H υποτονική διάθεση προς την καινοτομία από πλευράς της Nike συνέβαλε στην πτώση των πωλήσεων της αλυσίδας λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών στο Ηνωμένο Βασίλειο, JD Sports Fashion, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πιο «φρέσκες» προτάσεις για να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα τους.
«Η Nike ήταν τόσο επιτυχημένη, αλλά σταμάτησε τον τελευταίο καιρό να φέρνει νέα πράγματα», δήλωσε ο Régis Schultz, διευθύνων σύμβουλος της JD Sports, συνομιλώντας με δημοσιογράφους την Πέμπτη. «Ταυτόχρονα η Adidas τα πάει πολύ καλά, η New Balance τα πάει πολύ καλά».
Nike: Γιατί θα γίνουν δυσεύρετα
Ο όμιλος JD, ο οποίος ιδρύθηκε το 1981 με ένα μόνο κατάστημα στη βορειοδυτική Αγγλία, σήμερα είναι μια από τις κορυφαίες παγκοσμίως αλυσίδες λιανικής πώλησης διαθέτοντας όλα τα μεγάλα brands της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης. Διαθέτει πλέον πάνω από 3.400 καταστήματα σε 38 χώρες, με ισχυρή παρουσία στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και σε Ασία – Ειρηνικό.
Οι αγοραστές «βαριούνται πολύ γρήγορα», πρόσθεσε ο Schultz. «Αν δε φέρεις νέα πράγματα, νέα προϊόντα, νέα καινοτομία, νέα χρώματα, νομίζω ότι η ζήτηση περιορίζεται».
Μείωση πωλήσεων στη Βρετανία
Ο βρετανικός λιανοπωλητής είδε τις πωλήσεις του στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα τα διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία. Τα κέρδη προ φόρων για ολόκληρο το 2023 ήταν μεταξύ 915 εκατομμυρίων λιρών (1,16 δισεκατομμύρια δολάρια) και 935 εκατομμυρίων λιρών, ενώ η μετοχή του σημείωσε άνοδο 6%.
Υπενθυμίζεται ότι οι αδύναμες πωλήσεις οδήγησαν τη Nike να ανακοινώσει σχέδια μείωσης του κόστους λειτουργίας της πέρυσι, συμπεριλαμβανομένης της περικοπής θέσεων εργασίας και της απλοποίησης των γραμμών προϊόντων της.
Η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών, η οποία κατασκευάζει τη δημοφιλή σειρά παπουτσιών Air Jordan, υπολογίζεται ότι αποτελεί το ήμισυ των πωλήσεων της JD Sports παγκοσμίως, σύμφωνα με σημείωμα του Guy Lawson-Johns, αναλυτή μετοχών στο Hargreaves Lansdown.
«Το μέλλον της JD παραμένει ανεξήγητα συνδεδεμένο με την επιτυχία της Nike», είπε ο Lawson-Johns. «Η στενή σχέση της παρέχει αποκλειστικά προϊόντα και ανταγωνιστικές τιμές που δελεάζουν τους καταναλωτές, και από την άλλη δημιουργεί μια εξάρτηση της εταιρείας με το brand των αθλητικών ειδών».
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους