Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο κέντρο ερευνών για τις μπαταρίες λιθίου καθώς ετοιμάζεται να παράγει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητό της μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους.

Η εγκατάσταση, με επικεφαλής τους επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα έχει ιδιαίτερη εστίαση στην ανάλυση στερεών καταστάσεων, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση και την ασφάλεια και απόδοση των μπαταριών, ανακοίνωσε η Ferrari.

Ηλεκτροκίνητα Ferrari με… playback ήχους βενζινοκινητήρα;

Το ερευνητικό κέντρο θα μπορούσε να επιταχύνει τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια να φέρει την ιταλική εταιρεία στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Ο δρόμος για την ηλεκτροκίνηση δεν είναι εύκολος καθώς ο ανταγωνισμός είναι έντονος. Η κινεζική BYD τον Φεβρουάριο παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων στην τιμή των 233.450 δολαρίων για να αντιμετωπίσει τις ιταλικές φίρμες Ferrari και Lamborghini. Ενώ και οι δύο κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει υβριδικά μοντέλα, η αγορά ακόμη αναμένει τα πλήρως ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία είπε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές μπαταριών της για να αυξήσει την απόδοσή τους που θα συναρμολογούνται στο Μαρανέλο, όπου η εταιρεία κατασκευάζει νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Βίνια, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, είπε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.

Οποιεσδήποτε εφαρμογές προκύψουν από την έρευνα θα κοινοποιηθούν επίσης στον τεχνολογικό συνεργάτη της Ferrari, την ολλανδική κατασκευάστρια μικροτσίπ NXP Semiconductors.

Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες προχωρούν στην τεχνολογία μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών. Η Porsche το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της εξειδικευμένης γερμανικής εταιρείας Custom Cells GmbH για την κατασκευή μπαταριών για τα κορυφαία οχήματά της.

Η Ferrari ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι συνεργάζεται με την SK On για την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά supercars. Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία είναι προμηθευτής της Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας την μπαταρία για το plug-in υβριδικό SF90 Stradale που παρουσιάστηκε το 2019.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα