
Σε επιπλέον 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων για τα επόμενα τρία χρόνια και μείωση 30% στο κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 στοχεύει η Nissan.
Όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο, αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσει 30 νέα μοντέλα μέχρι το οικονομικό έτος 2026, με 16 από αυτά να είναι ηλεκτροκίνητα. Μάλιστα, σκοπεύει το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης να φτάσει στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2030.
«Αυτό το σχέδιο θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε περισσότερο και πιο γρήγορα στην οδηγική αξία και την ανταγωνιστικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida.
«Αντιμετωπίζοντας την ακραία αστάθεια της αγοράς, η Nissan λαμβάνει αποφασιστικές ενέργειες με γνώμονα το νέο σχέδιο για να εξασφαλίσει βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία».
Κερδοφόρα ανάπτυξη
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε επίσης ότι στοχεύει σε περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 6% μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026, καθώς και «μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Σύμφωνα με το σχέδιο δύο μερών που ονομάζεται The Arc, η Nissan είπε ότι θα επιδιώξει να εξασφαλίσει την αύξηση του όγκου πωλήσεων μέσω μιας «προσαρμοσμένης περιφερειακής στρατηγικής» και να προετοιμαστεί για μια ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα εξισορροπώντας το χαρτοφυλάκιό της μεταξύ EV και αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας τους όγκους σε μεγάλες αγορές και οικονομική πειθαρχία.
Αυτό θα υποστηριχθεί από «έξυπνες συνεργασίες, ενισχυμένη ανταγωνιστικότητα EV, διαφοροποιημένες καινοτομίες και νέες ροές εσόδων».
Η Nissan είπε ότι αυτή η στρατηγική θα μπορούσε να αποφέρει πιθανά έσοδα 2,5 τρισεκατομμυρίων γιεν (16 δισεκατομμύρια δολάρια) από νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες μέχρι το οικονομικό 2030.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων