Η Κίνα θα διευρύνει περαιτέρω το ποιοτικό άνοιγμα της οικονομίας της, προσφέροντας περισσότερες ευκαιρίες στους ξένους επενδυτές, προκειμένου να εμβαθύνουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες τους στην χώρα, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου.
Καθώς το Πεκίνο συνεχίζει να χαλαρώνει τους περιορισμούς για την προσέλκυση νέων επενδύσεων στον βιομηχανικό τομέα, προωθεί παράλληλα και το άνοιγμα νέων τομέων, όπως, οι τηλεπικοινωνίες, αλλά και η προσφορά υγειονομικής φροντίδας, ώστε να δημιουργηθούν περισσότερες εμπορικές και επενδυτικές ευκαιρίες για τους ξένους επενδυτές, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Εμπορίου Γκούο Τινγκτίνγκ στην διάρκεια των διήμερων εργασιών του αναπτυξιακού φόρουμ the China Development Forum 2024.
«Βουτιά» 19,9% σημείωσαν οι ξένες επενδύσεις το πρώτο δίμηνο στην Κίνα
Παράλληλα, το Πεκίνο θα ενεργοποιήσει μία καμπάνια για την προώθηση των επενδύσεων, για την συνέχιση των προσπαθειών βελτιστοποίησης των προσφερόμενων υπηρεσιών, αλλά και για την πλήρη διασφάλιση της αξιόπιστης μεταχείρισης των επιχειρήσεων που χρηματοδοτούνται από το εξωτερικό, σε εθνικό επίπεδο, όπως τόνισε ο Γκούο.
Βουτιά στις επενδύσεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εμπορίου της χώρας, οι ροές ξένων επενδύσεων το πρώτο δίμηνο του έτους συρρικνώθηκαν κατά 19,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2023 και διαμορφώθηκαν σε 215,1 δισ. γιουάν (30 δισ. δολάρια).
Το υπουργικό συμβούλιο της Κίνας ανακοίνωσε νέα μέτρα για να σταματήσει την επιβράδυνση των ξένων επενδύσεων, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης της πρόσβασης στην αγορά και της χαλάρωσης ορισμένων κανόνων, όπως αναφέρει το Reuters.
Οι υπερπόντιες εταιρείες έχουν στριμώξει την Κίνα από τότε που θέσπισε εξαιρετικά αυστηρούς περιορισμούς για την πανδημία και τους απέσυρε ξαφνικά στα τέλη του 2022, καθώς η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη ανησυχούσε για το επιχειρηματικό περιβάλλον, την ασταθή οικονομική ανάκαμψη και τις αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις με τη Δύση που επιβάρυναν την εμπιστοσύνη στη χώρα.
Μια σειρά ρυθμιστικών μέτρων σε τομείς από την τεχνολογία έως την εκπαίδευση έχουν επίσης προκαλέσει αναστάτωση στους εγχώριους και ξένους επενδυτές, αυξάνοντας την ανησυχία για τη διαφάνεια της πολιτικής στην Κίνα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους