
Ανανεώθηκε η θητεία του Προέδρου του Ιδρύματος Ευγενίδου, κ. Λεωνίδα Δημητριάδη – Ευγενίδη, ως «Ναυτιλιακού Πρεσβευτή» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). Σε σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρεται ότι στο πλαίσιο του θεσμού του «Ναυτιλιακού Πρεσβευτή» (ΙΜΟ Goodwill Maritime ν Ambassador) που αποτελεί πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού, κ. Αρσένιο Ντομίνγκεζ και κατόπιν σχετικού αιτήματος του Οργανισμού, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η ανανέωση της θητείας του Προέδρου του Ιδρύματος Ευγενίδου, κ. Λεωνίδα Δημητριάδη – Ευγενίδη, ως «Ναυτιλιακού Πρεσβευτή», με την απονομή “Certificate” από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστο Στυλιανίδη, για την ενεργό συνεισφορά του στην προσπάθεια ανάδειξης του έργου του ΙΜΟ.
Η στόχευση του εν λόγω θεσμού, η προσέλκυση δηλαδή των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την πάγια επιδίωξη για την ανάδειξη και υποστήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου της ναυτιλίας, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε σχετική του δήλωση, επικρότησε την ανανέωση της θητείας του κ. Ευγενίδη στο πόστο του ναυτιλιακού πρεσβευτή και επισήμανε την ανάγκη παρουσίας αξιόλογων προσωπικοτήτων της χώρας μας σε διεθνείς οργανισμούς.
Σε αντίστοιχη δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδου, ευχαρίστησε τον κ. Στυλιανίδη για την διαχρονική εμπιστοσύνη που λαμβάνει από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και τόνισε ότι η αναβάθμιση της εικόνας της ναυτιλίας, της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, και της προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος είναι πρωταρχικής αξίας στόχοι και αφορούν όλους όσους παλεύουν για ένα καλύτερο μέλλον της νέας γενιάς.


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης