Έχοντας νέα ηγεσία, η Macy’s εκτελεί ένα σχέδιο μετασχηματισμού που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος, σύμφωνα με το οποίο χρειάζεται το κλείσιμο 150 καταστημάτων Macy’s μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Ο αριθμός αυτός αποτελεί το 25% των τετραγωνικών χώρων της εταιρείας, αλλά αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των πωλήσεων, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Tony Spring κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στο συνέδριο για το παρόν και το μέλλον της λιανικής, Shoptalk στο Λας Βέγκας.
Macy’s: Λέει «όχι» στην εξαγορά και βάζει πλώρη για τη μεγάλη αλλαγή – Ο ρόλος του νέου CEO
Ένα brand, πολλές εποχές
Ένα από τα προβλήματα με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο retailer είναι το γεγονός ότι διαθέτει «πάρα πολλά σημεία που χτίστηκαν για μια διαφορετική εποχή», όπως εξάλλου δήλωσε ο Spring, προσθέτοντας ότι η εταιρεία δεν έχει άλλη επιλογή από το να κλείσει καταστήματα αν θέλει να ευημερήσει – και όχι απλώς να επιβιώσει.
Στις 3 Φεβρουαρίου – μερικές εβδομάδες πριν από την τελευταία ανακοίνωση για το κλείσιμο των καταστημάτων – η Macy’s Inc. είχε 718 καταστήματα στο χαρτοφυλάκιό της, το οποίο εκτός από την ομώνυμη εταιρεία περιλαμβάνει τα Bloomingdale’s και Bluemercury. Η κατανομή εκείνη τη στιγμή ήταν 502 καταστήματα Macy’s, 57 Bloomingdale’s και 159 Bluemercury.
«Φυσικά, είμαστε πολύ ευαίσθητοι στον αντίκτυπο που έχει ένα κλείσιμο των Macy’s στους συναδέλφους μας, τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας και την τοπική κοινωνία», δήλωσε στο RetailDive ο Spring. «Αλλά αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα καθώς προχωράμε μπροστά. Δεν πρόκειται για συρρίκνωση. Πρόκειται για τη βελτίωση ιστορικά, για να βεβαιωθούμε ότι δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να ψωνίζουν με τον τρόπο που θέλουν».
Ο τομέας των πολυκαταστημάτων παραμένει υπό αμφισβήτηση, με τον ανταγωνισμό να εντείνεται από τα ψηφιακά εγγενή εμπορικά σήματα, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Macy’s. «Οι καθημερινές εξορμήσεις στο εμπορικό κέντρο δεν είναι τόσο συχνές πλέον όπως παλιά», είπε. «Και ναι, όλοι πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στα καταστήματά μας. Συν τοις άλλοις, η νέα ψηφιακή πραγματικότητα έχει αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται για την επιχείρηση και γενικότερα για το λιανεμπόριο».
Παρά ταύτα, η μάρκα Macy’s παραμένει ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη και διατηρεί την υπεραξία των καταναλωτών, δήλωσε ο Spring, σημειώνοντας ότι ο λιανοπωλητής αποτελεί μέρος σημαντικών στιγμών στη ζωή των ανθρώπων, όπως η αγορά ενός φορέματος ή ενός κοστουμιού για το χορό αποφοίτησης ή η δημιουργία μιας γαμήλιας λίστας.
Το παράδειγμα του Bloomingdale’s
Ο Spring, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον περασμένο μήνα, προηγουμένως ήταν επικεφαλής του Bloomingdale’s. Σκοπεύει να εφαρμόσει τα διδάγματα από την περίοδο που πέρασε σε αυτό το εμβληματικό πολυκατάστημα, καθώς ηγείται του μετασχηματισμού σε ολόκληρη την εταιρεία.
Η τακτική που υιοθέτησε ο Spring για την αναγέννηση του Bloomingdale’s αφορά στο γεγονός ότι επέκτεινε τις πολυτελείς προσφορές του, βελτίωσε την ποιότητα των προϊόντων του και αποσυμφόρησε τον χώρο των πωλήσεων. Έφερε επίσης περισσότερες εκδηλώσεις στο κατάστημα και πρόσθεσε περισσότερη θεατρικότητα στην επιχείρηση. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι προσπάθειες ενίσχυσαν την αξία του εμπορικού σήματος και την δέσμευση των πελατών του.
«Αυτό που κάναμε στο Bloomingdale’s παρέχει έναν οδικό χάρτη για το τι μπορούμε να κάνουμε στο Macy’s», εξήγησε ο Spring.
Ένα πρόσθετο στοιχείο της στρατηγικής ανάκαμψης της εταιρείας είναι η απλοποίηση και ο εκσυγχρονισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας και της διαχείρισης αποθεμάτων, διασφαλίζοντας ότι τα αποθέματα κατανέμονται αποτελεσματικότερα σε όλα τα κανάλια.
Το σχέδιο εξυγίανσης του πολυκαταστήματος που ονομάζεται «Bold New Chapter» θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό σε αλλαγές στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν εξοικονόμηση κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρέχον οικονομικό έτος. Περιλαμβάνουν το κλείσιμο κέντρων διανομής, την αύξηση της αυτοματοποίησης και άλλες στρατηγικές για τη βελτίωση των αποθεμάτων, της παραγωγικότητας και των πωλήσεων.
Το πολυκατάστημα επεξεργάζεται το σχέδιο μετασχηματισμού του καθώς αντιμετωπίζει το ενδιαφέρον επενδυτών με τη μορφή προσφορών εξαγοράς, τις οποίες η Macy’s έχει απορρίψει στο παρελθόν. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Arkhouse Management και η Brigade Capital Management αύξησαν την προηγούμενη προσφορά εξαγοράς κατά 800 εκατομμύρια δολάρια, ανεβάζοντάς την στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Arkhouse Management και η Brigade έχουν επίσης μπει και σε ένα proxy fight, με εννέα υποψηφιότητες για το διοικητικό συμβούλιο του λιανεμπόρου.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας