
Εντυπωσιακή θα είναι η παρουσία της ελληνικής ναυτιλίας και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών (10-13 Απριλίου). Δεν θα μπορούσε βέβαια να γίνει διαφορετικά και να λείπει από το σημαντικό αυτό Φόρουμ, ο πιο εξωστρεφής κλάδος της ελληνικής οικονομίας που πρωταγωνιστεί διεθνώς εδώ και δεκαετίες.
Στην έναρξη των εργασιών του Φόρουμ που φέρει το τίτλο η «Μεγάλη Μετάβαση», με κεντρικό άξονα των συζητήσεων τις πολύπλευρες μεταβάσεις που σημειώνονται σχεδόν σε κάθε τομέα της σύγχρονης ζωής, θα μιλήσει όπως και πέρυσι η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Μελίνα Τραυλού η οποία αναμένεται να αναφερθεί στον στρατηγικό ρόλο τη ναυτιλίας στη «μετάβαση» της παγκόσμιας οικονομίας και κοινωνίας.
Πώς μπορεί να ισχυροποιηθεί το ναυτιλιακό cluster στη χώρα μας
Επίσης στην ενότητα WORLD & EU ECONOMY και στη συζήτηση με θέμα τη Μακροχρόνια συμβολή και η στρατηγική σημασία της ελληνικής ναυτιλίας στην ελληνική και ευρωπαϊκή οικονομία θα συμμετάσχει ο κ. Ιωάννης Κ. Λύρας, Μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΕ. Στην ίδια ενότητα και με θέμα τον ηγετικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας θα συμμετάσχει ο κ. Αντώνης Λαιμός, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Στην ενότητα SHIPPING και με θέμα οι προοπτικές των νέων ενεργειακών κανονισμών στη ναυτιλία θα συμμετάσχει μεταξύ άλλων ο κ. Δημήτρης Γ. Φαφαλιός, Γραμματέας, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών- και Πρόεδρος, της Intercargo.
Στην ενότητα PLANET και με θέμα ένα βιώσιμο πλανήτη θα συμμετάσχουν ο κ. Δημήτρης Γ. Φαφαλιός, Γραμματέας, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και πρόεδρος της Intercargo και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΕ και πρόεδρος της Helmepa κα. Σεμίραμις Παληού. Τέλος στην ενότητα EDUCATION στη συζήτηση με θέμα ναυτιλία με επίκεντρο τον άνθρωπο και προοπτικές σταδιοδρομίας θα συμμετάσχει η κα. Κατερίνα Πέππα γενική διευθύντρια της ΕΕΕ.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)