Ο ιδιοκτήτης των Legoland, Sea Life και Madame Tussauds σχεδιάζει να χρεώνει τους επισκέπτες περισσότερο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών Σαββατοκύριακων αιχμής από τις βροχερές καθημερινές εκτός εποχής, καθώς επιδιώκει να αντισταθμίσει λιγότερους αριθμούς επισκεπτών από ό, τι πριν από την πανδημία Covid-19, σύμφωνα με τους FT.
Disney: Ο Τζορτζ Λούκας τάχθηκε υπέρ του Μπομπ Ίγκερ – Τι θα συμβεί στη Disney
Ο Scott O’Neil, διευθύνων σύμβουλος της Merlin Entertainments, δήλωσε ότι η εταιρεία χτίζει ένα δυναμικό μοντέλο τιμολόγησης – ευρέως γνωστό ως τιμολόγηση αιχμής – που θα εισαχθεί στα 20 κορυφαία παγκόσμια αξιοθέατά της μέχρι το τέλος του 2024 και στα μεγάλα αξιοθέατα των ΗΠΑ το επόμενο έτος.
Το μοντέλο, το οποίο επιτρέπει στον μεγαλύτερο φορέα εκμετάλλευσης θεματικών πάρκων της Ευρώπης να προσαρμόζει τις τιμές σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές ως απάντηση στις μεταβολές της προσφοράς και της ζήτησης χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση, είναι «πολύ διαισθητικό», δήλωσε ο O’Neil.
«Εάν [ένα αξιοθέατο] βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, είναι περίοδος αιχμής του Αυγούστου, ηλιόλουστη και Σάββατο, θα περίμενε κανείς να πληρώσει περισσότερα από ό, τι αν ήταν μια βροχερή Τρίτη του Μαρτίου», δήλωσε στους Financial Times.
Ενώ τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν δυναμική τιμολόγηση εδώ και δεκαετίες, τα εστιατόρια και οι εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας υιοθετούν όλο και περισσότερο το μοντέλο.
Τον περασμένο μήνα, η αμερικανική αλυσίδα fast-food Wendy’s δέχθηκε πυρά επειδή ανακοίνωσε ότι θα δοκιμάσει δυναμική τιμολόγηση για μπιφτέκια κατά τη διάρκεια της αιχμής της ζήτησης ήδη από το 2025. Αργότερα εξέδωσε μια δήλωση διευκρινίζοντας ότι «δεν θα αυξήσει τις τιμές όταν οι πελάτες μας μας επισκέπτονται περισσότερο», αλλά θα μειώσει τις τιμές σε πιο αργές ώρες της ημέρας.
Το σχέδιο τιμολόγησης της Merlin, η οποία έγινε ιδιωτική το 2019, έρχεται καθώς η εταιρεία δήλωσε τη Δευτέρα ότι είχε παραδώσει έσοδα ρεκόρ ύψους 2,1 δισεκατομμυρίων λιρών το 2023, αυξημένα κατά 8% σε ετήσια βάση, υποστηριζόμενα από διεθνείς τουρίστες σε πόλεις-πύλες όπως το Λονδίνο. Σχεδόν ένας στους τέσσερις επισκέπτες της πόλης ήρθε σε ένα αξιοθέατο της Merlin, ανέφερε.
Ο αριθμός των επισκεπτών της εταιρείας δεν είχε ακόμη επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα. Περίπου 62,1 εκατομμύρια πελάτες επισκέφθηκαν τα 141 αξιοθέατα σε 23 χώρες πέρυσι, αύξηση 13% από το προηγούμενο έτος, αλλά εξακολουθεί να είναι κάτω από τους 67 εκατομμύρια επισκέπτες που καταγράφηκαν το 2019, σύμφωνα με τους FT.
Bλέπουν λιγότερα, ξοδεύουν περισσότερα
“Οι επισκέπτες φαίνεται να επιλέγουν λιγότερα αξιοθέατα, αλλά ξοδεύουν περισσότερα”, δήλωσε ο O’Neil. Ως χειριστής, «υπάρχει ένα ρυμουλκό και τράβηγμα σε αυτό που κάνετε όσον αφορά τον όγκο και την τιμή και πώς το διαχειρίζεστε αυτό», πρόσθεσε.
