Ο μονόκερος (μία επιχείρηση δηλαδή που η αξία της ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ) με έδρα τη Σαγκάη, γνωστός ως «μικρό κόκκινο βιβλίο», έφερε 500 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη πέρσι, σύμφωνα με τους FT. Η κινεζική εκδοχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Xiaohongshu είδε την αυξανόμενη δημοτικότητά της να οδηγεί σε κέρδη για πρώτη φορά, καθώς η πλατφόρμα που μοιάζει με το Instagram φέρνει έσοδα από διαφημίσεις και μια εκκολαπτόμενη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τεχνολογικές start-ups: Αρχισαν… λιτότητα στις μετοχές που μοιράζουν στους υπαλλήλους
Η εφαρμογή βίντεο και κοινής χρήσης φωτογραφιών με έδρα τη Σαγκάη συγκέντρωσε 500 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη πέρυσι με έσοδα 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τέσσερα άτομα που ενημερώθηκαν για τα στοιχεία, τα οποία δεν είναι δημόσια. Αντίθετα, σημείωσε απώλειες 200 εκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη νεοφυής επιχείρηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία αποτιμήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησής της το 2021, ήταν μια σπάνια πρόσφατη ιστορία επιτυχίας σε έναν τομέα που έχει πληγεί από πτώση των αποτιμήσεων και εκποιήσεις από ξένους επενδυτές.
Το Xiaohongshu επελαύνει
Το Xiaohongshu, το οποίο μεταφράζεται σε “μικρό κόκκινο βιβλίο”, έχει μεγάλους υποστηρικτές όπως η Alibaba, η Tencent, η GGV Capital και η πρώην εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Sequoia China HongShan. Είναι δημοφιλές στις νεαρές Κινέζες, οι οποίες συρρέουν στην πλατφόρμα για συμβουλές ταξιδιού, ομορφιάς και τρόπου ζωής.
Έχει επίσης αυξήσει τη βάση των ανδρών χρηστών της, με έμφαση στην προώθηση περιεχομένου σχετικά με αυτοκίνητα, επιστημονική φαντασία και μιμίδια. Η υπηρεσία παράγει το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τη διαφήμιση, αλλά αυξάνει τη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου, την οποία χρησιμοποιούν οι επηρεαστές για την πώληση προϊόντων μέσω ζωντανών ροών και σύντομων βίντεο.
Παρά τους ισχυρούς αριθμούς της Xiaohongshu, ένας επενδυτής που δεν θέλησε να κατονομαστεί δήλωσε ότι η μελλοντική της κατεύθυνση παραμένει αβέβαιη, χωρίς σαφή πορεία προς μια αρχική δημόσια προσφορά. “Είμαι θετικός για την εταιρεία, αλλά η έλλειψη σαφούς εξόδου μέσω IPO είναι ένα μεγάλο πρόβλημα”, δήλωσε ο επενδυτής.
Το Πεκίνο επανέλαβε να δίνει το πράσινο φως σε εταιρείες τεχνολογίας για εισαγωγές στις ΗΠΑ πέρυσι μετά από παύση 18 μηνών λόγω ανησυχιών για την εθνική ασφάλεια που απορρέουν από την αποτυχημένη IPO της υπηρεσίας ride-hailing Didi Chuxing στη Νέα Υόρκη το 2021. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι η καταχώριση μεγάλων εταιρειών κοινωνικών μέσων όπως η ByteDance και η Xiaohongshu είναι πιο περίπλοκη, δεδομένου του πλούτου των δεδομένων των καταναλωτών που κατέχουν.
Το Xiaohongshu έφτασε τα 312 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2023, αύξηση 20% από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία που μοιράστηκαν με επενδυτές, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στην Κίνα πέρυσι, με βάση υπολογισμούς των Financial Times.
Το προτιμούν τα ισχυρά brands
Ο Li Chengdong, επικεφαλής του τεχνολογικού think-tank Haitun, δήλωσε ότι τα ισχυρά οικονομικά στοιχεία έδειξαν ότι «οι μάρκες έχουν αυξήσει τις δαπάνες μάρκετινγκ στο Xiaohongshu επειδή η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης είναι υψηλότερη από άλλες πλατφόρμες».
Το Xiaohongshu είναι ένα όλο και πιο σημαντικό κανάλι για μάρκες που στοχεύουν σε νέες γυναίκες με αγοραστική δύναμη. Σύμφωνα με παρουσίαση της εταιρείας που είδαν οι FT, το 70% των χρηστών είναι γυναίκες και το 50% είναι κάτω των 30 ετών.
Η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων της Xiaohongshu – η συνολική αξία των αγαθών που πωλούνται στην πλατφόρμα – μέσω της επιχείρησης ζωντανής ροής, που ξεκίνησε στην αρχή της πανδημίας, αυξήθηκε σχεδόν πέντε φορές κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών “Singles’ Day” του περασμένου Νοεμβρίου, το ισοδύναμο της Black Friday των ΗΠΑ, σύμφωνα με την παρουσίαση.
«Το Xiaohongshu είναι ένα καλύτερο μέρος για τις εταιρείες να οικοδομήσουν ταυτότητα μάρκας και σχέσεις με τους πελάτες από το Taobao, όπου οι πωλήσεις προωθούνται σε αυτούς», δήλωσε ο Plotnick.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους