«Πρόκειται για τρεις μεμονωμένες περιπτώσεις, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις πολιτικές και πρακτικές της εταιρίας» αναφέρει η Intrum, σχολιάζοντας ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης αναφορικά με την επιβολή διοικητικού προστίμου, που αφορά στη διαχείριση απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις.

Η Intrum αναφέρει ότι η εταιρεία διαχειρίζεται 1,3 εκατ. υποθέσεις για απαιτήσεις συνολικού ύψους 62 δισ. ευρώ, προσθέτοντας ότι προσφέρει «ρεαλιστικές, συναινετικές και βιώσιμες λύσεις» σε περισσότερους από 700.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις.

«Καμπάνα» 790.000 ευρώ σε doValue, Cepal και Intrum

Σεβόμενη την απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης, η Intrum επισημαίνει ότι οι πρακτικές και μηχανισμοί ελέγχου της εταιρίας έχουν θωρακιστεί σημαντικά και βελτιώνονται διαρκώς ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες για διαχειριστικές αστοχίες, οι οποίες ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έχουν προκαλέσει οικονομική βλάβη στους δανειολήπτες.

«Στην Intrum, η εξυπηρέτηση των δανειοληπτών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα με στόχο τη διαφάνεια, την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα και την εξεύρεση αμοιβαία επωφελών λύσεων» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι για τον σκοπό αυτό η εταιρία επενδύει διαρκώς στη βελτίωση της υποδομής και των υπηρεσιών της, αξιοποιώντας παράλληλα κάθε πληροφορία ή επισήμανση προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρία έχει αναπτύξει και εφαρμόζει υπηρεσίες άμεσης, προσωποποιημένης επικοινωνίας και ενημέρωσης αλλά και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων των δανειοληπτών με:

α) το My Intrum Portal,
β) την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από εξειδικευμένη ομάδα στελεχών,
γ) τις συνεχείς επενδύσεις για τη βελτίωση των υποδομών της (συστήματα διαχείρισης).

Εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης διαχειρίζεται τα αιτήματα δανειοληπτών και συγκεκριμένα:

α) Γραπτά αιτήματα δανειοληπτών (μέσω του website της Intrum ή μέσω του My Intrum Portal) απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών
β) Τηλεφωνική επικοινωνία: το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας.

Η εταιρία, καταλήγει η ανακοίνωση, βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται –όπως έχει αποδείξει άλλωστε– σε ανοιχτό διάλογο με τις αρμόδιες αρχές προς όφελος των δανειοληπτών και του συνόλου της
χρηματοπιστωτικής αγοράς. Aναφορικά με το συγκεκριμένο διοικητικό πρόστιμο που επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης, διερευνώνται όλες οι δυνατότητες που παρέχει η νομοθεσία για την προστασία των δικαιωμάτων της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Θεοδωρικάκος: Συνάντηση Σταύρου Καφούνη και εκπροσώπων του κλάδου της γουνοποιίας – Τι συζήτησαν
Επιχειρήσεις |

Συνάντηση Θεοδωρικάκου - Καφούνη με εκπροσώπους του κλάδου της γουνοποιίας - Τι συζητήθηκε

Ο υπουργός κατέγραψε όλα τα αιτήματα της επιτροπής και των πολιτικών εκπροσώπων της Δυτικής Μακεδονίας και δήλωσε της πρόθεση της κυβέρνησης να βοηθήσει τον κλάδο