Από την Gucci μέχρι τη Chanel οι μάρκες πολυτελείας στοιχηματίζουν δισεκατομμύρια στις πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα έναντι των διαδικτυακών αγορών.
Και, παρόλο που οι κενοί εμπορικοί χώροι έχουν αυξηθεί μετά την πανδημία, τα εμβληματικά brands επενδύουν πολλά πιστεύοντας ότι η εμπειρία τους στις ζωντανές πωλήσεις θα προσελκύσει τους αγοραστές για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η Kering, στην οποία ανήκουν οι Gucci και Saint Laurent, διέθεσε πρόσφατα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα κτήριο στη Via Montenapoleone του Μιλάνου, λίγο μετά την αγορά που πραγματοποίησε τον Ιανουάριο στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, έναντι 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Το Business Insider έγραψε ότι οι επενδύσεις της Kering αποτελούν μέρος μιας επιλεκτικής στρατηγικής σε σχέση με τα ακίνητα, που αποσκοπεί στο να εξασφαλίσει τοποθεσίες-φιλέτα τον όμιλο των brands δερμάτινων ειδών, κοσμημάτων και μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Balenciaga και Alexander McQueen.
Το ακίνητο στο Μιλάνο, που αποκτήθηκε από την Blackstone Property Partners Europe, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στη Via Montenapoleone —ένας εμβληματικός εμπορικός δρόμος για τις μάρκες πολυτελείας— και περιλαμβάνει περισσότερα από 5.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικού χώρου.
Η Journal ανέφερε ότι άλλες εταιρείες πολυτελείας, όπως η Chanel και η LVMH, εξετάζουν παρόμοιες επενδύσεις στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης και στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι.
Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί από την πανδημία και έπειτα, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 244,2 δισεκατομμύρια δολάρια ή 43% το 2020 σε σχέση με το προηγούμενο έτος και με όλο και περισσότερα καταστήματα λιανικής να βάζουν οριστικά λουκέτο, οι μάρκες πολυτελείας τολμούν να ανοίξουν νέα καταστήματα όπου θα εξυπηρετούν τους πελάτες τους διά ζώσης.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι το Forbes ανέφερε τον Οκτώβριο πως οι βιτρίνες πολυτελών καταστημάτων αντιπροσώπευαν το 38% των εγκαινίων νέων καταστημάτων και το 40% των μισθώσεων λιανικής τον περασμένο χρόνο.
Επίσης, οι ευρωπαϊκές μάρκες πολυτελείας έχουν τοποθετήσει 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακίνητα από τις αρχές του 2023. Σημειώνεται, δε, ότι το αστρονομικό αυτό ποσό δεν αποτελεί περισσότερο από το 9% των ετήσιων πωλήσεών τους πέρσι.
Και δεν φαίνεται ότι θα σταματήσουν σύντομα. Όταν οι δαπάνες πολυτελείας σημείωσαν ανοδική πορεία στα τέλη του 2022, οι αναλυτές τόνισαν ότι οι υπερπλούσιοι στρέφουν το βλέμμα τους σε εμβληματικούς οίκους πολυτελείας όπως ο Dior και ο Louis Vuitton, ακόμη και σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας.
Latest News
Χαμηλότερα από το αναμενόμενο ο πληθωρισμός χονδρικής στις ΗΠΑ τον Δεκέμβριο
Ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού αυξήθηκε μόλις 0,2% τον Δεκέμβριο
Αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού - Η νέα στρατηγική της Starbucks
Η Starbucks δημιούργησε έναν «Κώδικα Δεοντολογίας Καφετέριας» και με την εφαρμογή του στις ΗΠΑ, αρχίζει η μεγάλη της μεταμόρφωση
Πίεση από παντού - Θα παρατείνει ο Μπάιντεν την προθεσμία απαγόρευσης του TikTok στις 19 Ιανουαρίου;
Ο Μπάιντεν θα μπορούσε να παρατείνει την προθεσμία κατά 90 ημέρες - Το ενδεχόμενο που εξετάζεται μέχρι την ολοκλήρωση της ακρόασης
Όλι Ρεν: Στα μέσα του 2025 θα φτάσουμε στα ουδέτερα επιτόκια
Ο διοικητής της φινλανδικής κεντρικής τράπεζας, Όλι Ρεν, εκτίμησε ότι η ΕΚΤ θα πρέπει επίσης λάβει υπόψη της τις πολιτικές του Τραμπ
Ο «τζόγος» του Τραμπ με τους δασμούς - Τα νέα σχέδια στο τραπέζι
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο του Ντόναλντ Τραμπ μελετά τη σταδιακή αύξηση στους δασμούς μήνα με τον μήνα
Ο Τραμπ και το Brexit «τσακίζουν» το διεθνές εμπόριο της Βρετανίας
Η Βρετανία βρίσκεται πλέον υπό διπλή μέγγενη, καθώς ο Τραμπ προβλέπεται πως θα ασκήσει περαιτέρω πίεση στο διεθνές εμπόριο
Υποχώρηση δίχως τέλος - Η Macy’s περιορίζει τις προοπτικές πωλήσεων καθώς οι γιορτές δεν απέδωσαν
Μετά τις λογιστικές απάτες, η Macy’s βρίσκεται αντιμέτωπη με υποτονικά αποτελέσματα μετά την εορταστική αγοραστική περίοδο
Η διαφοροποίηση επενδύσεων είναι το κλειδί σε ένα ασταθές περιβάλλον - Ο χρησμός του Ικμπάλ Καν της UBS
Η γεωπολιτική και παγκόσμια οικονομική κατάσταση είναι ρευστή, άρα μια διαφοροποίηση επενδύσεων είναι λογική, σύμφωνα με τον Ίκμπαλ Καν
Θέσεις- φαντάσματα και «μωβ σκιούροι»: Τι συμβαίνει στην αγορά εργασίας
Μία στις πέντε θέσεις στην αγορά εργασίας που διαφημίζονται είναι ψεύτικες ή δεν έχουν καλυφθεί, σύμφωνα με μια νέα έρενα
Pepsi και Pringles πλημμυρίζουν τη Συρία - Τα δολάρια δεν είναι πια «μαϊντανοί»
Το τέλος των περιορισμών που είχε επιβάλει ο Άσαντ στα δολάρια αλλάζει το σκηνικό στο Συρία και οδηγεί σε έκρηξη στα ξένα αγαθά