
Την ένταξη της ενεργειακής αναβάθμισης του Ζαππείου Μεγάρου στο Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης
Συγκεκριμένα, το έργο, συνολικής δημόσιας δαπάνης 8.104.629,57 ευρώ, αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση και απόδοση του εμβληματικού κτιρίου, από την κατηγορία Ε΄ στην κατηγορία Β΄, αλλά και τον ευρύτερο εκσυγχρονισμό του, με την επισκευή και την αποκατάσταση ζημιών στην υποδομή του.
Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις
Μεταξύ άλλων, προβλέπονται παρεμβάσεις όπως η τοποθέτηση θερμομόνωσης και υγρομόνωσης στις στέγες, τοποθετήσεις ξύλινων κουφωμάτων με ενεργειακούς υαλοπίνακες, αντικαταστάσεις αντλιών θερμότητας και κεντρικών κλιματιστικών μονάδων, αντικατάσταση αντλιών πρωτεύοντος και δευτερεύοντος κυκλώματος ψύξης – θέρμανσης με νέες πιο αποδοτικές αντλίες, αντικατάσταση των υδραυλικών δικτύων με νέα, εγκατάσταση νέων δικτύων αεραγωγών, νέα εγκατάσταση φωτισμού με λαμπτήρες τεχνολογίας LED με δυνατότητα αυτοματισμών φωτισμού.
Η σχετική πράξη εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης- Ταμείου Συνοχής, με δικαιούχο την Επιτροπή Ολυμπίων & Κληροδοτημάτων, το Δ.Σ. της οποίας έχει τη διοικητική οργάνωση του ιστορικού κτιρίου.
Ιστορική κληρονομιά
Το Ζάππειον Μέγαρον αποτελεί ιστορική κληρονομιά στον ελληνικό πολιτισμό. Σχεδιάστηκε από τον Θ. Χάνσεν (1874-1888). Ο Ευαγγελής Ζάππας, Έλληνας Πατριώτης και Βορειοηπειρώτης Εθνικός Ευεργέτης, είχε το όραμα της αναγεννήσεως του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος και αφιέρωσε τη ζωή του στην αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και του πανελληνισμού καθώς και στην προαγωγή των τεχνών.
Το Ζάππειον Μέγαρον, για πάνω από 130 χρόνια, παρακολούθησε κάθε στιγμή της ιστορικής πορείας της πατρίδας μας και του Ελληνισμού γενικότερα. Στον περιβάλλοντα χώρο του διεξάγονται σπουδαία πολιτιστικά και πνευματικά γεγονότα.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA