![Macy’s: Ποια είναι τα εξτρίμ μέτρα για το παρόν και το μέλλον τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/tony-spring.png)
Έχοντας νέα ηγεσία, η Macy’s εκτελεί ένα σχέδιο μετασχηματισμού που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος, σύμφωνα με το οποίο χρειάζεται το κλείσιμο 150 καταστημάτων Macy’s μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Ο αριθμός αυτός αποτελεί το 25% των τετραγωνικών χώρων της εταιρείας, αλλά αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των πωλήσεων, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Tony Spring κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στο συνέδριο για το παρόν και το μέλλον της λιανικής, Shoptalk στο Λας Βέγκας.
Macy’s: Λέει «όχι» στην εξαγορά και βάζει πλώρη για τη μεγάλη αλλαγή – Ο ρόλος του νέου CEO
Ένα brand, πολλές εποχές
Ένα από τα προβλήματα με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο retailer είναι το γεγονός ότι διαθέτει «πάρα πολλά σημεία που χτίστηκαν για μια διαφορετική εποχή», όπως εξάλλου δήλωσε ο Spring, προσθέτοντας ότι η εταιρεία δεν έχει άλλη επιλογή από το να κλείσει καταστήματα αν θέλει να ευημερήσει – και όχι απλώς να επιβιώσει.
Στις 3 Φεβρουαρίου – μερικές εβδομάδες πριν από την τελευταία ανακοίνωση για το κλείσιμο των καταστημάτων – η Macy’s Inc. είχε 718 καταστήματα στο χαρτοφυλάκιό της, το οποίο εκτός από την ομώνυμη εταιρεία περιλαμβάνει τα Bloomingdale’s και Bluemercury. Η κατανομή εκείνη τη στιγμή ήταν 502 καταστήματα Macy’s, 57 Bloomingdale’s και 159 Bluemercury.
«Φυσικά, είμαστε πολύ ευαίσθητοι στον αντίκτυπο που έχει ένα κλείσιμο των Macy’s στους συναδέλφους μας, τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας και την τοπική κοινωνία», δήλωσε στο RetailDive ο Spring. «Αλλά αυτό είναι ένα κρίσιμο βήμα καθώς προχωράμε μπροστά. Δεν πρόκειται για συρρίκνωση. Πρόκειται για τη βελτίωση ιστορικά, για να βεβαιωθούμε ότι δίνουμε στους ανθρώπους την ευκαιρία να ψωνίζουν με τον τρόπο που θέλουν».
Ο τομέας των πολυκαταστημάτων παραμένει υπό αμφισβήτηση, με τον ανταγωνισμό να εντείνεται από τα ψηφιακά εγγενή εμπορικά σήματα, εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Macy’s. «Οι καθημερινές εξορμήσεις στο εμπορικό κέντρο δεν είναι τόσο συχνές πλέον όπως παλιά», είπε. «Και ναι, όλοι πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο στα καταστήματά μας. Συν τοις άλλοις, η νέα ψηφιακή πραγματικότητα έχει αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται για την επιχείρηση και γενικότερα για το λιανεμπόριο».
Παρά ταύτα, η μάρκα Macy’s παραμένει ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη και διατηρεί την υπεραξία των καταναλωτών, δήλωσε ο Spring, σημειώνοντας ότι ο λιανοπωλητής αποτελεί μέρος σημαντικών στιγμών στη ζωή των ανθρώπων, όπως η αγορά ενός φορέματος ή ενός κοστουμιού για το χορό αποφοίτησης ή η δημιουργία μιας γαμήλιας λίστας.
Το παράδειγμα του Bloomingdale’s
Ο Spring, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον περασμένο μήνα, προηγουμένως ήταν επικεφαλής του Bloomingdale’s. Σκοπεύει να εφαρμόσει τα διδάγματα από την περίοδο που πέρασε σε αυτό το εμβληματικό πολυκατάστημα, καθώς ηγείται του μετασχηματισμού σε ολόκληρη την εταιρεία.
Η τακτική που υιοθέτησε ο Spring για την αναγέννηση του Bloomingdale’s αφορά στο γεγονός ότι επέκτεινε τις πολυτελείς προσφορές του, βελτίωσε την ποιότητα των προϊόντων του και αποσυμφόρησε τον χώρο των πωλήσεων. Έφερε επίσης περισσότερες εκδηλώσεις στο κατάστημα και πρόσθεσε περισσότερη θεατρικότητα στην επιχείρηση. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι προσπάθειες ενίσχυσαν την αξία του εμπορικού σήματος και την δέσμευση των πελατών του.
«Αυτό που κάναμε στο Bloomingdale’s παρέχει έναν οδικό χάρτη για το τι μπορούμε να κάνουμε στο Macy’s», εξήγησε ο Spring.
Ένα πρόσθετο στοιχείο της στρατηγικής ανάκαμψης της εταιρείας είναι η απλοποίηση και ο εκσυγχρονισμός της εφοδιαστικής αλυσίδας και της διαχείρισης αποθεμάτων, διασφαλίζοντας ότι τα αποθέματα κατανέμονται αποτελεσματικότερα σε όλα τα κανάλια.
Το σχέδιο εξυγίανσης του πολυκαταστήματος που ονομάζεται «Bold New Chapter» θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό σε αλλαγές στην εφοδιαστική αλυσίδα, οι οποίες αναμένεται να αποφέρουν εξοικονόμηση κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρέχον οικονομικό έτος. Περιλαμβάνουν το κλείσιμο κέντρων διανομής, την αύξηση της αυτοματοποίησης και άλλες στρατηγικές για τη βελτίωση των αποθεμάτων, της παραγωγικότητας και των πωλήσεων.
Το πολυκατάστημα επεξεργάζεται το σχέδιο μετασχηματισμού του καθώς αντιμετωπίζει το ενδιαφέρον επενδυτών με τη μορφή προσφορών εξαγοράς, τις οποίες η Macy’s έχει απορρίψει στο παρελθόν. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Arkhouse Management και η Brigade Capital Management αύξησαν την προηγούμενη προσφορά εξαγοράς κατά 800 εκατομμύρια δολάρια, ανεβάζοντάς την στα 6,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Arkhouse Management και η Brigade έχουν επίσης μπει και σε ένα proxy fight, με εννέα υποψηφιότητες για το διοικητικό συμβούλιο του λιανεμπόρου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
![Burberry: Ένας βετεράνος θα τη σώσει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/burberry-2-600x323.jpg)
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις