Οι λάτρεις των πολυτελών τρένων μπορεί να θέλουν να κλειδώσουν την τρέχουσα τιμή για ταξίδι με το «Orient Express» της Ιταλίας τώρα – προτού ανέβει περισσότερο. Οι τιμές εκκίνησης για ταξίδι μιας διανυκτέρευσης με το πολυτελές τρένο αυξήθηκαν από 2.000 ευρώ ανά άτομο τον Δεκέμβριο του 2022 σε 2.500 ευρώ ανά άτομο τον Νοέμβριο του 2023.
Και οι δύο τιμές ορίστηκαν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου προκρατήσεων πριν από την πώληση, η οποία απαιτούσε επιστρέψιμη προκαταβολή .
«Orient Express»: Η γαλλική πολυτέλεια ξαναμπαίνει στις ράγες
Ωστόσο, οι τιμές εκκίνησης έχουν πλέον εκτιναχθεί στα 3.500 ευρώ ανά άτομο ανά διανυκτέρευση, σύμφωνα με δελτίο τύπου που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο.
Πρόκειται για μια εντυπωσιακή αύξηση της τιμής κατά 75% σε μια περίοδο 16 μηνών.
Το τρένο πρόκειται να ξεκινήσει να κινείται την άνοιξη του 2025, σύμφωνα με την Accor, τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία φιλοξενίας που διαχειρίζεται το τρένο.
Τι συμβαίνει;
Ένας εκπρόσωπος της Accor είπε στο CNBC: «Η τιμολόγηση εξελίσσεται ανάλογα με την πληρότητα, την εποχή, τη διαδρομή και τον τύπο καμπίνας». Ωστόσο, και πάλι, το τρένο δεν λειτουργεί ακόμα.
Οι τιμές των εισιτηρίων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από ένα άλλο τρένο που χρησιμοποιεί το όνομα «Orient Express» στην Ευρώπη — το Venice Simplon-Orient-Express. Οι νυχτερινές τιμές για αυτό το τρένο, το οποίο εκμεταλλεύεται η εταιρεία Belmond που ανήκει στην LVMH, ξεκινούν από 7.060 βρετανικές λίρες ($8.925) ανά επιβάτη, σύμφωνα με τον ιστότοπό της.
Ο Ντέιβ Γκούντζερ, διευθύνων σύμβουλος για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική στην Tourism Economics, μια εταιρεία της Oxford Economics, δήλωσε ότι οι αυξανόμενες τιμές προκαλούνται από τη συνεχιζόμενη προθυμία των καταναλωτών να πληρώνουν υψηλότερα ποσά για εμπειρίες πολυτελείας. Αλλά, είπε, πιθανότατα δεν είναι ο μόνος λόγος.
«Η ζήτηση για πολυτελή ταξίδια αντανακλάται σε ορισμένες συνεχείς αυξήσεις τιμών», είπε. «Ωστόσο, οι αυξήσεις των τιμών δεν είναι κερδοσκοπικές και ευθυγραμμίζονται σε γενικές γραμμές με το αυξανόμενο κόστος, συμπεριλαμβανομένων των υψηλότερων δαπανών προσωπικού καθώς και των αυξημένων απαιτήσεων εξυπηρέτησης του χρέους».
Ο Ντ. Γκούντζερ αποκάλεσε την αύξηση της τιμής του τρένου La Dolce Vita «κάτι ακραίο», αλλά σημείωσε επίσης ότι αντικατοπτρίζει τη μοναδική υπηρεσία που παρέχει.
Τα τρένα «La Dolce Vita»
Το La Dolce Vita Orient Express της Accor πρόκειται να πραγματοποιήσει εννέα διαδρομές μέσω της Ιταλίας, συμπεριλαμβανομένου ενός παράκτιου ταξιδιού από το Παλέρμο στη Ρώμη και ένα άλλο από τη Ρώμη στην κοινότητα Montalcino της Τοσκάνης.
Το τρένο «La Dolce Vita» – που μεταφράζεται σε «η γλυκιά ζωή» – παραπέμπει στην εποχή της ιταλικής αίγλης που απαθανάτισε η διάσημη ομώνυμη ταινία του Φεντερίκο Φελίνι του 1960.
Οι κρατήσεις για το τρένο ανοίγουν μέσω τηλεφώνου στις 2 Απριλίου και μέσω της ιστοσελίδας του τρένου από τις 24 Απριλίου.
Η Accor σχεδιάζει να δρομολογήσει ένα άλλο τρένο – με το όνομα “The Orient Express” – χρησιμοποιώντας ανακαινισμένα βαγόνια του 19ου αιώνα που κάποτε ήταν μέρος του ιστορικού “Nostalgie-Istanbul-Orient-Express”.
Το τρένο θα εκτελεί διάφορες διαδρομές στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της εμβληματικής διαδρομής Παρίσι-Κωνσταντινούπολη.
Αρχικά είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει φέτος, αλλά, το τρένο πρόκειται τώρα να ξεκινήσει τα δρομολόγια το 2026.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...