Το Instagram αποτελεί μία εφαρμογή με τεράστια αποδοχή από το κοινό και συγχρόνως αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας της μητρικής εταιρείας Meta Platforms.
Πλέον, χάρη σε μια νέα δικαστική κατάθεση, αποκαλύπτεται το πραγματικό οικονομικό μέγεθος της εφαρμογής: Το 2021, η εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών και βίντεο απέφερε 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις – δηλαδή το 27% των συνολικών εσόδων της Meta.
Το Instagram προσπέρασε το TikToK – Ποια μέθοδο ακολούθησε
Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο Business Insider το Instagram έβγαλε περισσότερα χρήματα από την πώληση διαφημίσεων εκείνο το έτος από το YouTube της Google, το οποίο απέφερε 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις. Οι αναλυτές της MoffettNathanson τοποθετούν τα συνολικά έσοδα του YouTube για εκείνο το έτος στα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια, αφού συνυπολογιστούν τα χρήματα που βγάζει από τις συνδρομητικές υπηρεσίες μουσικής και τηλεόρασης.
Μάλιστα, όπως σημειώνει το δημοσίευμα, σε αντίθεση με το YouTube, το οποίο δίνει το 55% κάθε διαφημιστικού δολαρίου που παράγει στους ιδιοκτήτες περιεχομένου που ανεβάζουν βίντεο στον ιστότοπο, το Instagram (και οι περισσότερες άλλες κοινωνικές εφαρμογές) ξοδεύει πολύ, πολύ λιγότερα. Απλά αναμένει τη δωρεάν τροφοδοσία σε φωτογραφίες και βίντεο από την πλειοψηφία των χρηστών.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τα έσοδα του Instagram προέκυψαν από μια κατάθεση που έκανε η Meta αυτή την εβδομάδα, σε μια προσπάθεια να πείσει έναν δικαστή να απορρίψει μια ομοσπονδιακή αντιμονοπωλιακή αγωγή. Τα έγγραφα που παρουσιάστηκαν δείχνουν πόσο γρήγορα αναπτύχθηκε το Instagram υπό την ιδιοκτησία της Meta.
Υπενθυμίζεται ότι η Meta Platforms – τότε το Facebook – πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για το Instagram το 2012, όταν ήταν μια startup χωρίς έσοδα για τον διαμοιρασμό φωτογραφιών με μια χούφτα υπαλλήλους. Τώρα διοικείται από το πρώην στέλεχος προϊόντων του Facebook, Άνταμ Μοσερί.
«Το Instagram δημιούργησε διαφημιστικά έσοδα ύψους 11,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, 17,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019, 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, 32,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 και 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2022», αναφέρεται στα δικαστικά έγγραφα που αποκαλύφθηκαν.
Όπως σημειώνει ο Business Insider, τον περασμένο μήνα αναλυτές υποστήριζαν ότι το YouTube θα μπορούσε να αξίζει 400 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι το Instagram θα μπορούσε κάλλιστα να αξίζει κάτι παρόμοιο.
Με έναν χονδροειδή τρόπο υπολογισμού, με δεδομένο ότι η έξαρση της ανάπτυξης του Instagram συνεχίστηκε, είναι πιθανό η εφαρμογή να αντιπροσωπεύει πλέον κάτι κοντά στο ένα τρίτο των συνολικών εσόδων της Meta Platforms. Αν εφαρμόσουμε αυτή την αναλογία στην τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας που ανέρχεται σε 1,34 τρισεκατομμύρια δολάρια, τότε φτάνουμε στα 440 δισεκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»