Επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα και δεν θα διστάσει να τις αξιοποιήσει, εφόσον είναι ενδιαφέρουσες.
Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε από τις δηλώσεις του Norbert Stiekema, Executive Director, MSC Cruises, στη διάρκεια παρουσίασης του κρουαζιερόπλοιου MSC Sinfonia στον Πειραιά.
Κρουαζιέρα: Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Ειδικότερα ερωτώμενος για το εάν η MSC Cruises ενδιαφέρεται να επενδύσει στο υπό ιδιωτικοποίηση λιμάνι του Λαυρίου, απάντησε ότι αυτό είναι θέμα που αφορά τον μέτοχο, ωστόσο πρόσθεσε ότι η MSC εξετάζει παντού ευκαιρίες ανάπτυξης όπως και στην περιοχή μας.
Τα πλοία που κατασκευάζονται είναι μεγάλα θα υπάρχει συμφόρηση στα λιμάνια όπως ο Πειραιάς και εξετάζουμε και άλλες προοπτικές και σε αλλά λιμάνια, συμπλήρωσε.
Η επίσκεψη στο λιμάνι του Λαυρίου
Πληροφορίες πάντως του ot.gr αναφέρουν ότι στελέχη της MSC Cruises επισκέφθηκαν το λιμάνι του Λαυρίου και το «μέτρησαν» και φαίνεται ότι το βρήκαν λίγο μικρό…
Σε κάθε περίπτωση η Ελλάδα προσφέρει ευκαιρίες πρόσθεσε και χαρακτήρισε την χώρα μας μια πολύ ενδιαφέρουσα αγορά κρουαζιέρας.
Αναφερόμενος στο ενδιαφέρον των Ελλήνων για κρουαζιέρα ανέφερε ότι έχει σημαντικές προοπτικές καθώς μόλις 20.000 άτομα εκτιμάται το μέγεθος της εσωτερικής αγοράς.
Η Ερυθρά Θάλασσα
Όσον αφορά τις επιπτώσεις στην κρουαζιέρα από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα σημείωσε ότι η MSC Cruises την αποφεύγει και σχεδιάζει νέα δρομολόγια για τα επόμενα χρόνια. Επίσης υπογράμμισε ότι το ενδιαφέρον των νεών για την κρουαζιέρα ανεβαίνει καθώς το 89% των ερωτώμενων σε διάφορες έρευνες την βλέπουν θετικά.
Πλούσιο πρόγραμμα
Η MSC Cruises έχει σχεδιάσει για το 2024 ένα πλούσιο πρόγραμμα επισκέψεων ελληνικών προορισμών με έξι διαφορετικά κρουαζιερόπλοια που θα ταξιδεύουν στις ελληνικές ακτές, πραγματοποιώντας περισσότερες από 400 επισκέψεις σε εννέα διαφορετικούς νησιωτικούς και ηπειρωτικούς προορισμούς σε όλη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα κάνει homeporting στον Πειραιά.
Πρόκειται για το MSC Sinfonia, που παρουσιάσθηκε χθες και το οποίο θα ταξιδεύει όλο το χρόνο από τον Πειραιά. Από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2024, θα επισκεφθεί το Σπλιτ (Κροατία), τη Βενετία (Ιταλία), το Μπρίντιζι (Ιταλία) και τη Μύκονο. Από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025, ενώ θα εξακολουθεί να κάνει home port στον Πειραιά, θα περιλαμβάνει στάσεις στη Σμύρνη/Έφεσο (Τουρκία), την Κωνσταντινούπολη (Τουρκία), την Κέρκυρα (Ελλάδα) και το Μπάρι (Ιταλία).
Να σημειωθεί ότι ο όμιλος της MSC δραστηριοποιείται στην κρουαζιέρα κα με την Explora Journeys, την εταιρεία κρουαζιέρας πολυτελείας του Ομίλου η οποία θα προσεγγίζει 21 ελληνικά λιμάνια το 2024.
Όπως είπε ο Norbert Stiekema η φιλοσοφία της MSC Cruises στην κρουαζιέρα δεν είναι να «πουλήσει» το πλοίο αλλά εμπειρίες. Η εταιρεία κινείται στο τρίπτυχο προσβασιμότητα, εμπειρία ανακάλυψης και στο πλοίο αλλά και στους τόπους που επισκέπτεται και προσιτότητα.
Latest News
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό