Ο αμερικανικός κολοσσός Meta θα αναγνωρίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής του τους ήχους, τις φωτογραφίες και τα βίντεο που έχουν δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) από τον μήνα Μάιο, μια απόφαση που ελήφθη με φόντο τη μάχη κατά της παραπληροφόρησης σε μια χρονιά γεμάτη από εκλογικές διαδικασίες.
Καναδάς: Σχολεία προσφεύγουν στη δικαιοσύνη σε βάρος τεχνολογικών κολοσσών
«Προβλέπουμε να αρχίσουμε να επισημαίνουμε τα περιεχόμενα που έχουν δημιουργηθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη τον Μάιο του 2024», εξήγησε σήμερα σε μια ανάρτηση στο μπλογκ η Μόνικα Μπίκερτ, αντιπρόεδρος επιφορτισμένη με τις πολιτικές περιεχομένου της μητρικής εταιρείας των Facebook, Instagram και Threads, διευκρινίζοντας πως η αναφορά “Made with AI” θα εφαρμόζεται «σε έναν μεγαλύτερο αριθμό περιεχομένων βίντεο, ηχητικών αρχείων και φωτογραφιών» σε σύγκριση με προηγουμένως.
Αυτά τα περιεχόμενα θα επισημαίνονται από την πλατφόρμα, εάν εντοπίζει «δείκτες ποιότητας φωτογραφίας Τεχνητής Νοημοσύνης σύμφωνους με τους κανόνες της βιομηχανίας» ή εάν «χρήστες αναφέρουν πως αναρτούν στο διαδίκτυο περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη», υπογράμμισε η ίδια.
Αλλάζει ο τρόπος διαχείρισης του περιεχομένου από ΤΝ
Ο καλιφορνέζικος όμιλος ανακοινώνει γενικότερα ότι θα αλλάξει τον τρόπο που διαχειρίζεται τα περιεχόμενα που έχουν τροποποιηθεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη, έπειτα από τη γνωμοδότηση του εποπτικού συμβουλίου του, εκτιμώντας πως «η διαφάνεια και το επιπλέον περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστούμε τα παραποιημένα περιεχόμενα», προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος να περιοριστεί χωρίς να χρειάζεται η ελευθερία της έκφρασης».
Σε αυτήν την περίπτωση, θεωρεί πλέον ότι είναι προτιμότερο να προσθέτει «ετικέτες και πλαίσιο» σε αυτά τα περιεχόμενα, παρά να τα αφαιρεί όπως έκανε μέχρι σήμερα.
Εντούτοις, η Meta διευκρίνισε πως θα συνεχίζει να αποσύρει από τις πλατφόρμες της κάθε περιεχόμενο, είτε έχει δημιουργηθεί από άνθρωπο είτε με τη βοήθεια της ΤΝ, το οποίο θα αντίκειται στους κανόνες της «κατά της παρέμβασης στην εκλογική διαδικασία, του εκφοβισμού, της παρενόχλησης, της βίας (…) ή κατά οποιασδήποτε άλλης πολιτικής που εντάσσεται στα πρότυπα της κοινότητάς μας».
Μετρά επίσης στο δίκτυό της «περίπου 100 ανεξάρτητους ελεγκτές γεγονότων (fact-checkers)» προκειμένου να εντοπίζουν τα «ψευδή ή παραπλανητικά» περιεχόμενα που δημιουργούνται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η μητρική εταιρεία του Facebook είχε ανακοινώσει τον Φεβρουάριο την επιθυμία της να επισημαίνει κάθε φωτογραφία που δημιουργείται από την Τεχνητή Νοημοσύνη, μια απόφαση που ελήφθη με φόντο τη μάχη κατά της παραπληροφόρησης. Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Microsoft, η Google ή η OpenAI έλαβαν παρόμοιες δεσμεύσεις.
Latest News
Συνεχίζει η πρωτοβουλία του ΣΕΒ «R U AI?» για την Τεχνητή Νοημοσύνη
Ξεκινά από σήμερα η νέα σειρά video «R U AI? Talks» με διακεκριμένους επιστήμονες και ειδικούς της Τεχνητής Νοημοσύνης, σύμφωνα με τον ΣΕΒ
Νέα επιτροπή εποπτείας του διοικητικού συμβουλίου της OpenAI
Η επιτροπή θα επιβλέπει «τις διαδικασίες ασφάλειας που καθοδηγούν την ανάπτυξη μοντέλων της OpenAI», ανέφερε η OpenAI
Γιατί η ΑΙ αναγκάζει σε δύσκολες, δαπανηρές αποφάσεις προσλήψεων
Πώς αντιμετωπίζουν οι εταιρείες την πρόκληση ενσωμάτωσης τεχνητής νοημοσύνης
Ρεκόρ εφαρμογής αγορών της Alibaba με την εισαγωγή αγγλικής έκδοσης με ΑΙ
Η Alibaba το πρωτολανσάρισε στη Σιγκαπούρη
KPMG: Αναγκαίος ο επανασχεδιασμός ρόλων και δεξιοτήτων στην εποχή της AI
Η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner, Advisory, KPMG στην Ελλάδα, συμμετείχε σε συζήτηση που διοργάνωσε το Υπερταμείο στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ
Ο γρίφος της ΑΙ – Θα αυξήσει την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων;
Προκλήσεις και προβληματισμοί για την τεχνητή νοημοσύνη
Aύριο τα αποκαλυπτήρια του iPhone 16 με την AI σε πρώτο πλάνο
Tι θα περιλαμβάνει το νέο iPhone της Apple
Ντεμπούτο του Claude Enterprise της Anthropic
H Anthropic κυκλοφόρησε την πρώτη έκδοση του Claude τον Μάρτιο του 2023
Για πρώτη φορά στην Αθήνα η Beyond 2025 – Τα φώτα στην τεχνητή νοημοσύνη
Με υψηλές προσδοκίες η Beyond 2025 – Οι άξονες στους οποίους θα στηριχτεί η Διεθνής Έκθεση Τεχνολογίας
Εξοικονόμηση 250 δισ. ευρώ στις ψηφιακές πληρωμές ετησίως μέσω της ΑΙ - Ερευνα Visa
Η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να αποτελεί βασικό παράγοντα αλλαγής, όπως εκτιμά και η μελέτη που δημοσιοποίησε η Visa