Σημαντικές αλλαγές στη δομή του δικτύου των καταστημάτων της «τρέχει» από την αρχή του χρόνου η ΑΒ Βασιλόπουλος, μετατρέποντας διψήφιο αριθμό εταιρικών σημείων πώλησης σε franchise.
Ήδη, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, 10 μικρά καταστήματα, κυρίως στην Αττική, έχουν «γυρίσει» σε franchise, με στόχο να αλλάξουν status ακόμη 10 έως το τέλος του 2024 ανά την επικράτεια. Άλλωστε βασικός μοχλός της ανάπτυξης της ΑΒ είναι το δίκτυο franchise, όπως τονίζεται από τις ίδιες πηγές, προσθέτοντας ωστόσο ότι ο ακριβής αριθμός των καταστημάτων που θα αξιοποιηθούν με το μοντέλο της δικαιόχρησης θα εξαρτηθεί από την εξεύρεση των κατάλληλων συνεργατών.
Ο εξορθολογισμός του κόστους λειτουργίας, η αύξηση των εσόδων και εντέλει η ενίσχυση της κερδοφορίας από τη μεγέθυνση του δικτύου καταστημάτων franchise είναι οι λόγοι πίσω από τη συγκεκριμένη κίνηση της αλυσίδας, όπως αναφέρεται.
Πάντως το πλάνο της ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρικής του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize, έχει ξεσηκώσει διαμαρτυρίες από ορισμένο αριθμό εργαζομένων ειδικά στη Θεσσαλονίκη, με την Ένωση Εμποροϋπαλλήλων του νομού να ζητά τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας.
Σε σχετική ερώτηση του ΟΤ προς την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, τονίστηκε πως κανένας εργαζόμενος δεν χάνει τη δουλειά του από τη μετατροπή των εταιρικών καταστημάτων σε franchise και όλοι μεταφέρονται σε καταστήματα ΑΒ της επιλογής τους.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ αριθμεί περισσότερα από 300 εταιρικά καταστήματα, ενώ μέσω του συστήματος δικαιόχρησης στόχος είναι στο τέλος του 2024 να λειτουργούν επίσης 300 σημεία.
Το βάρος στα μεγάλα καταστήματα
Επιδιώκοντας να ανακτήσει το χαμένο έδαφος σε επίπεδο μεριδίων μέσω και των εκτεταμένων προσφορών που έχει λανσάρει, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναμορφώνει και το εταιρικό δίκτυο, προχωρώντας σε rebranding των mega καταστημάτων της, όπως στο Ελληνικό, στη Θεσσαλονίκη και στη Νέα Ερυθραία, ενώ επενδύει επιλεκτικά και στο άνοιγμα νέων μεγάλων καταστημάτων, με πιο πρόσφατο αυτό στο δαχτυλίδι της λεωφόρου Κηφισίας, στο Μαρούσι.
Εφέτος σε εξέλιξη είναι η κατασκευή ενός ακόμη νέου καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος στους Αγίους Αναργύρους σε τριώροφο κτίριο 1.600 τ.μ.
Γιατί αργεί το ντεμπούτο στο Άγιος Όρος
Στο μεταξύ, το νέο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Άγιο Όρος, το οποίο δεν πρόλαβε να ανοίξει τα Χριστούγεννα, όπως ήταν ο στόχος της αλυσίδας, δεν θα κάνει εγκαίνια ούτε το Πάσχα. Και ο λόγος είναι οι καθυστερήσεις στις κατασκευαστικές εργασίες.
Η νέα ημερομηνία για το άνοιγμα του καταστήματος απέναντι από τον ναό του «Πρωτάτου» με την ιερά εικόνα του Άξιον Εστί» έχει οριστεί για τον Ιούνιο εφέτος.
Το μισθωμένο κατάστημα, περί τα 400 τ.μ. θα φιλοξενηθεί στο πάλαι ποτέ κελί του Αγίου Νικολάου (το λεγόμενο Σαμαράδικο) στις Καρυές, που ανήκει στην Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας, όπου έχει κατασκευαστεί νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων.
Να σημειωθεί ότι το Άγιο Όρος επισκέπτονται κάθε χρόνο περίπου 150 χιλιάδες προσκυνητές με τριήμερες διανυκτερεύσεις, ενώ στην ευρύτερη περιοχή εργάζονται πάνω από 1.000 άτομα κυρίως στον κλάδο των κατασκευών.
Σύμφωνα με την απογραφή του 2021, στη Μοναστική Κοινότητα του Αγίου Όρους, ο πληθυσμός μειώθηκε σε ποσοστό 3,6%, με τους μόνιμους κατοίκους – όλοι άνδρες – να φθάνουν τους 1.746, έναντι 1.811 διαμενόντων το 2011.
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος