Η σημερινή μέρα αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ουσιαστική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Η εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο, σχετικά με το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, στοχεύει όχι μόνο στην επίλυση των διαχρονικών προβλημάτων του Οργανισμού, αλλά στην πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης.
ΟΑΣΑ: Σχέδια για προμήθεια λεωφορείων υδρογόνου
Την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017 οπότε και έγινε η κρατικοποίηση του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών, προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθώς σήμερα παρουσίασε το σχέδιο για το νέο μοντέλο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη.
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.
Στόχος είναι η δημιουργία ενός Οργανισμού που θα είναι εναρμονισμένος με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και με το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα.
«Η βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα», αναφέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος του ΟΣΕΘ, τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού όσο και εποπτείας, αλλάζει και αναβαθμίζεται.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης εδράζεται στις παρακάτω βασικές αρχές:
• Κατάργηση, μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης εν λειτουργία του ΟΑΣΘ και σύσταση ενός νέου δημόσιου Φορέα, σε πλήρη συμμόρφωση με τις διατάξεις του Κανονισμού Ε.Κ. 1370/2007.
• Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του ΟΣΕΘ, ως 100% θυγατρική του.
• Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από τον «Νέο ΟΑΣΘ» και ανάθεση σε ιδιώτες, του υπολειπόμενου, μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών από τον ΟΣΕΘ. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται και σήμερα, μέσω των αναθέσεων που έχουν γίνει στα ΚΤΕΛ. Στόχος όμως είναι να εκσυγχρονιστεί και να προσαρμοστεί στις μακροχρόνιες ανάγκες της πόλης, λαμβάνοντας πλέον υπόψιν και την επερχόμενη λειτουργία του μετρό (ήδη αυτό σήμερα γίνεται με τα ΚΤΕΛ).
• Ο «Νέος ΟΑΣΘ» θα αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο που θα μπορεί να υλοποιεί με συνέπεια προς τους πολίτες.
Latest News
ΗΠΑ: Νέο πακέτο στρατιωτικής βοήθειας, ύψους 425 εκατ. δολαρίων στην Ουκρανία
Οι ΗΠΑ υποστηρίζει σθεναρά την Ουκρανία σε στρατιωτικό εξοπλισμό, έχοντας δώσει περισσότερα από 60 δισ.. δολάρια σε στρατιωτική βοήθεια
Πώς η καλλιέργεια διαμαντιών «ρίχνει» κυβερνήσεις - Το παράδειγμα της Μποτσουάνα
Η οικονομία της Μποτσουάνα στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα διαμάντια παρά τις προσπάθειες που γίνονται για διαφοροποίηση
Τραγωδία στη Σερβία - 13 νεκροί από κατάρρευση οροφής σε σιδηροδρομικό σταθμό
Τα σωστικά συνεργεία στη Σερβία συνεχίζουν να αναζητούν εγκλωβισμένους κάτω από τα ερείπια στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σάντ
Μ. Βρετανία: Χθες μετανάστρια, αύριο πρωθυπουργός;
Η Κέμι Μπέιντενοκ, με καταγωγή από τη Νιγηρία, δηλώνει θαυμάστρια της Θάτσερ και διεκδικεί με αξιώσεις την ηγεσία του βρετανικού Συντηρητικού Κόμματος. Θα τα καταφέρει;
Ιράν: Είναι πιθανό να αυξήσει το βεληνεκές των βαλλιστικών πυραύλων της.
Το πυρηνικό δόγμα μπορεί να αλλάξει αν η χώρα βρεθεί αντιμέτωπη με υπαρξιακή απειλή, λέει ο σύμβουλος του ανώτατου ηγέτη του Ιράν Αλί Χαμενεΐ
Μήνυμα Μασούτη για τον κατώτατο: Να συνοδευτεί από μέτρα τόνωσης των επιχειρήσεων
Τι είπε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Ιωάννης Μασούτης για το νέο σύστημα προσδιορισμού του κατώτατου μισθού
Μην απαντήσετε σε αυτό το SMS - Θα χάσετε χρήματα!
Δείτε εικόνες παραπλανητικών μηνυμάτων που χρησιμοποιούνται στις ηλεκτρονικές απάτες - Η ΑΑΔΕ δεν ζητά ποτέ και για κανένα λόγο από τους φορολογούμενους, να αποκαλύψουν προσωπικά τους στοιχεία
Χρηστίδης (Volkswagen) στον ΟΤ: Οι κρίσιμες συνομιλίες, οι κόκκινες γραμμές και το μέλλον της βιομηχανίας
Tι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο εκπροσώπος των εργαζομένων της Volkswagen στο IG Metall για την κρίση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Μετρό: Αλλάζει το ωράριο λειτουργίας - Μέχρι πότε μένει ανοιχτό
Το νέο ωράριο αφορά στη Γραμμή 2 και τη Γραμμή 3 του Μετρό, παρέχοντας στους επιβάτες τη δυνατότητα να μετακινούνται μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες
Υπέρ της διεξαγωγής πρόωρων εκλογών πάνω από 1 στους 2 Γερμανούς
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του ARD-DeutschlandTREND, μόνο το 41% των Γερμανών τάσσεται υπέρ της συνέχισης του τρέχοντος κυβερνητικού συνασπισμού