Οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο ελπίζουν ότι ο θερμότερος καιρός και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτό το καλοκαίρι θα τους βοηθήσουν να ανακάμψουν από το «βάρβαρο» 2023, αλλά οι παραγωγοί αλκοολούχων ποτών θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν προκλήσεις για τους επόμενους μήνες.
Αναλυτές προβλέπουν ότι η Heineken NV, η Carlsberg AS και παραγωγός της Budweiser, Anheuser-Busch InBev NV είναι μεταξύ των εταιρειών μπύρας που θα ωφεληθούν εάν ο καλός καιρός συμπέσει με το ποδοσφαιρικό τουρνουά Euro 2024 τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Όπως υπογραμμίζει ο αναλυτής του Bloomberg Intelligence, Ντάνκαν Φοξ, τα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων μπύρας στην Ευρώπη, ειδικά σε μεγαλύτερες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
Heineken: Πρόβλεψη για αύξηση κερδών αλλά και μείωση ζήτησης σε ορισμένες αγορές το 2024
Εάν αυτές οι χώρες προχωρήσουν στα τελευταία στάδια του τουρνουά όπως αναμενόταν, οι ζυθοποιοί είναι πιθανό να δουν σημαντική αύξηση του όγκου τους. Οι αποδόσεις στοιχηματισμού δείχνουν αυτές τις χώρες ως φαβορί, με την Αγγλία να προηγείται. Η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία συγκαταλέγονται στους 10 κορυφαίους καταναλωτές μπύρας παγκοσμίως, σύμφωνα με την Statista.
Μάλιστα, ο αναλυτής της Barclays, Laurence Whyatt, αναφέρει στο Bloomberg, ότι αν στον τελικό η Αγγλία παίξει με την Ιταλία ή με τη Γαλλία, αυτό «θα είναι πολύ χρήσιμο για τον κλάδο».
Ο καλός καιρός
Οι ζυθοποιοί, συμπεριλαμβανομένης της Carlsberg, αναμένουν ότι ο καλύτερος καιρός θα αυξήσει τις πωλήσεις αυτό το καλοκαίρι. Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, χαρακτήρισε το περασμένο καλοκαίρι «βίαιο» λόγω των έντονων βροχοπτώσεων σε όλη την Ευρώπη τον Ιούλιο και τον Αύγουστο που κράτησε τους ανθρώπους σε εσωτερικούς χώρους.
Για τους κατασκευαστές κονιάκ, βότκας και απεριτίφ, ωστόσο, η προοπτική δεν είναι τόσο ρόδινη. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές οινοπνευματωδών ποτών αγωνίστηκαν να διατηρήσουν τις επιδόσεις τους στην εποχή της πανδημίας στις ΗΠΑ, όπου οι έλεγχοι κινήτρων και οι περιορισμοί παραμονής στο σπίτι συνέβαλαν στην έκρηξη των καταναλωτικών δαπανών, δήλωσε ο Whyatt στο Bloomberg News. Είναι επίσης περισσότερο εκτεθειμένοι στις ΗΠΑ από ό,τι οι ευρωπαϊκές ζυθοποιίες.
«Υπήρχε μια προσδοκία ότι οι συνήθειες των ανθρώπων θα διαμορφωθούν σε κάποιο βαθμό, ότι αν έχεις μάθει να φτιάχνεις κοκτέιλ στο σπίτι, μπορεί κάλλιστα να συνεχίσεις να το κάνεις και μετά το lockdown», είπε. «Αλλά αυτό που έχουμε δει στα στοιχεία του περασμένου έτους είναι ότι όλη η ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει πραγματικά χαθεί».
Η προσπάθεια να πουληθούν επωνυμίες υψηλής ποιότητας στους καταναλωτές των ΗΠΑ ήταν ένα δύσκολο έργο το 2023, καθώς η οικονομική δυσφορία βαθαίνει, και μπορεί να παραμείνει έτσι το 2024.
Latest News
Ο ιδιοκτήτης της Aston Villa σκέφτεται την «έξοδο» από τη Βρετανία λόγω φορολογίας
Ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Νασέφ Σαουρίρις φέρεται να εξετάζει τη μετεγκατάστασή του, ενώ το οικογενειακό του γραφείο NNS Group μεταφέρθηκε στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι
CIES: Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί παίκτες στον κόσμο
Ο Αγγλος άσος της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε στη δεύτερη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον Ερλινγκ Χάαλαντ
Θέλει να... παίξει μπάλα ο Ίλον Μασκ - Για ποια εξαγορά-έκπληξη ετοιμάζεται
Όπως αποκάλυψε ο πατέρας του Ίλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ενδιαφέρεται όντως για την εξαγορά των «ρεντς»
Αλλάζει άρδην ο τρόπος που παρακολουθούν μεταδόσεις οι φίλαθλοι - Πού στρέφονται
Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των φιλάθλων λέει ότι χρησιμοποιεί και δεύτερες οθόνες κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων
Στον «αέρα» 50 εκατ. που πλήρωσε σε παίκτη η Μπαρτσελόνα - Οικονομικό χάος στον ιστορικό σύλλογο
Η ισπανική LaLiga αφαίρεσε τον μέσο Ντάνι Όλμο, καθώς και τον επιθετικό Πάου Βίκτορ, από το επίσημο ρόστερ της Μπαρτσελόνα
Αναστάτωση στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή με ψεύτικους λογαριασμούς του Μπαχ
Ψεύτικοι λογαριασμοί και e-mail ως… Τόμας Μπαχ επικοινωνούν με υψηλόβαθμα πρόσωπα, σύμφωνα με καταγγελία που έκανε η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή
1925-2025: Ο Ολυμπιακός και 100 χρόνια τρισένδοξης ιστορίας
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και η χρονιά που μόλις μπήκε, είναι σημείο αναφοράς στην μυθική ιστορία του συλλόγου
Το μήνυμα του Βαγγέλη Μαρινάκη στους οπαδούς της Νότιγχαμ
«Κάναμε μεγάλα βήματα με τη Νότιγχαμ το 2024, θα συνεχίσουμε για μεγαλύτερες επιτυχίες το 2025» τονίζει μεταξύ άλλων ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το 2024 ήταν μια αξέχαστη χρονιά, το 2025 να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο το όνομα του Ολυμπιακού»
Το μήνυμα του ηγέτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, για το μαγικό 2024 και το ιστορικό 2025.
To brand Beckham πληρώνει 124 εκατ. δολ. σε μερίσματα
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την αποχώρησή του από το ποδόσφαιρο ο Μπέκαμ συνεχίζει να κερδίζει από το όνομά του