Η Merlin κατέγραψε ζημίες προ φόρων ύψους 214 εκατομμυρίων λιρών, καθώς κατέγραψε την αξία των Legolands που κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας στη Νέα Υόρκη και τη Νότια Κορέα. Ο O’Neil είπε ότι ενώ αναμένει ότι το θεματικό πάρκο της Νέας Υόρκης θα ανακάμψει τελικά, το κορεατικό πάρκο θα αντιμετωπίσει προκλήσεις που απαιτούν «επαναφορά».
Ο κατασκευαστής της Legoland Korea αθέτησε το χρέος του το 2022, προκαλώντας μια ευρύτερη εταιρική πιστωτική κρίση στη Νότια Κορέα.
Η ιδιωτική συναλλαγή της Merlin ήταν μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εξαγορές που υποστηρίζονται από ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια στην πρόσφατη ιστορία. Το Kirkbi, ένα επενδυτικό όχημα που διευθύνεται από την ιδρυτική οικογένεια της Lego, συνεργάστηκε με τον όμιλο ιδιωτικών κεφαλαίων Blackstone και το καναδικό συνταξιοδοτικό ταμείο CPPIB για την εξαγορά ύψους 6 δισεκατομμυρίων λιρών.
Latest News
«Σβήνει» το σχέδιο για τον αμερικανικό οίκο πολυτέλειας - Άδοξο τέλος στο deal Tapestry-Capri
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ τερματίζει τα σχέδια για τη δημιουργία ενός οίκου πολυτελείας made in USA, με έξι ισχυρά brands
Ο γαλλικός κολοσσός που παίρνει... διαζύγιο από την ιστορία του
Ο γαλλικό γίγαντας δομικών υλικών Saint-Gobain σκέφτεται να πουλήσει τα συμφέροντά του στην βιομηχανία υαλοπινάκων αυτοκινήτων
Σε σταυροδρόμι η Κίνα - Γιατί είναι δύσκολη η μετάβαση της οικονομίας
Εάν η Κίνα προχωρήσει προσεκτικά, κινδυνεύει να καταπνίξει τη στροφή της σε μια οικονομία που βασίζεται στην κατανάλωση
Πώς Nike και Adidas έχασαν την κυριαρχία τους
Πολλοί νέοι παίκτες μπαίνουν στα αθλητικά είδη με τις Nike και Adidas να κάνουν μια σειρά από λάθη που τους κόστισαν
Τον θέλει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ - Ποιος είναι ο Χάουαρντ Λούτνικ, CEO της Cantor Fitzgerald
Η ιστορία πίσω από τον CEO της Cantor Fitzgerald, Χάουαρντ Λούτνικ, που προκρίνει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Τελευταία συνάντηση Μπάιντεν-Σι Τζινπίνγκ στο Περού - Η πρόκληση των δασμών και της Ταϊβάν
Ο Τζο Μπάιντεν και ο Σι θα συζητήσουν στο περιθώριο του φόρουμ Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού στη Λίμα του Περού
Σοκ και δέος από τις διαφημίσεις στην κατανάλωση - Ο ρόλος της πρόκλησης και της... αηδίας
Μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη η κατανάλωση από τη στρατηγική των εταιρειών που χρησιμοποιούν σοκαριστικές ή αηδιαστικές εικόνες στην διαφήμιση;
Θα προσπαθήσει ο Τραμπ να σταματήσει την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ;
Η προθεσμία για την απαγόρευση του TikTok λήγει στις 19 Ιανουαρίου 2025 - Η πιθανή στάση του Ντόναλντ Τραμπ και οι επιφυλάξεις
Economist: Ερχονται τα trumponomics - Τι θα φέρουν στην παγκόσμια οικονομία
Η μόνη πειθαρχία σε έναν πρόεδρο που τα κατάφερε τόσο θεαματικά αψηφώντας τους ειδικούς, θα προέλθει από τις ίδιες τις αγορές