Για το πρώτο δοκιμαστικό του δρομολόγιο ξεκίνησε από το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, λίγο μετά τις 5 σήμερα το πρωί, το ένα από τα συνολικά έξι ηλεκτρικά λεωφορεία που θα πραγματοποιούν το επόμενο διάστημα δοκιμαστικά δρομολόγια στην πόλη.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο φορτίστηκε από τον έναν από τους δύο φορτιστές που τοποθετήθηκαν προσωρινά στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, όπως ενημερώνει με βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Οι δυο φορτιστές μόλις ολοκληρωθούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα μεταφερθούν στο σταθμό φόρτισης που κατασκευάζεται σε παρακείμενο οικόπεδο ενώ στο σημείο θα εγκατασταθούν ακόμη 53 φορτιστές. Και τα έξι οχήματα είναι φορτωμένα με σακιά άμμου, βάρους περίπου 2,5 τόνων, βάρος που αναλογεί σε ένα μισογεμάτο από επιβάτες λεωφορείο. Θα κάνουν πολλές διαδρομές καθημερινά και για πολλές ώρες.
Πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να διανύσουν τα ηλεκτρικά, αθόρυβα και οικολογικά λεωφορεία στη δοκιμαστική τους λειτουργία μέχρι να διαπιστωθεί ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού και να τα παραλάβει ο ΟΑΣΘ. Εκατόν δέκα ηλεκτρικά λεωφορεία θα παραληφθούν από το ελληνικό δημόσιο προκειμένου να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης.
Σύμβαση 8,7 εκατ. ευρώ για σταθμό φόρτισης
Υπενθυμίζεται ότι στις 19/2 υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 8,737 εκατ. ευρώ, με την οποία εντός των επόμενων τριών μηνών προβλέπεται να ολοκληρωθεί, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που αναμένονται σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση του ΟΑΣΘ, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης όλες οι απαραίτητες υποδομές τόσο για τη φόρτιση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, όσο και για την ασφαλή νυχτερινή τους στάθμευση και φύλαξη. Κύριος του έργου είναι ο ΟΑΣΘ και φορέας υλοποίησης η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ Α.Ε.), η οποία ανέλαβε όλη τη διαδικασία δημοπράτησης (μελέτες, τεύχη δημοπράτησης, αδειοδοτήσεις, επιλογή αναδόχου κ.λπ.), την παρακολούθηση υλοποίησης, καθώς και την παραλαβή του έργου.
Το πρότζεκτ περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης του χώρου, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, όπου θα τοποθετηθούν 55 ηλεκτρικοί φορτιστές ισχύος 180 KW, καθένας με δυνατότητα παράλληλης φόρτισης δύο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, ανάπτυξη νέου δικτύου Μέσης Τάσης 20 kV στον χώρο του αμαξοστασίου και ηλεκτροφωτισμός για την ασφαλή κυκλοφορία προσωπικού και οχημάτων, καθώς επίσης και δίκτυα γειώσεων και αντικεραυνικής προστασίας.
Latest News
Αναβιώνουν τα πυρηνικά εργοστάσια στο πρόγραμμα του γερμανικού CDU
Η επαναλειτουργία κλειστών ατομικών εργοστασίων αναμένεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα του κόμματος των Σοσιαλδημοκρατών
Εκτίναξη 50% των εκπομπών CO2 σε μια τετραετία από τις ιδιωτικές πτήσεις
Οι ιδιωτικές πτήσεις παρήγαν αθροιστικά περίπου 15,6 εκατομμύρια τόνους σε άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2023
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29