Αναμονή έως και 7 μηνών ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι επίδοξοι αγοραστές του νέου ηλεκτρικού σεντάν SU7 της Xiaomi, όπως έδειξε σχετική εφαρμογή της εταιρείας τη Δευτέρα, γεγονός που αποδεικνύει ότι η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών απολαμβάνει μεγάλη ζήτηση για το όχημά της.
Η Xiaomi άρχισε να επιτρέπει στους καταναλωτές να κάνουν παραγγελίες για το σεντάν ηλεκτρικού οχήματος SU7 την Πέμπτη, αφού ανακοίνωσε τις τιμές του αυτοκινήτου που ξεκινούσαν από 29.870 δολάρια. Το βράδυ της Παρασκευής, όπως ανακοίνωσε, οι προπαραγγελίες έφτασαν τις 88.898 τις πρώτες 24 ώρες.
Xiaomi: Μαίνεται ο πόλεμος τιμών στα EV
Οι έλεγχοι που διενήργησε το Reuters στην εφαρμογή αυτοκινήτου της Xiaomi τη Δευτέρα διαπίστωσαν ότι η εταιρεία ενημερώνει τους υποψήφιους αγοραστές του οχήματός της ότι ο χρόνος παράδοσης για το τυπικό μοντέλο SU7, μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 21 εβδομάδες, το μοντέλο SU7 Pro από 18 έως 21 εβδομάδες, ενώ το πιο ακριβό μοντέλο, με τιμή 299.900 γουάν , θα διαρκέσει από 27 έως 30 εβδομάδες.
Ως μέρος της καμπάνιας για την έναρξη των πωλήσεων, η Xiaomi κυκλοφόρησε επίσης δύο άλλες ειδικές εκδόσεις του αυτοκινήτου με την ονομασία “Founder’s Edition” που συνοδεύονται από δωρεάν δώρα, όπως ψυγεία. Η πρώτη παρτίδα των 5.000 τέτοιων αυτοκινήτων εξαντλήθηκε αμέσως αφού επέτρεψε στους καταναλωτές να κάνουν παραγγελίες την Πέμπτη.
Nέος γύρος πωλήσεων
Την Κυριακή, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Lei Jun, σε μια ανάρτηση στο Weibo είπε ότι θα ανοίξει έναν δεύτερο γύρο πωλήσεων για την Founder’s Edition, αν και δεν διευκρίνισε το ποσό.
Είπε επίσης ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας για το Founder’s Edition, η Xiaomi εντόπισε και μπλόκαρε ορισμένες μη φυσιολογικές παραγγελίες και εκείνες που δόθηκαν από απατεώνες.
Η Xiaomi έχτισε ένα εργοστάσιο στο Πεκίνο ικανό να παράγει 200.000 αυτοκίνητα ετησίως προτού λάβει ρυθμιστική έγκριση για να ξεκινήσει την παραγωγή στην Κίνα. Η κρατική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC Group αποκάλυψε τον Νοέμβριο ότι θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητα για την Xiaomi – στο ίδιο εργοστάσιο της Xiaomi.
Latest News
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Η Μεσόγειος εκπέμπει SOS - Θερμαίνεται ταχύτερα από τον υπόλοιπο κόσμο
Κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες οι καύσωνες αυξήθηκαν στην Μεσόγειο κατά 40%
Είσοδος της Amazon στις ΑΠΕ - Επενδύσεις σε αιολικά άνω του $1 δισ. στην Ελλάδα
Η Amazon ενισχύει, περαιτέρω, το χαρτοφυλάκιο των ενεργειακών επενδύσεων που αναπτύσσει σε διεθνές επίπεδο
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα
SOS από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές πλαστικών - «Πνίγουν» τις επιχειρήσεις οι κανονισμοί
Τα πλαστικά είναι ο τελευταίος μεταποιητικός τομέας στην ήπειρο που συρρικνώνεται παρά την παγκόσμια ανάπτυξη
«Νεκρός» ο στόχος για το κλίμα - Πώς ο Τραμπ θα «επιβαρύνει» τον πλανήτη με 0,04 βαθμούς Κελσίου
Tο 2024 είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η πρώτη μεμονωμένη χρονιά πάνω από το όριο των 1,5o C - Χωρίς χαραμάδα αισιοδοξίας η COP29
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον στα υπεράκτια αιολικά πάρκα της Ελλάδας
Η προοπτική της Ελλάδας στο πλαίσιο της φετινής Διάσκεψης Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα, COP29 - Το επενδυτικό ενδιαφέρον
Η δημιουργική ασάφεια της COP29 - Τι είναι το... NCQG και τι προσδοκούν οι φτωχές χώρες
Το πιο δύσκολο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι διαπραγματεύσεις για το κλίμα στην COP29 είναι ο «νέος συλλογικός ποσοτικός στόχος»
Ρήγας (Energean): Η αποθήκευση CO2 είναι μια λύση για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες
Η μεγάλη επένδυση στον Πρίνο με την ασφαλή αποθήκευση CO2 θα διατηρήσει τη βιομηχανική δραστηριότητα στον Κόλπο της Καβάλας για τις επόμενες δεκαετίες, είπε ο Μαθιός Ρήγας