Η σημερινή μέρα αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ουσιαστική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Η εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο, σχετικά με το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, στοχεύει όχι μόνο στην επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του Οργανισμού, αλλά στην πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης.

ΟΑΣΑ: Σχέδια για προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου

Την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017 οπότε και έγινε η κρατικοποίηση του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών, προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθώς σήμερα παρουσίασε το σχέδιο για το νέο μοντέλο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.

Όπως επισημαίνει το υπουργείο, παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός Οργανισμού που θα είναι εναρμονισμένος με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και με το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα.

«Η βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα», αναφέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης

Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος του ΟΣΕΘ, τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού όσο και εποπτείας, αλλάζει και αναβαθμίζεται.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης εδράζεται στις παρακάτω βασικές αρχές:

• Κατάργηση, μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης εν λειτουργία του ΟΑΣΘ και σύσταση ενός νέου δημόσιου Φορέα, σε πλήρη συμμόρφωση με τις διατάξεις του Κανονισμού Ε.Κ. 1370/2007.

• Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του ΟΣΕΘ, ως 100% θυγατρική του.

• Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από τον «Νέο ΟΑΣΘ» και ανάθεση σε ιδιώτες, του υπολειπόμενου, μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών από τον ΟΣΕΘ. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται και σήμερα, μέσω των αναθέσεων που έχουν γίνει στα ΚΤΕΛ. Στόχος όμως είναι να εκσυγχρονιστεί και να προσαρμοστεί στις μακροχρόνιες ανάγκες της πόλης, λαμβάνοντας πλέον υπόψιν και την επερχόμενη λειτουργία του μετρό (ήδη αυτό σήμερα γίνεται με τα ΚΤΕΛ).

• Ο «Νέος ΟΑΣΘ» θα αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο που θα μπορεί να υλοποιεί με συνέπεια προς τους πολίτες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Μητσοτάκης: Επαφές με εταιρείες τεχνολογίας στη Σύνοδο AI στο Παρίσι – Στο επίκεντρο τα data centers
Επικαιρότητα |

Επαφές Μητσοτάκη με εταιρείες τεχνολογίας στη Σύνοδο AI στο Παρίσι - Στο επίκεντρο τα data centers

Σύμφωνα με πηγές της κυβέρνησης είχε συνάντηση μεταξύ άλλων με τον Demis Hassabis, Νομπελίστα, συνιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Deepmind, εταιρείας η οποία ανήκει στην Google

Δασμοί Τραμπ: Σημείο αναφοράς το λιμάνι του Πειραιά – Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Επικαιρότητα |

Δασμοί Τραμπ: Σημείο αναφοράς το λιμάνι του Πειραιά – Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ

Σε μία περίοδο όπου μια νέα περιδίνηση στις αγορές θα έσπρωχνε τις πληθωριστικές πιέσεις προς τα επάνω, τόσο η ευρωπαϊκή, όσο και η ελληνική οικονομία απεύχεται την κλιμάκωση «ανταλλαγής δασμών»

Ρωσία: Υποστηρίζει ότι δεν έχει λάβει ικανοποιητική πρόταση για την έναρξη ειρηνευτικών διαπραγματεύσεων
Επικαιρότητα |

Ρωσία: Υποστηρίζει ότι δεν έχει λάβει ικανοποιητική πρόταση για την έναρξη ειρηνευτικών διαπραγματεύσεων

Ο υφυπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας αναφέρει ότι η χώρα δεν έχει λάβει ακόμα ικανοποιητική πρόταση για την έναρξη ειρηνευτικών διαπραγματεύσεων για την Ουκρανία