
Άλμα σημείωσε η μετοχή της H&M στις πρώτες συναλλαγές της Τετάρτης, αφού η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ξεπέρασε σημαντικά τις προσδοκίες για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους.
Με αύξηση 13%, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν σε 2,08 δισ. σουηδικές κορώνες (196 εκατ. δολάρια), έναντι των 1,43 δισ. κορώνων που προέβλεπε δημοσκόπηση της LSEG μεταξύ των αναλυτών. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 3,9% από 1,3%, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν σε ετήσια βάση.
Η&Μ: Το σχέδιο να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών
«Η ανάπτυξη συνεχίστηκε προς τη σωστή κατεύθυνση το πρώτο τρίμηνο με βελτιωμένο μικτό περιθώριο κέρδους και λειτουργικό κέρδος, χαμηλότερα αποθέματα και ισχυρή ταμειακή ροή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου H&M Daniel Ervér, ο οποίος ανέλαβε την εταιρεία στις αρχές του έτους μετά την αιφνιδιαστική παραίτηση της Helena Helmersson.
«Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να ενισχύσουμε τις πωλήσεις», πρόσθεσε, επαναλαμβάνοντας επίσης τον στόχο της H&M να επιτύχει φέτος περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10%.
Προσπάθειες ανάκαμψης
Ο δεύτερος μεγαλύτερος retailer στον κόσμο, γνωστός για τα τζιν των 19,99 δολαρίων και τα φορέματα κάτω των 15 δολαρίων, έχει επεκταθεί σε πιο ακριβά ρούχα, πουλώντας δερμάτινα παντελόνια για περισσότερα από 300 δολάρια και, υπό τη μάρκα Cos, παλτά που φτάνουν ακόμη και τα 1.190 δολάρια.
Δεν ειναι τυχαία η εστίαση της H&M στην κερδοφορία έναντι των πωλήσεων, εν μέσω πιέσεων από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από την ιδιοκτήτρια της Zara, την Inditex, και από κινεζικές εταιρείες λιανικής πώλησης γρήγορης μόδας, όπως η Shein.
Η διαδικτυακή εταιρεία γρήγορης μόδας Shein, η οποία πωλεί φορέματα αξίας 8 δολαρίων, μπλουζάκια αξίας 5 δολαρίων και κοσμήματα αξίας 2 δολαρίων, έχει ροκανίσει το μερίδιο της H&M στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, ενώ ο μεγαλύτερος αντίπαλος Zara έχει επεκτείνει την κυριαρχία του στον τομέα.
Σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την εμπειρία εντός των καταστημάτων της, η H&M έχει δηλώσει ότι ανακαινίζει περίπου 250 σημεία φέτος, μια σημαντική αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Ενώ, σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα, κυρίως σε αναπτυσσόμενες αγορές, και να κλείσει 160 καταστήματα σε εκείνες όπου έχει ήδη εδραιωμένη παρουσία.


Latest News

Η πολεμική οικονομία του Πούτιν στο έλεος της εμπορικής καταιγίδας του Τραμπ
Η πτώση των τιμών του πετρελαίου αναμένεται να πλήξει την ήδη επιβραδυνόμενη ανάπτυξη στη Ρωσία και να πιέσει σοβαρά τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της Μόσχας

Unicredit: «Πράσινο φως» στην εξαγορά της Banco BPM - Οι όροι
Η Ρώμη ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι θα επιτρέψει την εξαγορά εάν η UniCredit πληροί ένα σύνολο όρων, οι οποίοι δεν έχουν αποκαλυφθεί πλήρως.

Toblerone: Τέλος εποχής για τη μαύρη σοκολάτα στο Ηνωμένο Βασίλειο
Μετά από σχεδόν 60 χρόνια κυκλοφορίας, η μαύρη εκδοχή της Toblerone περνάει στο χρονοντούλαπο της σοκολατοποιίας

Με νέο στούντιο η Nike στη Σαγκάη - Πώς θα πλησιάσει τον Κινέζο καταναλωτή
Το στούντιο της Nike θα δημιουργεί περιεχόμενο προσαρμοσμένο στην κινεζική πραγματικότητα

Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ φτάνει στην Chinatown
Οι κινεζοαμερικανικές μικρές επιχειρήσεις της Chinatown στοκάρουν εμπορεύματα προκειμένου να καθυστερήσουν τις αυξήσεις τιμών

Η DHL αναστέλλει αποστολές δεμάτων άνω των 800 δολαρίων προς τους Αμερικανούς καταναλωτές
Η DHL διευκρίνισε όμως ότι οι αποστολές αξίας κάτω των 800 δολαρίων, είτε είναι προς επιχειρήσεις είτε προς καταναλωτές, δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές

Μεγάλη, έως και επικίνδυνη, η έκθεση των ξένων στις αγορές των ΗΠΑ
H προειδοποίηση που απευθύνει η Deutsche Bank σε όσους έχουν επενδύσει στα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία

Το σχέδιο του Κρετίνσκι πίσω από εξαγορά της Daily Mail - Πώς σκοπεύει να την μεταμορφώσει
Η Royal Mail αναμένεται -εκτός απροόπτου- να περάσει στα χέρια του Τσέχου μεγιστάνα, Ντάνιελ Κρετίνσκι, στα τέλη Απριλίου

Με καθυστέρηση οι προπαραγγελίες του Nintendo Switch 2 λόγω δασμών
Η προπαραγγελίες για το Nintendo Switch 2 θα ξεκινήσουν στις 24 Απριλίου - Οι προπαραγγελίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για τις 9 Απριλίου

Επένδυση 256 εκατ. ευρώ από την τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία Tofas
Η Αρχή Ανταγωνισμού στην Τουρκία ενέκρινε την πώληση της επιχείρησης τοπικής διανομής από την Stellantis στην Tofas