![Εργασία: Έξι στους 10 Gen Zers θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/influencer-fb-insta-girl-st.jpg)
Οι περισσότεροι νέοι σήμερα βλέπουν την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη καριέρα και θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την τρέχουσα δουλειά τους για να έχουν την ευκαιρία να την κυνηγήσουν και να γίνουν influencers.
Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, την οποία παραθέτει το CNBC, περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencers αν τους δοθεί η ευκαιρία. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ένα σημαντικό ποσοστό, που ξεπερνά το 40%, των ενηλίκων γενικότερα, θα επέλεγαν την αναδυόμενη αυτή καριέρα.
Η έκρηξη του TikTok τα κάνει όλα να φαίνονται πιο πιθανά, λέει η Ellyn Briggs, αναλύτρια εμπορικών σημάτων στο Morning Consult. Η ίδια υπογραμμίζει ότι το φτωχό σκηνικό, μία κάμερα και περιεχόμενο χαμηλής επεξεργασίας είναι αρκετά για το TikTok, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ότι μπορούν να γίνουν influencers.
TikTok: Μετά τους influencers, οι ολιγαρκείς «de-influencers»
Με άλλα λόγια, περισσότεροι από τους μισούς Gen Zers «πιστεύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα», προσθέτει.
Τα δεδομένα της Morning Consult προέρχονται από μια έρευνα με τη συμμετοχή 2.204 ενηλίκων στις ΗΠΑ και μια έρευνα με Gen Zers ηλικίας 13 έως 26 ετών που χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Twitch ή YouTube.
Αξιόπιστη καριέρα
Περίπου το 53% των Gen Zers πιστεύει ότι το να γίνει κάποιος influencer είναι μια αξιόπιστη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα παρόμοιο ποσοστό θα εγκατέλειπε τη δουλειά του αν μπορούσε να γίνει influencer κι αν θα μπορούσε να κερδίζει τα προς το ζην. Τρεις στους 10 νέους θα πλήρωναν ακόμη και για να γίνουν influencer.
Σύμφωνα με την Briggs οι νέοι αναγνωρίζουν στη «δουλειά» αυτή την ευκολία να κερδίζουν χρήματα μόνοι τους και να κάνουν κάτι διασκεδαστικό. Το Νο. 1 πράγμα που προκαλεί το ενδιαφέρον του Gen Z να γίνει influencer είναι η ικανότητα να κερδίζει χρήματα, ακολουθούμενη από το να μπορεί να εργάζεται με ευελιξία και να κάνει διασκεδαστική δουλειά.
Περισσότεροι νέοι λένε ότι η δουλειά των ονείρων τους είναι να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Μια δημοσκόπηση του YouGov το 2021 έδειξε ότι οι δουλειές των ονείρων μεταξύ των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών, είναι να γίνουν vlogger, YouTuber ή επαγγελματίες streamer, πολύ πάνω από γιατρό ή νοσοκόμο, επαγγελματία αθλητή, μουσικό ή ηθοποιό.
Οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες στις οποίες συρρέουν οι χρήστες για περιεχόμενο επιρροής είναι το YouTube (το οποίο είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές μεταξύ των millennials και των ανδρών) ακολουθούμενο από το TikTok (το οποίο προτιμάται κυρίως από τους Gen Z και τις γυναίκες). Όσον αφορά το περιεχόμενο, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για παράγοντες επιρροής που δημοσιεύουν περιεχόμενο φαγητού και μουσικής.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn
![Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα την υιοθετούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/artificial-intelligence-e1709568324747-600x400.jpg)
Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα υιοθετούν την ΑΙ - Ποιοι είναι οι πιο δραστήριοι κλάδοι
Οι προοπτικές και οι προκλήσεις από την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο αποτυπώνονται σε έρευνα της ManpowerGroup
![4ημερη εργασία: Σε πειραματική εφαρμογή προχωρεί η Admine](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_3228-1-600x364.jpg)
Πειραματική 4ημερη εργασία εφαρμόζει η Admine
Πώς σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
![Αγορά εργασίας: Ποιος κλάδος ζητά… επειγόντως εργαζόμενους – Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/work-5382501_1280-600x361.jpg)
Ποιος κλάδος ζητά... επειγόντως εργαζόμενους - Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI
Πρόθυμες για αυξήσεις αποδοχών δηλώνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις - Τι αποκαύπτει έρευνα της Randstad για τις προοπτικές στην αγορά εργασίας
![Τεχνητή νοημοσύνη: Οι εργαζόμενοι «αγκαλιάζουν» την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη - Οι ηγέτες;
Ενώ βρισκόμαστε στο τρίτο έτος της «μεγάλης παραίτησης» έρευνα της PwC δείχνει τις αλλαγές στάσης εργαζομένων και ηγετών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη
![IWG: Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/tilergasia-768x330-768x330-1-600x258.jpeg)
Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων - Η έρευνα της IWG
Τέσσερις στους πέντε (80%) λένε ότι η ζωή τους έχει βελτιωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις
![Αγορά εργασίας: ΑΙ και ανάπτυξη δεξιοτήτων οι βασικές προτεραιότητες των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/01/ergasia-ergazomenos-768x384-1-600x300.jpg)
Προς αλλαγή εργοδότη πάνω από 1 στους 4 - Ποντάρουν στην ΑΙ για αύξηση μισθών [γραφήματα]
Το αποκαλύπτει για τις τάσεις στην αγορά εργασίας η έκθεση της PwC - Γιατί επικεντρώνονται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης