![Παπουτσάνης: Επιχειρεί comeback με όχημα το «Αρκάδι» – Πώς αντέδρασε στα μέτρα για την ακρίβεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/tassopoulos-papoutsanis.jpg)
Σε διψήφια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12%, επιστρέφοντας στα επίπεδα τζίρου των 70 εκατ. ευρώ του 2022 στοχεύει η «Παπουτσάνης» για τη φετινή χρονιά. Αυτό ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης, δηλώνοντας παράλληλα αισιόδοξη για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας του ομίλου.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της «Παπουτσάνης», Μενέλαος Τασόπουλος και τόνισε πως αυτή θα προέλθει από την γεωγραφική επέκταση και την διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.
Αύξηση 36% στα κέρδη της «Παπουτσάνης» – Προς διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ
Ιδιαίτερη έμφαση, υπογράμμισε, θα δοθεί στα ξενοδοχειακά προϊόντα αλλά και στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων, με επίκεντρο τη σειρά «Αρκάδι».
Έμφαση στο «Αρκάδι» με διπλασιασμό πωλήσεων
Οι προσδοκίες για το «Αρκάδι» είναι πολύ μεγάλες, αφού όπως τόνισε η διοικητική ομάδα της Παπουτσάνης το brand συγκεντρώνει υψηλή απήχηση μετά την ένταξή του στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ενώ και ο κλάδος των απορρυπαντικών, καθαριστικών είναι αρκετά δυναμικός (υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ).
Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα, δρομολογείται έντονη διαφημιστική προβολή που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Η εν λόγω καμπάνια θα ξεκινούσε νωρίτερα, ωστόσο μετατέθηκε εξαιτίας της παρέμβασης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
«Είναι ένα brand με θετικά στοιχεία, ωστόσο εξακολουθεί να χρειάζεται δουλεία και εξυγίανση σε μεγάλο βαθμό», σημείωσε χαρακτηριστικά η διοικητική ομάδα. Έσπευσε δε να προσθέσει πως στόχος είναι ο σχεδόν διπλασιασμός των πωλήσεων του brand τη φετινή χρονιά (+85%), μετά την άνοδο 50% που παρουσίασε το 2023.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στις εξαγωγές οι οποίες όπως είπε παραμένουν βασικός πυλώνας εσόδων αλλά και στα σχέδια διείσδυσης σε νέες αγορές, αν και απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας πως οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν ανάλογα με τις επιδιώξεις και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.
Φωτοβολταϊκά και επενδύσεις
Κομβικό κομμάτι των αναπτυξιακών κινήσεων που δρομολογεί η εταιρεία είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, το οποίο είναι πλήρως καθετοποιημένο.
Όπως είπε ο κ. Τασόπουλος δρομολογείται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, τα οποία θα τροφοδοτήσουν τη μονάδα με φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια ενώ γίνονται μια σειρά από επενδύσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητά τους.
Τα φωτοβολταϊκά θα τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς τότε θα συνδεθούν με το δίκτυο και θα συμβάλουν στην αποκλιμάκωση του ενεργειακού κόστους. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση που στοίχισε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ θα αποσβεστεί σε περίπου τρία χρόνια.
«Ανοιχτοί» σε εξαγορές
Ο κ. Τασόπουλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο νέων εξαγορών υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες, οι οποίες θα πληρούν τα κριτήρια ανάπτυξης που θέτει η εταιρεία.
Πάγωσαν οι παραγγελίες
Σχολιάζοντας τα κυβερνητικά μέτρα για την ακρίβεια, η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» ανέφερε πως η τελευταία παρέμβαση έφερε μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και οδήγησε σε «πάγωμα» παραγγελιών αφού οι πελάτες περίμεναν τους νέους τιμοκαταλόγου ενώ τόνισε πως η αποτελεσματικότητά της θα φανεί σε βάθος χρόνου και όχι άμεσα.
Ξεκαθάρισε πάντως πως η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε μείωση των τιμών κατά 15% από την 1η Μαρτίου (πριν τις προσφορές, και τις προωθητικές ενέργειες) ενώ σε παρόμοιες μειώσεις εκτιμάται πως προχώρησαν και οι υπόλοιποι παίκτες του κλάδου.
Διανομή μερίσματος
Στόχος της Παπουτσάνης όπως ειπώθηκε είναι καθώς τα αποτελέσματα και οι δείκτες βελτιώνονται να επιβραβεύονται και οι μέτοχοι. Η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ επιπλέον των 0,03 ευρώ που έχει δοθεί ως προμέρισμα. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από την Γενική Συνέλευση μέσα στον Απρίλιο.
Η «Παπουτσάνης» είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως. Διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα, απασχολεί περίπου 200 άτομο προσωπικό ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 35 χώρες του κόσμου.
Το 2023 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022), ήτοι μειωμένος κατά 12%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Space Hellas: Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Space-Hellas-600x375.jpg)
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
![Attica Bank: Κλειδώνει το deal – Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/attica_bank_774064730-600x375.jpg)
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
![Linea Piu: Τριπλάσια κέρδη για τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Chanel στην Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/chanel-flap-bag-600x420.jpg)
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
![Flora: Λίγο πιο «θαμπά» το 2023 τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/flora1-600x398.png)
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora
![Τηλεπικοινωνίες: Οι ευρωπαϊκές εταιρείες… πρασινίζουν εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/07/telecom8-600x403.jpg)
«Πρασινίζουν» οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών εν μέσω αυξανόμενου ενεργειακού κόστους
Έκθεση της IDC υπογραμμίζει ότι οι ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες έχουν ως κίνητρο το ενεργειακό κόστος, το οποίο έχει σημειώσει σημαντικές αυξήσεις τα τελευταία χρόνια
![Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/synaiteristiki_xanion-768x384-1-600x300.jpg)
Τράπεζα Χανίων: Προχωρούν οι διαδικασίες για τον μετασχηματισμό σε ΑΕ
Ενδιαφέρον από τσεχικό επενδυτικό fund
![Space Hellas: Διανέμει καθαρό μέρισμα 0,152 ευρώ ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/space-hellas-600x380.jpg)
Space Hellas: Διανέμει καθαρό μέρισμα 0,152 ευρώ ανά μετοχή
Από τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024 οι μετοχές της εταιρείας θα είναι διαπραγματεύσιμες στο Χρηματιστήριο Αθηνών
![CNL Capital: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου έως 850.000 ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/CNL-600x308.png)
CNL Capital: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου έως 850.000 ευρώ
Τι αναφέρει η εταιρεία
![Betshop.gr: Τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΕΕΠ για το κλείσιμο της πλατφόρμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_betshop-600x352.png)
ΕΕΕΠ για Betshop.gr: Κινούμαστε με γνώμονα την προστασία των πελατών
Συνεργάζεται και με άλλες αρμόδιες αρχές για κάθε απαραίτητη ενέργεια για την διαφύλαξη των νόμιμων συμφερόντων τους
![Προμήθειες σε τράπεζες: Ερχεται μπαράζ μειώσεων και δωρεάν συναλλαγών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/ot_banking_euros22-1024x600-1-600x352.jpg)
Κύμα μειώσεων στις χρεώσεις των τραπεζών
Πρώτη η Eurobank από τις τράπεζες ανακοίνωσε νέα τιμολογιακή πολιτική στις προμήθειες - Το μυστικό ραντεβού Χατζηδάκη - τραπεζιτών