Η Audi εξετάζει την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης χώρου σε εργοστάσιο αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατασκευάζει η μητρική εταιρεία Volkswagen στη Νότια Καρολίνα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Γκέρνοτ Ντόλνερ είπε ότι η εταιρεία είχε συζητήσει «διάφορα σενάρια για το πώς να παράγει στις ΗΠΑ», καθώς προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της. «Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης στις ΗΠΑ», είπε στους Financial Times.
Audi: Σχέδια για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο Μεξικό
Πρόσθεσε ότι «μεγαλύτερα SUV» θα αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Audi στις ΗΠΑ. Ενώ οι πωλήσεις EV έχουν απογειωθεί στις παράκτιες περιοχές, πολλοί οδηγοί στις πολιτείες της ενδοχώρας εξακολουθούν να προτιμούν μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, πρόσθεσε.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές BMW και Mercedes-Benz, η Audi δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Το εργοστάσιό της στο Μεξικό κατασκευάζει το Q5 SUV, αλλά πολλά αυτοκίνητα που πουλάει στην Αμερική εξάγονται από την Ευρώπη. Τα Q7 και Q8, τα μεγαλύτερα SUV της, εισάγονται από τη Σλοβακία, αναφέρουν οι FT.
Τα κίνητρα του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού
Οι ΗΠΑ είχαν μια εισροή επενδύσεων για ηλεκτρικά οχήματα ως απάντηση στον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού, ο οποίος παρέχει γενναιόδωρα φορολογικά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες που κατασκευάζονται εντός της χώρας.
Κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Hyundai έχουν ρίξει δισεκατομμύρια σε νέες εγκαταστάσεις λόγω του νόμου, ενώ η VW επιβράδυνε τα σχέδια για ένα εργοστάσιο μπαταριών στην Ανατολική Ευρώπη για να επικεντρωθεί σε επενδύσεις στη Βόρεια Αμερική. Κατασκευάζει ένα εργοστάσιο μπαταριών EV στον Καναδά, το οποίο αναμένεται να λάβει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιδοτήσεις και θα λειτουργεί έως το 2027.
Η VW, η οποία έχει ένα εργοστάσιο στην Chattanooga του Τενεσί, έχει δυσκολευτεί στις ΗΠΑ, ένας λόγος για τον οποίο προσπαθεί να αναβιώσει τη μάρκα εκτός δρόμου οχημάτων Scout, η οποία δεν λειτουργεί από το 1980.
Η Audi είχε μεγαλύτερη επιτυχία. Οι παραδόσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 21% πέρυσι στις 235.000, ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης από ό,τι πέτυχε στην Κίνα ή την Ευρώπη. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων αυξήθηκαν κατά 55% μεταξύ 2022 και 2023 στις ΗΠΑ, ανέφερε την Τρίτη.
Ο Ντόλνερ είπε επίσης ότι δεν θα απέκλειε την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Βόρειας Αμερικής αποκλειστικά στην περιοχή, μια στρατηγική «εγχώρια για ντόπιους» που χρησιμοποιείται από άλλες μάρκες όπως η VW με την πολιτική της «Στην Κίνα, για την Κίνα».
Αναστολή κινήτρων από νέα κυβέρνηση
Ωστόσο, αρνήθηκε ότι η όποια οπισθοδρόμηση στον νόμο IRA από μια νέα κυβέρνηση το επόμενο έτος θα απειλούσε οποιαδήποτε αλλαγή στη μεταποίηση, λέγοντας ότι δεν θα ήταν «τόσο σημαντικό».
«[Η ακύρωση του IRA] δεν θα το έκανε λιγότερο ελκυστικό για εμάς, ειδικά ως κατασκευαστή premium. Δεν εξαρτόμαστε τόσο από τις επιδοτήσεις και τα κίνητρα για τις μπαταρίες [για τη VW] είναι ήδη κλειδωμένα στον Καναδά», είπε ο Ντόλνερ.
«Σχεδιάζουμε πολύ πιο μακροπρόθεσμα από μια νομοθετική περίοδο».
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προειδοποιήσει ότι η περικοπή των επιδοτήσεων θα πλήξει τη ζήτηση για EV, τα οποία παραμένουν ακριβότερα από τα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, και από την ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ.
Η Audi δήλωσε την Τρίτη ότι τα λειτουργικά κέρδη του 2023 ήταν 6,3 δισ. ευρώ, από 7,6 δισ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, κυρίως λόγω του σπεκουλαρίσματος σε εμπορεύματα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 13% στα 69,9 δισ. ευρώ.
Latest News
Πού είναι φθηνότερο να οδηγείς ηλεκτρικό όχημα - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο ελκυστικά στους αγοραστές λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια
Ένα γαλλικό σχέδιο δείχνει ζήτηση στη σωστή τιμή, αλλά τα προβλήματα αντίληψης και οι υποδομές εμποδίζουν την υιοθέτηση
Η Coca-Cola αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Σε ποια χώρα παρήγγειλε EV
Η Coca-Cola έχει θέσει ως στόχο το Net Zero με ορόσημο το 2040
ΔΕΗ blue: Τοποθέτηση 90 φορτιστών στις εγκαταστάσεις της L’Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Οι υπάλληλοι και οι επισκέπτες της L’Οreal που κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν με φορτιστές τελευταίας γενιάς
Ετος μειωμένων πωλήσεων στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2025
Τα αποτελέσματα έρευνας της S&P Global προβλέπουν υποχώρηση στις πωλήσεις όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα
Πάτησε... γκάζι η μετοχή της Rivian - Επένδυση μαμούθ με τη Volkswagen
Η κατακσευάστρια EV, Rivian, ανακοίνωσε μια σημαντική επένδυση σε κοινοπραξία με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen
Πώς η Honda κλείνει την ψαλίδα με την Tesla - Τι κάνουν Cadillac και Chevrolet
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda, Prologue, κερδίζει τις πιστούς και νέους πελάτες - Κάτω του 50% το μερίδιο EV της Tesla
Η Bentley βάζει στο ψυγείο το σχέδιο για ηλεκτρικά οχήματα
Η δυστροπία της αγοράς με τα EV αναγκάζει την Bentley σε καθυστέρηση σχεδίων
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων