Η Amazon Web Service (AWS) επεκτείνει το πρόγραμμα δωρεάν πιστώσεων για startups για να καλύψει το κόστος χρήσης μεγάλων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, είπε η εταιρεία σε συνέντευξή της στο Reuters, καθώς προσπαθεί να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της πλατφόρμας AI Bedrock.
Σε μια κίνηση που προφανώς αποσκοπεί στην προσέλκυση πελατών startup, η Amazon επιτρέπει πλέον τις πιστώσεις cloud της να καλύπτουν τη χρήση μοντέλων από άλλους παρόχους, συμπεριλαμβανομένων των Anthropic, Meta, Mistral και Cohere.
Amazon: Πρέπει να παραμείνουμε πρωτοπόροι στην AI
«Αυτό είναι άλλο ένα δώρο που κάνουμε πίσω στο οικοσύστημα των startup, σε αντάλλαγμα για αυτό ελπίζουμε ότι οι νεοφυείς επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να επιλέγουν το AWS ως πρώτη επιλογή», δήλωσε στο Reuters ο Χάουαρντ Ράιτ, αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής των startups της AWS.
Η κίνηση ακολούθησε την επένδυση ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Amazon στην Anthropic. Ως μέρος της συμφωνίας, η Anthropic θα χρησιμοποιήσει το AWS ως τον κύριο πάροχο cloud και τα τσιπ Trainium και Inferentia για την κατασκευή και την εκπαίδευση των μοντέλων της.
Ο Ράιτ είπε ότι η δωρεάν πίστωση της Amazon θα συμβάλει στα έσοδα της Anthropic, ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στο Bedrock.
«Αυτό είναι μέρος της οικοδόμησης του οικοσυστήματος. Δεν απολογούμαστε γι’ αυτό», είπε, προσθέτοντας ότι η AWS προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών και ασφάλειας στις νεοφυείς επιχειρήσεις.
Η Amazon είπε ότι έχει προσφέρει πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια πιστώσεων σε νεοφυείς επιχειρήσεις την τελευταία δεκαετία.
Σε συνεργασία με το Y Combinator, προσφέρει 500.000 δολάρια $ σε πιστώσεις για το τελευταίο πακέτο που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και τσιπ της Amazon. Το κόστος χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης, με βάση τη χρήση, θα μπορούσε να συσσωρευτεί για τις νεοφυείς επιχειρήσεις.
Η Amazon δεν είναι η μόνη μεταξύ των μεγάλων παρόχων cloud στην παροχή δωρεάν πιστώσεων για να δελεάσει νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης. Το Microsoft Azure δίνει πιστώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μοντέλα της OpenAI, ενώ η πίστωση cloud της Google μπορεί να εφαρμοστεί για περισσότερα από 130 μοντέλα στο Vertex AI.
Παράλληλα, οι επενδύσεις των μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών σε νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης έχουν τραβήξει την προσοχή των ρυθμιστικών αρχών, καθώς η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC) άνοιξε μια έρευνα σχετικά με την υποστήριξη της Microsoft στην OpenAI, καθώς και για την επένδυση της Google και της Amazon στην Anthropic.
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Η αδηφάγα Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τον τεχνολογικό χάρτη της Ευρώπης - Που πάνε τα νέα data centers
Η πεινασμένη για ενέργεια τεχνητή νοημοσύνη καταπονεί τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της Ιρλανδίας, θέτοντας σε κίνδυνο τη θέση της χώρας ως τεχνολογικού κόμβου της Ευρώπης
Σήμα κινδύνου από τις ευρωπαϊκές εταιρείες τεχνολογίας - Τι ζητούν από τις Βρυξέλλες μετά την εκλογή Τραμπ
Παραφράζοντας το αγαπημένο μάντρα του Nτόναλντ Τραμπ οι εταιρείες τεχνολογίας της ΕΕ ζητούν να υιοθετήσει το «πρώτα η Ευρώπη»
Κυριάκος Μητσοτάκης για AI: Τεράστια ευκαιρία για τη χώρα η Τεχνητή Νοημοσύνη
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με το μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη και αντιπρόεδρο του Endeavor Greece Ανδρέα Σταυρόπουλο στο πλαίσιο του GenAI Summit
Η κυριαρχία επί της ΑΙ είναι ο δρόμος για απεξάρτηση της ΕΕ από τις ΗΠΑ
Για τις υπηρεσίες που προφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα χρησιμοποιούνται κέντρα δεδομένων που εδρεύουν στις ΗΠΑ
Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
CEO Startup λέει ότι δεν θα χρειάζονται άνθρωποι για μετάφραση σε 3 χρόνια, καθώς κυκλοφορεί νέα εφαρμογή με τεχνητή νοημοσύνη
Σκληρή μάχη στην «αρένα» της ΑΙ - Κούρσα για τα καλύτερα... μικροτσίπ
Κορυφώνεται ο ανταγωνισμός στην κούρσα για την επικράτηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Το μεγάλο στοίχημα και οι προκλήσεις
Ποιες είναι οι τάσεις στις σχέσεις καταναλωτών-Τεχνητής Νοημοσύνης
Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στις επιχειρήσεις είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών
Οι επιχειρήσεις φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην AI
Μελέτη επισημαίνει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει πλέον και τη δράση των κυβερνοεγκληματιών προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο απειλών στην κυβερνοασφάλεια
Η Salesforce ανακοίνωσε την παγκόσμια διαθεσιμότητα του Agentforce
Το εργαλείο Agentforce της Salesforce δημιουργεί αξιόπιστους, αυτοματοποιημένους βοηθούς Τεχνητής Νοημοσύνης που ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό των επιχειρήσεων