
Μεγαλύτερη αύξηση από ό,τι αναμενόταν τον Φεβρουάριο εμφάνισε η γερμανική βιομηχανική παραγωγή, λόγω των επιδόσεων του κατασκευαστικού κλάδου, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία.
Η βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε κατά 2,1% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει αύξηση 0,3%.
Γερμανία: Υποχώρηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Μάρτιο
Η δεύτερη διαδοχική μεγάλη μηνιαία άνοδος επιβεβαιώνει ότι ο τομέας ξεκίνησε το έτος με καλύτερο πρόσημο, δήλωσε η Franziska Palmas, ανώτερη οικονομολόγος της Capital Economics για την Ευρώπη, αφού ο τομέας έκλεισε το 2023 με συρρίκνωση.
«Παρ’ολα αυτά εξακολουθούμε να αναμένουμε ότι θα δυσκολευτεί κατά το υπόλοιπο του 2024 λόγω της αδύναμης ζήτησης και της μειωμένης ανταγωνιστικότητας», συμπλήρωσε η Palmas.
Η μηνιαία αύξηση της παραγωγής στη βιομηχανία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της παραγωγής στον κατασκευαστικό κλάδο κατά 7,9%, ενώ η παραγωγή μειώθηκε κατά 6,5% τον μήνα στον τομέα της παραγωγής ενέργειας.
Η μεταποιητική παραγωγή, εξαιρουμένης της ενέργειας και των κατασκευών, αυξήθηκε κατά 1,9% σε σχέση με τον Ιανουάριο. Η αύξηση αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της παραγωγής κατά 5,7% στην αυτοκινητοβιομηχανία και κατά 4,6% στη χημική βιομηχανία.
Μετά την αναθεώρηση των προσωρινών αποτελεσμάτων, η παραγωγή αυξήθηκε κατά 1,3% τον Ιανουάριο σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο, αντί της αρχικής εκτίμησης για 1,0%.
Η λιγότερο ευμετάβλητη σύγκριση τριών μηνών με τρεις μήνες έδειξε ότι η παραγωγή ήταν κατά 0,5% χαμηλότερη την περίοδο από τον Δεκέμβριο 2023 έως τον Φεβρουάριο 2024 σε σχέση με τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Η βιομηχανική παραγωγή εξακολουθεί να βρίσκεται περίπου 8% κάτω από το προ της πανδημίας επίπεδο, δήλωσε ο παγκόσμιος επικεφαλής μακροοικονομικών της ING Carsten Brzeski.
«Αυτό που βλέπουμε σήμερα στη γερμανική βιομηχανία είναι μια κυκλική βελτίωση, όχι διαρθρωτική», δήλωσε στο Reuters ο Brzeski.
Οι γερμανικές βιομηχανικές παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 0,2% τον Φεβρουάριο σε μηνιαία βάση, λιγότερο από το αναμενόμενο, δείχνοντας ότι η αδυναμία της ζήτησης στον τομέα της μεταποίησης συνεχίζεται.
«Κοιτάζοντας μπροστά, όσο κι αν τα βιομηχανικά στοιχεία της Δευτέρας λειτουργούν σαν βάλσαμο για τη γερμανική οικονομία, αυτό δεν είναι ακόμη η αρχή μιας σημαντικής ανάκαμψης», κατέληξε ο Brzeski.


Latest News

Έσοδα πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών για το Netflix
Μεγάλες βοήθειες έλαβε το Netflix από τις φθηνές συνδρομές με προβολή διαφημίσεων, όπου αυτές είναι διαθέσιμες -

Κίνηση έκπληξη της Τουρκίας - Αιφνιδιαστική αύξηση επιτοκίων
Η απροσδόκητη κίνηση έρχεται καθώς η Τουρκία αντιμετωπίζει τους δασμούς Τραμπ και αναταραχή από την σύλληψη Ιμάμογλου

Ο πρόεδρος της Renault αποχωρεί από το διοικητικό συμβούλιο της Nissan
Ο πρόεδρος της Renault, Ζαν-Ντομινίκ Σενάρ, θα αποχωρήσει από το διοικητικό συμβούλιο της Nissan, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα

Στο στόχαστρο ξανά η Google - Η νέα δίκη για μονοπωλιακές πρακτικές
Η απόφαση επιτρέπει στις ΗΠΑ να υποστηρίξουν ότι η Google πρέπει να πουλήσει διαφημιστικά εργαλεία

Κλιμακώνει τον «πόλεμο» με το Χάρβαρντ η Ουάσινγκτον - Στο στόχαστρο οι ξένοι φοιτητές
Το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας - DHS θέλει το Χάρβαρντ να παραδώσει πειθαρχικά αρχεία αλλοδαπών φοιτητών και προσωπικού

Πλήγμα για Hermès - LVMH λόγω δασμών -Αντιδρούν όμως διαφορετικά στον Τραμπ
Η LVMH κατηγορεί την ΕΕ για τους δασμούς και απειλεί με... μετακόμιση - Όχι όμως και η Hermès, που ανακοίνωση αυξήσεις

Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν νέα κόστη για πλοία που συνδέονται με την Κίνα
Οι ΗΠΑ αναλαμβάνουν «στοχευμένη δράση για ν’ αποκαταστήσουν τ’ αμερικανικά ναυπηγεία», επιβάλλοντας νέα αυξημένα κόστη σε πλοία που ελλιμενίζονται στα λιμάνια τους και συνδέονται με την Κίνα.

Η Κίνα και το... Πάσχα ρίχνουν τις πωλήσεις της Pernod
Παρόλα αυτά η Pernod τα πήγε καλά στις ΗΠΑ καθώς οι μεταπωλητές εκεί στόκαραν εν όψει δασμών Τραμπ

Από Ιούνιο ανεβάζει... ταρίφα η Ford εάν παραμείνουν οι δασμοί Τραμπ
Προειδοποίηση της Ford προς τους αντιπροσώπους της ότι οι δασμοί πιθανότατα θα αυξήσουν τις τιμές τους επόμενους μήνες

Temu και Shein μειώνουν τις διαφημιστικές δαπάνες σε ΗΠΑ
Η υποχώρηση των Κινέζων λιανοπωλητών απειλεί τα διαφημιστικά έσοδα της Big Tech