέου και η Μπαρτσελόνα με το Καμπ Νόου το γήπεδο της Ρεάλ είναι υπέροχο. Είναι σαν ένα καζάνι με θόρυβο. Το Καμπ Νόου είναι τεράστιο και ξοδεύουν πολλά χρήματα για να το ανανεώσουν», είπε ο Ράτκλιφ.
Δείτε φωτογραφίες από το νέο γήπεδο που θέλει να φτιάξει:
Πηγή: in.gr
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών