
Το Instagram αποτελεί μία εφαρμογή με τεράστια αποδοχή από το κοινό και συγχρόνως αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας της μητρικής εταιρείας Meta Platforms.
Πλέον, χάρη σε μια νέα δικαστική κατάθεση, αποκαλύπτεται το πραγματικό οικονομικό μέγεθος της εφαρμογής: Το 2021, η εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών και βίντεο απέφερε 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις – δηλαδή το 27% των συνολικών εσόδων της Meta.
Το Instagram προσπέρασε το TikToK – Ποια μέθοδο ακολούθησε
Σύμφωνα με τα όσα αποκαλύπτει ο Business Insider το Instagram έβγαλε περισσότερα χρήματα από την πώληση διαφημίσεων εκείνο το έτος από το YouTube της Google, το οποίο απέφερε 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις. Οι αναλυτές της MoffettNathanson τοποθετούν τα συνολικά έσοδα του YouTube για εκείνο το έτος στα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια, αφού συνυπολογιστούν τα χρήματα που βγάζει από τις συνδρομητικές υπηρεσίες μουσικής και τηλεόρασης.
Μάλιστα, όπως σημειώνει το δημοσίευμα, σε αντίθεση με το YouTube, το οποίο δίνει το 55% κάθε διαφημιστικού δολαρίου που παράγει στους ιδιοκτήτες περιεχομένου που ανεβάζουν βίντεο στον ιστότοπο, το Instagram (και οι περισσότερες άλλες κοινωνικές εφαρμογές) ξοδεύει πολύ, πολύ λιγότερα. Απλά αναμένει τη δωρεάν τροφοδοσία σε φωτογραφίες και βίντεο από την πλειοψηφία των χρηστών.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τα έσοδα του Instagram προέκυψαν από μια κατάθεση που έκανε η Meta αυτή την εβδομάδα, σε μια προσπάθεια να πείσει έναν δικαστή να απορρίψει μια ομοσπονδιακή αντιμονοπωλιακή αγωγή. Τα έγγραφα που παρουσιάστηκαν δείχνουν πόσο γρήγορα αναπτύχθηκε το Instagram υπό την ιδιοκτησία της Meta.
Υπενθυμίζεται ότι η Meta Platforms – τότε το Facebook – πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο δολάρια για το Instagram το 2012, όταν ήταν μια startup χωρίς έσοδα για τον διαμοιρασμό φωτογραφιών με μια χούφτα υπαλλήλους. Τώρα διοικείται από το πρώην στέλεχος προϊόντων του Facebook, Άνταμ Μοσερί.
«Το Instagram δημιούργησε διαφημιστικά έσοδα ύψους 11,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, 17,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019, 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, 32,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 και 16,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2022», αναφέρεται στα δικαστικά έγγραφα που αποκαλύφθηκαν.
Όπως σημειώνει ο Business Insider, τον περασμένο μήνα αναλυτές υποστήριζαν ότι το YouTube θα μπορούσε να αξίζει 400 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι το Instagram θα μπορούσε κάλλιστα να αξίζει κάτι παρόμοιο.
Με έναν χονδροειδή τρόπο υπολογισμού, με δεδομένο ότι η έξαρση της ανάπτυξης του Instagram συνεχίστηκε, είναι πιθανό η εφαρμογή να αντιπροσωπεύει πλέον κάτι κοντά στο ένα τρίτο των συνολικών εσόδων της Meta Platforms. Αν εφαρμόσουμε αυτή την αναλογία στην τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας που ανέρχεται σε 1,34 τρισεκατομμύρια δολάρια, τότε φτάνουμε στα 440 δισεκατομμύρια δολάρια.


Latest News

Μπορεί να αποφύγει το πρόστιμο της ΕΕ η Apple;
Αναμένεται η απόφαση της ΕΕ για την Apple εν μέσω απειλών από τον Τραμπ για δασμούς σε χώρες που επιβάλλουν πρόστιμα σε αμερικανικές εταιρείες

Restart με προσλήψεις κάνει η Alibaba - Ετοιμάζει νέες επενδύσεις
Η εμπιστοσύνη επιβραβεύεται με προσλήψεις λέει ο πρόεδρος της Alibaba - Η συνάντηση με τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ

Οι όχι και τόσο απίθανες «Magnificent Seven» - Πώς άλλαξε το success story
Οι μετοχές των τεχνολογικών κολοσσών έχουν χάσει σημαντικό μέρος της αξίας τους - Και η βουτιά συνεχίζεται
![Μασκ: Φτάνει σε σταυροδρόμι για την Tesla [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/musk-600x400.jpeg)
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η Tesla - Οι προβλέψεις στέλνουν τη μετοχή στα 200 και στα... 800 δολάρια [γράφημα]
Ο Ίλον Μασκ βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων στην Αμερική και αυτό έχει επηρεάσει τη μετοχή της Tesla

Συμφωνία Καφούνη – Παπαστεργίου για τη χαρτογράφηση της ψηφιακής εικόνας των ΜμΕ
Τι συζητήθηκε και συναποφασίστηκε στη συνάντηση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τον πρόεδρο και αντιπροσωπεία της ΕΣΕΕ

Τι ζητούν 400 αστέρες του Χόλιγουντ από τον Τραμπ - Ο ρόλος της ΑΙ
Ποια απάντηση έδωσε το Χόλιγουντ στο Σχέδιο Δράσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη του Τραμπ

Καλή, αλλά (παν)άκριβη η τεχνητή νοημοσύνη
Καθώς τα AI μοντέλα γίνονται πιο πολύπλοκα, απαιτούν όλο και περισσότερους υπολογιστικούς πόρους

Τι κερδίζει η Google από την εξαγορά μαμούθ της Wiz - Tο σήμα που στέλνει
Η συμφωνία Google-Wiz θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα σημαντικό απρόσμενο κέρδος για τις εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων

Πιο κοντά στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς η BYD - Ή μήπως όχι;
Η πεντάλεπτη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την εταιρεία του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Γουάνγκ Τσουανφού και οι κρίσεις σε τρεις ηπείρους

Τεχνητή νοημοσύνη: Πως φέρνει επανάσταση στο Fast Food - Ο ρόλος της Nvidia
Η Yum Brands, ιδιοκτήτης των Taco Bell and Pizza Hut, στοχεύει σε έναν κόσμο όπου η τεχνητή νοημοσύνη εξυπηρετεί πελάτες