Καθήκοντα Διευθυντή Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, αναλαμβάνει στην εταιρεία Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. ο κ. Νικόλαος Μπήλιος, αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.
Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Επιστροφή στην κερδοφορία για την μπύρα Βεργίνα
Τo who is who
Ο κ. Μπήλιος είναι στέλεχος με πολύχρονη εμπειρία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει εργαστεί ως Σύμβουλος Διοίκησης σε θέματα Στρατηγικής και Επικοινωνίας, Marketing και Εταιρικής Προβολής, σχεδιάζοντας και διαμορφώνοντας τη στρατηγική (planning) για καμπάνιες σε εταιρείες όπως η Saatchi & Saatchi (Λονδίνο), Τhe Newtons Laboratory (Eλλάδα). Υπήρξε Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων της εταιρίας Ηttpool, υπεύθυνος για την Ελλάδα & την Κύπρο. Eχει εργαστεί ως ειδικός σύμβουλος στρατηγικής για την Ελληνική Κυβέρνηση (Υπουργό επικρατείας 2009-2012). Υπεύθυνος Επικοινωνίας και Στρατηγικής για την Ελληνικό Α.Ε. Τα χρόνια 2015-2018 υπήρξε Ειδικός Σύμβουλος Επικοινωνίας του Γενικού Γραμματέα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) με ρόλο τον σχεδιασμό, τη στρατηγική και τον συντονισμό των εκστρατειών προβολής και marketing της Ελλάδας στο εξωτερικό, σχεδιάζοντάς καμπάνιες με την Google, twitter, Yahoo & Facebook και επιπλέον συνεργαζόμενος με μεγάλα δίκτυα του εξωτερικού όπως τα BBC, New York Times & Al Jazeera. Παράλληλα έχει διατελέσει και ειδικός σύμβουλος του Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης (2023-2024). Ο κ. Μπήλιος έχει διδάξει σε κολλέγια και πανεπιστημιακά ιδρύματα κάνοντας και ερευνητικό έργο.
Είναι απόφοιτος Κοινωνικών και Πολιτικών επιστημών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (Royal Holloway & Kings College), κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στην Κυβερνητική, στα Οικονομικά και τα Νέα Μέσα (Global Media & Communications Media/ MPhil Government) από το London School of Economics (LSE). Είναι επίσης, Marshall Memorial Fellow, στο German Marshall Fund of the United States (GMF).
«Καλωσορίζουμε τον κ. Μπήλιο στην ομάδα μας. Είμαι σίγουρος πως η επαγγελματική του εμπειρία, οι γνώσεις και οι δεξιότητές του, ανταπεξέρχονται στις ανάγκες της νέας εποχής της εταιρείας μας. Είμαι βέβαιος για την επιτυχία μας.» Δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. κ. Δημήτρης Πολιτόπουλος.
Latest News
Τα τρία νέα χαρτοφυλάκια αντιπροέδρων και οι αλλαγές στην οργανωτική δομή της ΕΣΕΕ
Οι νέοι αντιπρόεδροι και διευθυντές που ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης
Νέα CCO στον Όμιλο Interamerican η Linda Nieuwenhuizen
Η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη στρατηγική ηγεσία όλων των εμπορικών δραστηριοτήτων της Interamerican
Στα 15,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο της ΔΕΗ η Goldman Sachs, σύσταση buy
Κατά την Goldman Sachs η ΔΕΗ έχει θέσει τις βάσεις για πολλαπλή επέκταση
Στην… τάξη του 2025 η Metlen – Ποιοι θα είναι οι «rookies» των IPOs του Λονδίνου φέτος
Οι Financial Times συγκέντρωσαν τις εταιρείες που θα μπορούσαν να εισαχθούν στο Λονδίνο φέτος και τις παρουσίασε ανά κλάδο
Η Optima bank δημιουργεί νέα θυγατρική στο leasing - Τι δηλώνει ο CEO
Θα αποτελεί 100% θυγατρική εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης της Optima bank - Στόχος να γίνει η πρώτη επιλογή στον τομέα της χρηματοδοτικής μίσθωσης
Ποιοί είναι οι Άραβες της Aqua Bridge που εξαγόρασαν την Avramar
Ο CEO του αραβικού ομίλου Aqua Bridge επιβεβαιώνει επίσημα την εξαγορά της Avramar - Το «κούρεμα» των δανείων και τα φρέσκα κεφάλαια
Νέα σπίτια στο Ελληνικό προς πώληση – Τι μπαίνει στο ταμείο της Lamda Development
Η Lamda λάνσαρε το Sunset Groves με 99 κατοικίες – Πως εξελίσσονται οι πωλήσεις και τα έργα κατασκευής των σπιτιών
Γιατί χτυπά συναγερμός στις πολυεθνικές – Οι 3 μεγάλες προκλήσεις
Εναλλακτικά σενάρια επεξεργάζονται οι πολυεθνικές στην Ελλάδα – Η πίεση από τα κεντρικά, τα πρόστιμα και ο άγνωστος Χ στις τιμές
Τι ψάχνει ο «Μασούτης» στον Κρητικό – Πώς στήνει τα πιόνια στη σκακιέρα των σούπερ μάρκετ
Η ανοδική πορεία της Μασούτης – Το παρελθόν με την ΑΒ Βασιλόπουλος, το φλερτ με την Κρητικός και η ένταξη στο κλαμπ των ισχυρών
LC Waikiki, Penti, Madame Coco - Τι ταμείο κάνουν οι Τούρκοι στην Ελλάδα
Από την LC Waikiki στην Madame Coco - Ποιο είναι το οικονομικό αποτύπωμα των Τούρκων λιανέμπορων στην ελληνική αγορά - Οι 7 τούρκικες αλυσίδες που ήρθαν, είδαν και δεν… νίκησαν