Οι ηγέτες των επιχειρήσεων σήμερα καλούνται να ενισχύσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, ενώ παράλληλα οδηγούν στην ανάπτυξη. Ο καθορισμός του τόπου επένδυσης απαιτεί μια σειρά προοπτικών που υπερβαίνουν έναν μεμονωμένο τομέα, σύμφωνα με το CNBC.
EY: Αύξηση εσόδων, κερδών και συμφωνιών το 2024 προβλέπουν οι CEOs
Ρίχνοντας μια νέα ματιά στις δικές τους επιχειρήσεις μέσα από το πρίσμα άλλων βιομηχανιών και της ευρύτερης αγοράς, οι ηγέτες της C-Suite μπορούν να εντοπίσουν τομείς στρατηγικής ανάπτυξης που τελικά θα αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.
Σύνδεση πληροφοριών
Η σύνδεση πληροφοριών μεταξύ επιχειρήσεων και τομέων δημιουργεί ένα ισχυρό πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για τις εταιρείες, ξεκλειδώνοντας εκθετική αξία για τα ενδιαφερόμενα μέρη σήμερα, ενώ δείχνει πώς να μετασχηματιστούν για το μέλλον του αύριο, δήλωσε η Kristin Valente, EY Americas Chief Client Officer-elect.
«Οι ηγέτες πρέπει να σταματήσουν την απομονωμένη προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων και να κατανοήσουν τις διασυνδέσεις, τις επιπτώσεις κάθε απόφασης στον ευρύτερο οργανισμό», λέει ο Valente. «Σκεφτείτε το ως επιχειρηματική διόραση».
Εύρεση των πολλαπλασιαστών δύναμης
Το κόλπο, λέει ο Valente, είναι να εντοπίσετε ευκαιρίες ανάπτυξης μέσα από το φακό άλλων τομέων, κάτι που μπορεί να έχει πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στη συνολική στρατηγική σας.
Εξετάστε την περίπτωση ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων. Στον πυρήνα της, η επιχείρηση μπορεί να φαίνεται ότι απαιτεί μόνο ένα παραδοσιακό σύνολο δεξιοτήτων κατασκευής. Ωστόσο, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από άλλα πιθανά σημεία επαφής με τους καταναλωτές, όπως:
Λιανική πώληση για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
Οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες θα επεκταθούν σε πιστώσεις και ασφάλειες
Τεχνολογία για την κατασκευή εξυπνότερων και αποδοτικότερων οχημάτων
Αυτές οι βοηθητικές υπηρεσίες παρουσιάζουν μια ευκαιρία για τις εταιρείες να επεκτείνουν το βασικό χαρτοφυλάκιό τους, προκειμένου να κατακτήσουν μεγαλύτερο μέρος του πορτοφολιού και της νοοτροπίας των καταναλωτών.
Βαθιά γνώση
Αυτή η στρατηγική απαιτεί από τους ηγέτες να έχουν βαθιά γνώση όχι μόνο της δικής τους επιχείρησης, αλλά και των άλλων επιχειρήσεων και τομέων στους οποίους επιδιώκουν να εισέλθουν. Αντλώντας πληροφορίες και συνεργαζόμενοι με άλλους τομείς και βιομηχανίες, οι ηγέτες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα πού θέλουν να επεκταθούν και να εντοπίσουν πιθανούς συνεργάτες για να τους επιτρέψουν.
«Υπάρχει δύναμη στη σύγκλιση για να επανεξετάσουμε και να αυξήσουμε την αξία», λέει ο Valente. «Στην EY, γνωρίζουμε τι συμβαίνει στην επιχείρηση των πελατών μας και προσπαθούμε να συνδέσουμε τι συμβαίνει στον τομέα τους και, στη συνέχεια, να βρούμε ευκαιρίες σε άλλους κλάδους και στην ευρύτερη αγορά».
Προχωρώντας μπροστά
Οι ευκαιρίες για τομεακή σύγκλιση θα είναι διαφορετικές για κάθε επιχείρηση και κάθε κλάδο. Για να βρουν τη δική τους, οι ηγέτες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε τρία πράγματα:
Ανάπτυξη στρατηγικών που διαφοροποιούν το εμπορικό σήμα τους και αυξάνουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα
Εντοπισμός ευκαιριών για επέκταση της πρότασης αξίας της επιχείρησής τους πέρα από τον παραδοσιακό τομέα της για την εκπλήρωση των αναγκών των πελατών και την αύξηση της αφοσίωσης
Παραμένοντας πιστοί στη στρατηγική τους ατζέντα και εστιάζοντας στη σύγκλιση ως ευκαιρία για κερδοφόρα ανάπτυξη
Έτσι θα ξεκλειδώσει η ανάπτυξη
“Εάν είμαι Διευθύνων Σύμβουλος ή CFO, θέλω να βεβαιωθώ ότι έχω επιχειρηματικούς συνεργάτες στο οικοσύστημά μου που μου φέρνουν ένα ποικίλο σύνολο ιδεών που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να καταλύσω την αξία εντός του οργανισμού μου”, λέει ο Valente. «Από εκεί θα έρθει η επόμενη εξέλιξη της επιχείρησής μου. Είναι αυτή η συνεργασία που απαιτείται για την προώθηση και το ξεκλείδωμα της ανάπτυξης».
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους