Το πλοίο που προκάλεσε την κατάρρευση της γέφυρας Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη νωρίς το πρωί της Τρίτης είχε επίσης εμπλακεί σε ατύχημα στο λιμάνι της Αμβέρσας, στο Βέλγιο, το 2016.
Βαλτιμόρη: Πλοίο έπεσε σε γέφυρα προκαλώντας την κατάρρευσή της
Οι λιμενικές αρχές της Αμβέρσας ανέφεραν ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali προσέκρουσε σε προβλήτα στις 11 Ιουλίου 2016, καθώς προσπαθούσε να βγει από τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της Βόρειας Θάλασσας.
Χρειάστηκε να παραμείνει για επισκευές
Η λιμενική αρχή δεν μπόρεσε να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με την αιτία του ατυχήματος, αλλά τόνισε ότι το πλοίο παρέμεινε στην αποβάθρα για επισκευές για κάποιο χρονικό διάστημα μετά το περιστατικό.
«Κατά γενικό κανόνα, αυτά τα ατυχήματα διερευνώνται και τα πλοία επιτρέπεται να αποπλεύσουν μόνο αφού οι εμπειρογνώμονες διαπιστώσουν ότι είναι ασφαλές να το κάνουν», δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος του λιμανιού της Αμβέρσας.
Η βελγική ναυτική επιτροπή, η οποία διερευνά τέτοια περιστατικά, δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.
Το περιστατικό
Το πλοίο MS Dali, μήκους 289 μέτρων που ανήκει στην Grace Ocean Pte Ltd και διαχειρίζεται η Synergy Marine Corp, προσέκρουσε την Τρίτη σε έναν από τους πυλώνες της γέφυρας της Βαλτιμόρης.
Ήταν ναυλωμένο από τη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk κατά τη στιγμή του συμβάντος στη Βαλτιμόρη, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η δανέζικη εταιρεία, η οποία ανέφερε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει το περιστατικό στην Αμβέρσα.
Latest News
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Γιατί οι ιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο πρέπει να παρακολουθούν τις γεωπολιτικές απειλές
Σχεδόν κάθε εταιρεία κινδυνεύει πλέον από...γεωπολιτική ζημία και είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν
Η BIMCO υιοθετεί τη ναυτιλιακή ρήτρα FuelEU
Αναμένεται να τεθεί θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2025
Κέρδη αυξημένα μέχρι και 1000% για τους liners
Η ναυτιλία τακτικών γραμμών αναμένεται να «γράψει» το 2024 την πιο κερδοφόρα χρονιά της εκτός της εποχής του κορωνοϊού
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης