Aπό μέρα σε μέρα ο διαγωνισμός για τη δημιουργία Επιχειρηματικού Πάρκου στη θέση «Σπηλιές» του Δήμου Φυλής Αττικής.
Ήδη το υπουργείο Περιβάλλοντος έδωσε έγκριση στο πολεοδομικό σχέδιο στο οποίο καθορίζεται η χρήση γης και αποτελεί σημαντικό βήμα για την έναρξη του διαγωνισμού παραχώρησης από το ΤΑΙΠΕΔ.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ, συζήτησε χθες για το έργο στη Φυλή και αναμένεται να εγκρίνει τους όρους του διαγωνισμού μέσα στις επόμενες ημέρες.
Υπουργείο Ναυτιλίας – ΤΑΙΠΕΔ: Υπογραφή σύμβασης για Σούδα και Στυλίδα και πράσινο μετασχηματισμό της ελληνικής ναυτιλίας
Σε μια έκταση 450 στρεμμάτων θα δημιουργηθεί ένα σύγχρονο και «πράσινο» logistic center με το σύνολο της επένδυσης να φθάνει τα 200-250 εκατ. ευρώ, ενώ έχει εκτιμηθεί ότι θα κινητοποιηθούν κεφάλαια 1 δισ. ευρώ. Στόχος είναι στο νέο logistic center να μεταεγκατασταθούν 400 διαμεταφορείς από τον Ελαιώνα που τώρα λειτουργούν εκεί σε καθεστώς ημιπαρανομίας. Μάλιστα από το Ταμείο Ανάκαμψης έχουν εξασφαλιστεί 21 εκατ. ευρώ, τα οποία θα δοθούν ως κίνητρο για τη μετακόμιση των εταιρειών με 200 από αυτές σύμφωνα με πληροφορίες να έχουν συμφωνήσει ήδη για την μετεγκατάσταση τους .
Το επιχειρηματικό πάρκο σύμφωνα και με το Πολεοδομικό Σχέδιο χωρίζεται σε δύο ζώνες με την πρώτη να περιλαμβάνει «Παραγωγικές δραστηριότητες χαμηλής και μέσης όχλησης» ενώ στη δεύτερη περιλαμβάνονται 15 τουριστικά καταλύματα, προφανώς που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των διαμεταφορέων
Η σύμβαση παραχώρησης θα είναι για 35 έτη και σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ θα υπάρξει πιθανότατα αρχικά ένα εφάπαξ τίμημα από τον παραχωρησιούχο προς τον Δήμο Φυλής ενώ θα υπάρχει και ετήσιο μίσθωμα.
Η προνομιακή θέση του νέου logistic center
Το εν λόγω ακίνητο είναι προνομιούχο από άποψη εγγύτητας στον αστικό ιστό (της Αθήνας και του Πειραιά) καθώς επίσης και με βασικά δίκτυα (σιδηροδρομικό δίκτυο, κόμβο ΕΟ Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Κορίνθου με Αττική Οδό, Λιμένας Πειραιά, Λιμένας Ελευσίνας, Λιμένας Λαυρίου), καθώς επίσης και το Θριάσιο ΕΚ.
Το οφέλη
Πρόκειται για ένα πρότζεκτ μεγάλης αξίας για το λεκανοπέδιο αλλά και για το σύνολο της οικονομίας.
Το έργο συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό των Εθνικών Logistics, με σημαντικά οφέλη για την Εθνική Οικονομία (σε βάθος χρόνου μείωση των τιμών καταναλωτή και ενίσχυση της ελκυστικότητας της χώρας σε ξένες επενδύσεις). Επιπλέον το πάρκο στον Δήμο Φυλής θα είναι περιβαλλοντικά, τεχνολογικά και λειτουργικά από τα πλέον σύγχρονα στην ΕΕ, με διασύνδεση με σιδηρόδρομο και Αττική Οδό και δυνατότητα μείωσης του οδικού φορτίου στον άξονα Πάτρας-Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Επίσης η μετεγκατάσταση των διαμεταφορέων θα απομακρύνει περίπου 4.000 φορτηγά ημερησίως από τον Κηφισό ανακουφίζοντας σημαντικά τον αυτοκινητόδρομο του Κηφισού μειώνοντας την συμφόρηση και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Η αξιοποίηση του επιχειρηματικού πάρκου θα δώσει ανάσα στην περιοχή του Βοτανικού, με τη δημιουργία άλλων χρήσεων και επενδύσεων, που θα συντελέσουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Latest News
Ποια κτίρια δεν κινδυνεύουν από το «μπόνους» και την εκτός σχεδίου δόμηση
Ο υφυπουρός Περιβάλλοντος Νίκος Ταγαράς μίλησε για μεταβατική διέξοδο στο πρόβλημα που προκαλούν οι αποφάσεις του ΣτΕ, ενώ ο γ.γ. Ευθύμιος Μπακογιάννης τόνισε ότι δεν επηρεάζονται οι εκδοθείσες οικοδομικές άδειες
Πώς θα «πέσουν» περισσότερα ακίνητα στην αγορά – Τι προτείνουν οι servicers
Τι μέτρα προτείνουν οι servicers για τη στεγαστική κρίση – Ποια κίνητρα ζητούν για τα ακίνητα που έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους
Από το Μινιόν στον Πύργο Πειραιά... Αλλάζουν χέρια τέσσερα εμβληματικά κτίρια
Πωλητήρια εκατομμυρίων ευρώ σε κτίρια τοπόσημα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ποια ακίνητα αλλάζουν ιδιοκτησιακό status
Μειώσεις φόρων, φοροαπαλλαγές και κίνητρα το 2025 για ιδιοκτήτες ακινήτων
Οι ιδιοκτήτες που θα «ρίξουν» στην αγορά κλειστές κατοικίες ή γυρίσουν τα ακίνητά τους από τη βραχυχρόνια μίσθωση στη μακροχρόνια θα απαλλαγούν για 3 χρόνια από τον φόρο
Έχουν και άλλο δρόμο οι τιμές στα ενοίκια – Τι πυροδοτεί το ράλι
Τα ενοίκια των κατοικιών δεν έφτασαν ακόμη στο ανώτατο ακόμη επίπεδο σύμφωνα με την ΤτΕ – Οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και οι 3 λόγοι που πυροδοτούν το ράλι των τιμών
Άνοιξε η πλατφόρμα σε όλη τη χώρα για την αγορά καταπατημένων
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την υποβολή αίτησης προκειμένου να υπάρξει αγορά για καταπατημένα ακίνητα που ανήκουν στο Δημόσιο
Πόσοι θα αγοράσουν και θα πουλήσουν ακίνητο μέσα στην επόμενη πενταετία
Τι δείχνει μελέτη που διενήργησε το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ για το ΕΕΑ - Πώς θα κινηθεί η αγορά ακινήτων
Αλλάζει ο επενδυτικός χάρτης στην Αττική - Οι 10 πρωταγωνιστές [πίνακας]
Τα τελευταία χρόνια τα ακίνητα στην Ελλάδα έχουν αποκτήσει έντονα επενδυτικό προφίλ - Νέες γειτονιές της Αθήνας αναδεικνύονται ως κορυφαίες επιλογές
Καταπατημένα: Ανοίγει η πλατφόρμα για όλη την Ελλάδα - Το τίμημα και οι δόσεις
Πάνω από 1.000 αιτήσεις για καταπατημένα ακίνητα δημόσιων εκτάσεων και την εξαγορά τους στον πρώτο μήνα λειτουργίας της πλατφόρμας
Στα αζήτητα το «στρατηγείο» του Κοντομηνά - Αγονος ο πλειστηριασμός
Δεν υπήρξε επενδυτικό ενδιαφέρον για το ακίνητο που είχε το στρατηγείο του Κοντομηνά και έτσι ο πλειστηριασμός ολοκληρώθηκε ως άγονος