
Οι πραγματικοί μισθοί των εργαζόμενων στην Ιαπωνία μειώθηκαν τον Φεβρουάριο για 23ο συνεχόμενο μήνα, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, και ουσιαστικά υποδηλώνουν ότι οι υψηλότερες τιμές συνέχισαν να πιέζουν τις καταναλωτικές δαπάνες των νοικοκυριών.
Η μισθολογική τάση είναι ένα από τα βασικά δεδομένα που εξετάζει η Τράπεζα της Ιαπωνίας για τις προοπτικές αμοιβών και πληθωρισμού, καθώς αποτελούν κρίσιμους παράγοντες που πρέπει να εξετάσει η κεντρική τράπεζα για να αποφασίσει εάν θα χαλαρώσει περαιτέρω την νομισματική πολιτική της.
Ιαπωνία: Επεκτείνει το εμπάργκο στη Ρωσία – Απαγορεύει εξαγωγές μπαταριών ιόντων λιθίου
Οι προσαρμοσμένοι στον πληθωρισμό πραγματικοί μισθοί, ένα βαρόμετρο της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, υποχώρησαν 1,3% τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, και για 23ο συνεχόμενο μήνα, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Εργασίας. Τον Ιανουάριο σύμφωνα με τα αναθεωρημένα στοιχεία, η πτώση διαμορφώθηκε στο 1,1%.
Ο πληθωρισμός καταναλωτή που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για τον υπολογισμό των πραγματικών μισθών, ο οποίος περιλαμβάνει τις τιμές των τροφίμων αλλά δεν περιλαμβάνει τις τιμές των ενοικίων, αυξήθηκε 3,3% από 2,5% τον Ιανουάριο.
Ωστόσο, η ονομαστική αμοιβή αυξήθηκε κατά 1,8% τον Φεβρουάριο σε ετήσια βάση, που αποτελεί την υψηλότερη αύξηση από τον περασμένο Ιούνιο.
«Θα παρακολουθούμε πώς θα εξελιχθεί η ανάπτυξη των ονομαστικών αμοιβών ενώ η άνοδος των τιμών επιβαρύνει τους πραγματικούς μισθούς», δήλωσε αξιωματούχος του υπουργείου.
Αύξηση μισθών 5,24%
Οι ιαπωνικές επιχειρήσεις συμφώνησαν να αυξήσουν τους μισθούς κατά 5,24% φέτος, τη μεγαλύτερη αύξηση των τελευταίων 33 ετών, σύμφωνα με έρευνα της μεγαλύτερης συνδικαλιστικής οργάνωσης της χώρας Rengo την περασμένη εβδομάδα.
Ο τακτικός ή βασικός μισθός τον Φεβρουάριο αυξήθηκε κατά 2,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ταχύτερα από το αναθεωρημένο ποσοστό τον προηγούμενο μήνα, ανέφερε το υπουργείο.
Οι ειδικές πληρωμές, που περιλαμβάνουν μπόνους, υποχώρησαν 5,5% σε ετήσια βάση μετά από την αναθεωρημένη αύξηση 12,4% τον Ιανουάριο.
Τον περασμένο μήνα, η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας, BOJ, έκανε στροφή στην επί οκτώ χρόνια πολιτικής της για αρνητικά επιτόκια αφήνοντας πίσω της την ανορθόδοξη πολιτική της, σε μια ιστορική μετατόπιση από την εστίασή της στην αναδιοργάνωση της ανάπτυξης με δεκαετίες τεράστιας νομισματικής τόνωσης.


Latest News

Αποφασίζομεν και διατάσσομεν... Οι γαλλικές εταιρείες, οι ΗΠΑ και το DEI
Οι ΗΠΑ θέλουν να επεκταθεί η ισχύς του εκτελεστικού διατάγματος κατά της διαφορετικότητας και εκτός της χώρας, διατάζοντας τις γαλλικές εταιρείες να συμμορφωθούν

Ισχύς εν τη ενώσει - Κίνα, Ιαπωνία, Ν. Κορέα κάνουν έκκληση για ελεύθερο εμπόριο
Οι δασμοί 25% των ΗΠΑ στις εισαγωγές αυτοκινήτων θα τεθούν σε ισχύ στις 12:01 π.μ. ώρα Ουάσινγκτον στις 3 Απριλίου - Η αντίδραση από Κίνα, Ιαπωνία, Ν. Κορέα

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Με τη βοήθεια της... Μπιγιονσέ, όλα θα πάνε καλά - Το πλάνο της Levi's
Η συνεργασία Levi's με Μπιγιονσέ, απάντηση στην επιφυλακτικότητα των καταναλωτών - Ο ρόλος του γυναικείου κοινού

Κάθε του εμφάνιση και δεκάδες ειδήσεις - Τι είπε ο Τραμπ στο NBC
Σε συνέντευξή του στο NBC News, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε επίσης ότι δεν θα απέλυε κανέναν που συμμετείχε στη συνομιλία στο Signal

Χρυσές αλυσίδες και ζιβάγκο - Το στυλ επτά γκουρού της τεχνολογίας
Οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας μάς χάρισαν μερικά από τα πιο σπουδαία προϊόντα τεχνολογίας του κόσμου - και το έκαναν με ένα ιδιαίτερο στυλ, όμορφο, μέτριο ή και ακαλαίσθητο

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Κυβερνούν οι... απάτες - Γιατί οι ΗΠΑ χάνουν μισό τρισ. δολ. ετησίως
Ειδική σε θέματα διαθοράς από το Πανεπιστήμιο Τζορτζτάουν των ΗΠΑ, δίνει τα πρώτα σημάδια μετατροπής της αμερικανικής δημοκρατίας σε κλεπτοκρατία.

Πόσο πιστοί μένουν οι καναλωτές στα brands; Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Σύμφωνα με την νέα έρευνα της EY «EY Future Consumer Index», οι καταναλωτές απομακρύνονται από τα brands, καθώς δοκιμάζεται η αφοσίωσή τους

Αλλάζει ο χάρτης των σπάνιων γαιών - Μπορεί η ΕΕ να κερδίσει το παιχνίδι;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται σπάνιες γαίες και κρίσιμες πρώτες ύλες για να προωθήσει τη στρατηγική της οικονομική ατζέντα