
Ξεκίνησε τα ταξίδια του το ανακαινισμένο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Discovery της Celestyal, «έχοντας στο τιμόνι» τον έμπειρο καπετάνιο κ. Παναγιώτη Γιακουμάτο.
Celestyal Cruises: Εξετάζει νέες κρουαζιέρες στην Αδριατική – Τι λέει για τον πόλεμο στο Ισραήλ
Το πλοίο εντάχθηκε στον στόλο της εταιρείας, τον Νοέμβριο του 2023, και στη συνέχεια υποβλήθηκε σε ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων ευρώ, με στόχο να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε 1266 επιβάτες. Το δεύτερο πλοίο της εταιρείας, το Celestyal Journey, θα υποβληθεί και αυτό σε ανακαίνιση στις αρχές του 2025, όταν θα υποβληθεί σε προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης στον Αραβικό Κόλπο, καθώς πρόκειται να πραγματοποιεί κρουαζιέρες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με χειμερινή περίοδο απόπλου από την Ντόχα του Κατάρ από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάρτιο του 2025.
«Μια εξαιρετικά συναρπαστική περίοδος»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal, κ. Κρις Θεοφιλίδης, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «καταφέραμε επιτυχώς να ανανεώσουμε τον στόλο μας σε λιγότερο από έναν χρόνο, παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να επενδύουμε στην εμπειρία των επιβατών μας».
«Είναι, συνέχισε, μια εξαιρετικά συναρπαστική περίοδος για εμάς, καθώς συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε ως παγκόσμιο brand, και ανυπομονούμε για ακόμη περισσότερες εξελίξεις κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.»
Ο κος Lee Haslett, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal, τόνισε ότι «έχοντας ήδη ανακοινώσει 12 νέους προορισμούς, έναν πλήρως ανανεωμένο στόλο και μια σημαντικά αναβαθμισμένη εμπειρία για τους επιβάτες μας, είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε τόσο την σεζόν μας για το 2024 όσο και τη νέα μας καθολική λειτουργία σε όλη τη διάρκεια του έτους».
Κρουαζιέρες τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων
Υπενθυμίζεται ότι Celestyal προσφέρει αυτή τη στιγμή τις κρουαζιέρες τριών και τεσσάρων διανυκτερεύσεων «Εικόνες του Αιγαίου» με το Celestyal Discovery. Οι πρώτοι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου πραγματοποίησαν την κρουαζιέρα «Εικόνες του Αιγαίου», η οποία περιλαμβάνει προσεγγίσεις στην Μύκονο, το Κουσάντασι, την Πάτμο και τη Σαντορίνη, επισκεπτόμενη συνολικά πέντε λιμάνια κατά τη διάρκεια των τριών διανυκτερεύσεων, ενώ από την 1η Απριλίου, προστέθηκε και το λιμάνι του Ηρακλείου.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.