Σε διψήφια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12%, επιστρέφοντας στα επίπεδα τζίρου των 70 εκατ. ευρώ του 2022 στοχεύει η «Παπουτσάνης» για τη φετινή χρονιά. Αυτό ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης, δηλώνοντας παράλληλα αισιόδοξη για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας του ομίλου. 

«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της «Παπουτσάνης», Μενέλαος Τασόπουλος και τόνισε πως αυτή θα προέλθει από την γεωγραφική επέκταση και την διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.

Αύξηση 36% στα κέρδη της «Παπουτσάνης» – Προς διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ

Ιδιαίτερη έμφαση, υπογράμμισε, θα δοθεί στα ξενοδοχειακά προϊόντα αλλά και στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων, με επίκεντρο τη σειρά «Αρκάδι».

Έμφαση στο «Αρκάδι» με διπλασιασμό πωλήσεων

Οι προσδοκίες για το «Αρκάδι» είναι πολύ μεγάλες, αφού όπως τόνισε η διοικητική ομάδα της Παπουτσάνης το brand συγκεντρώνει υψηλή απήχηση μετά την ένταξή του στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ενώ και ο κλάδος των απορρυπαντικών, καθαριστικών είναι αρκετά δυναμικός (υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ).

Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα, δρομολογείται έντονη διαφημιστική προβολή που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Η εν λόγω καμπάνια θα ξεκινούσε νωρίτερα, ωστόσο μετατέθηκε εξαιτίας της παρέμβασης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

«Είναι ένα brand με θετικά στοιχεία, ωστόσο εξακολουθεί να χρειάζεται δουλεία και εξυγίανση σε μεγάλο βαθμό», σημείωσε χαρακτηριστικά η διοικητική ομάδα. Έσπευσε δε να προσθέσει πως στόχος είναι ο σχεδόν διπλασιασμός των πωλήσεων του brand τη φετινή χρονιά (+85%), μετά την άνοδο 50% που παρουσίασε το 2023.

Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στις εξαγωγές οι οποίες όπως είπε παραμένουν βασικός πυλώνας εσόδων αλλά και στα σχέδια διείσδυσης σε νέες αγορές, αν και απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας πως οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν ανάλογα με τις επιδιώξεις και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.

Φωτοβολταϊκά και επενδύσεις

Κομβικό κομμάτι των αναπτυξιακών κινήσεων που δρομολογεί η εταιρεία είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, το οποίο είναι πλήρως καθετοποιημένο.

Όπως είπε ο κ. Τασόπουλος δρομολογείται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, τα οποία θα τροφοδοτήσουν τη μονάδα με φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια ενώ γίνονται μια σειρά από επενδύσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητά τους.  

Τα φωτοβολταϊκά θα τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς τότε θα συνδεθούν με το δίκτυο και θα συμβάλουν στην αποκλιμάκωση του ενεργειακού κόστους. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση που στοίχισε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ θα αποσβεστεί σε περίπου τρία χρόνια.

«Ανοιχτοί» σε εξαγορές

Ο κ. Τασόπουλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο νέων εξαγορών υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες, οι οποίες θα πληρούν τα κριτήρια ανάπτυξης που θέτει η εταιρεία.

Πάγωσαν οι παραγγελίες

Σχολιάζοντας τα κυβερνητικά μέτρα για την ακρίβεια, η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» ανέφερε πως η τελευταία παρέμβαση έφερε μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και οδήγησε σε «πάγωμα» παραγγελιών αφού οι πελάτες περίμεναν τους νέους τιμοκαταλόγου ενώ τόνισε πως η αποτελεσματικότητά της θα φανεί σε βάθος χρόνου και όχι άμεσα.

Ξεκαθάρισε πάντως πως η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε μείωση των τιμών κατά 15% από την 1η Μαρτίου (πριν τις προσφορές, και τις προωθητικές ενέργειες) ενώ σε παρόμοιες μειώσεις εκτιμάται πως προχώρησαν και οι υπόλοιποι παίκτες του κλάδου.

Διανομή μερίσματος

Στόχος της Παπουτσάνης όπως ειπώθηκε είναι καθώς τα αποτελέσματα και οι δείκτες βελτιώνονται να επιβραβεύονται και οι μέτοχοι. Η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ επιπλέον των 0,03 ευρώ που έχει δοθεί ως προμέρισμα. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από την Γενική Συνέλευση μέσα στον Απρίλιο.

Η «Παπουτσάνης» είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως. Διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα, απασχολεί περίπου 200 άτομο προσωπικό ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 35 χώρες του κόσμου.

Το 2023 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022), ήτοι μειωμένος κατά 12%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Θεοδωρικάκος: Συνάντηση Σταύρου Καφούνη και εκπροσώπων του κλάδου της γουνοποιίας – Τι συζήτησαν
Επιχειρήσεις |

Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε

Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο