Ο Κωνσταντίνος Καπετανάκης είναι ο πρώτος έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος στην International Bunker Industry Association (ΙΒΙΑ) μια διεθνή ένωση των εταιρειών που ασχολούνται με τον εφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα.
Δημήτρης Φαφαλιός: Νέα υψηλά πρότυπα λειτουργίας για τα πλοία ξηρού φορτίου
Ο Δρ: Καπετανάκης Κωνσταντίνος, εντάχθηκε το 2014 στην ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk, και από το 2019 διατηρεί τη θέση του Διευθυντή Bunker της Star Bulk, υπεύθυνος για την προμήθεια/στρατηγική καυσίμων και τη συνεργασία της Star Bulk με τους εμπλεκόμενους φορείς της βιομηχανίας καυσίμων.
Σε δήλωση του ο κ. Καπετανάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «είναι μεγάλη τιμή για μένα να είμαι πρόεδρος της IBIA και είμαι ενθουσιασμένος για τις στιγμές που έρχονται, όντας αποφασισμένος να οδηγήσω την Ένωση σε περαιτέρω παγκόσμια ανάπτυξη και προβολή σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή κοινότητα».
Αντιπρόεδρος της ΙΒΙΑ εξελέγη ο Adrian Tolson, ο ιδιοκτήτης της 2050 Marine Energy LLC. Ο ίδιος αναγνωρίζεται ευρέως ως ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες της ναυτιλιακής βιομηχανίας στον τομέα της θαλάσσιας ενέργειας. Με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας, διαθέτει λεπτομερή γνώση όσο και μοναδική εικόνα της αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμων και των πολλών συναφών εξελίξεων στις υποδομές της.
Επίτιμος ταμίας εξελέγη ο Nigel Draffin, με καριέρα που ξεκίνησε στη θάλασσα ως μηχανικός της Shell το 1966 και μεταπήδησε στη στεριά το 1979. Είναι τεχνικός σύμβουλος με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας, ιδρυτής και πρώην πρόεδρος (2012) και ταμίας (2022) της IBIA και επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο το 2023. Ο Draffin έχει συγγράψει 13 βιβλία σχετικά με το Bunkering και τη ναυτιλία και είναι καταξιωμένος ομιλητής σε συνέδρια του κλάδου.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons