Για το πρώτο δοκιμαστικό του δρομολόγιο ξεκίνησε από το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη, λίγο μετά τις 5 σήμερα το πρωί, το ένα από τα συνολικά έξι ηλεκτρικά λεωφορεία που θα πραγματοποιούν το επόμενο διάστημα δοκιμαστικά δρομολόγια στην πόλη.

Το ηλεκτρικό λεωφορείο φορτίστηκε από τον έναν από τους δύο φορτιστές που τοποθετήθηκαν προσωρινά στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, όπως ενημερώνει με βίντεο που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Οι δυο φορτιστές μόλις ολοκληρωθούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα μεταφερθούν στο σταθμό φόρτισης που κατασκευάζεται σε παρακείμενο οικόπεδο ενώ στο σημείο θα εγκατασταθούν ακόμη 53 φορτιστές. Και τα έξι οχήματα είναι φορτωμένα με σακιά άμμου, βάρους περίπου 2,5 τόνων, βάρος που αναλογεί σε ένα μισογεμάτο από επιβάτες λεωφορείο. Θα κάνουν πολλές διαδρομές καθημερινά και για πολλές ώρες.

Πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να διανύσουν τα ηλεκτρικά, αθόρυβα και οικολογικά λεωφορεία στη δοκιμαστική τους λειτουργία μέχρι να διαπιστωθεί ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του διαγωνισμού και να τα παραλάβει ο ΟΑΣΘ. Εκατόν δέκα ηλεκτρικά λεωφορεία θα παραληφθούν από το ελληνικό δημόσιο προκειμένου να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης.

Σύμβαση 8,7 εκατ. ευρώ για σταθμό φόρτισης

Υπενθυμίζεται ότι στις 19/2 υπογράφηκε η σύμβαση ύψους 8,737 εκατ. ευρώ, με την οποία εντός των επόμενων τριών μηνών προβλέπεται να ολοκληρωθεί, στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στην Σταυρούπολη, η κατασκευή του σταθμού φόρτισης των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων που αναμένονται σήμερα στην Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση του ΟΑΣΘ, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης όλες οι απαραίτητες υποδομές τόσο για τη φόρτιση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, όσο και για την ασφαλή νυχτερινή τους στάθμευση και φύλαξη. Κύριος του έργου είναι ο ΟΑΣΘ και φορέας υλοποίησης η Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΝΕΘ Α.Ε.), η οποία ανέλαβε όλη τη διαδικασία δημοπράτησης (μελέτες, τεύχη δημοπράτησης, αδειοδοτήσεις, επιλογή αναδόχου κ.λπ.), την παρακολούθηση υλοποίησης, καθώς και την παραλαβή του έργου.

Το πρότζεκτ περιλαμβάνει εργασίες διαμόρφωσης του χώρου, ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, όπου θα τοποθετηθούν 55 ηλεκτρικοί φορτιστές ισχύος 180 KW, καθένας με δυνατότητα παράλληλης φόρτισης δύο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, ανάπτυξη νέου δικτύου Μέσης Τάσης 20 kV στον χώρο του αμαξοστασίου και ηλεκτροφωτισμός για την ασφαλή κυκλοφορία προσωπικού και οχημάτων, καθώς επίσης και δίκτυα γειώσεων και αντικεραυνικής προστασίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα