Στελέχη της Παγκόσμιας Τράπεζας παρουσίασαν την Τρίτη ένα πλαίσιο μέτρησης των αποτελεσμάτων των αναπτυξιακών της εργασιών με 22 δείκτες, το οποίο χαρακτηρίζεται ως σημαντική πρόοδο στην προσπάθεια της τράπεζας να αυξήσει τη διαφάνεια και τη λογοδοσία.
Η Anna Bjerde, διευθύνουσα σύμβουλος λειτουργιών της Παγκόσμιας Τράπεζας, δήλωσε ότι η κάρτα αποτελεσμάτων θα επιτρέψει στους μετόχους της και στους ανθρώπους που εξυπηρετεί να βλέπουν, να μετρούν και να παρακολoυθούν καλύτερα τον αντίκτυπο του δανεισμού και των επιχορηγήσεων της τράπεζας.
«Ένα όραμα και μια αποστολή είναι πραγματικά υπέροχα, αλλά αν δεν μπορείτε να το μεταφράσετε σε πράξεις και να το μετρήσετε, τότε είναι πολύ φιλόδοξο, και θέλουμε επίσης να είναι λειτουργικό», είπε η Bjerde στο Reuters.
Οι ΗΠΑ και άλλοι κύριοι μέτοχοι έχουν πιέσει την Παγκόσμια Τράπεζα να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο βοηθά τις χώρες να αντιμετωπίσουν ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή και η ετοιμότητα για πανδημίες.
Έχει ήδη προσθέσει τη φράση «βιώσιμος πλανήτης» στη δήλωση αποστολής της και μείωσε τον αριθμό των έργων της για να επικεντρωθεί σε πιο προγραμματικά και μετασχηματιστικά έργα.
22 παγκόσμιοι δείκτες
Η κάρτα βαθμολογίας περιλαμβάνει 22 παγκόσμιους δείκτες – πολύ λιγότερους σε σχέση με τους 150 που περιλαμβάνονταν σε προηγούμενο μέσο- για τη φτώχεια, την ευημερία και έναν βιώσιμο πλανήτη, καθώς και θέματα όπως η ισότητα των φύλων, η συμπερίληψη της νεολαίας και πώς ζουν οι άνθρωποι σε εύθραυστες περιοχές που πλήττονται από συγκρούσεις. Επίσης θα επιτρέψει μια πιο προσεκτική ματιά στα αναπτυξιακά αποτελέσματα υιοθετώντας μια πιο «ανθρωποκεντρική» προσέγγιση, σύμφωνα με την Bjerde.
Για πρώτη φορά, το έργο όλων των ιδρυμάτων της Παγκόσμιας Τράπεζας – συμπεριλαμβανομένου του International Finance Corp και της Διεθνούς Τράπεζας για την Ανασυγκρότηση και την Ανάπτυξη – θα παρακολουθείται μέσω του ίδιου συνόλου δεικτών.
«Είναι μια πραγματική αλλαγή παιχνιδιού, παρέχοντας έναν νέο οδηγό στον οποίο μπορούν να συσπειρωθούν οι ομάδες μας και παρέχει πλήρη ορατότητα για το πόσο καλά αντιμετωπίζουμε τις πιο δύσκολες προκλήσεις όπως η φτώχεια, η κλιματική αλλαγή, η ευθραυστότητα και η επισιτιστική ανασφάλεια», είπε η Bjerde.
Η τράπεζα βλέπει την κάρτα αποτελεσμάτων ως μέρος της ώθησής της να επικεντρωθεί στα αποτελέσματα, όχι στις εισροές, για παράδειγμα, μετρώντας τον αριθμό των ατόμων που πραγματικά χρησιμοποιούν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όχι μόνο το πόσοι έχουν πρόσβαση.
Η τράπεζα εξακολουθεί να επεξεργάζεται τις λεπτομερείς μεθοδολογίες για τον υπολογισμό των βαθμολογιών σε καθέναν από τους 22 δείκτες, είπε, με τους μισούς να δημοσιοποιούνται τον Ιούνιο και τους υπόλοιπους τον Οκτώβριο.
Η πρώτη ομάδα δεικτών θα περιλαμβάνει δεδομένα για το πόσοι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρική ενέργεια παγκοσμίως, καθώς και προγράμματα για το κοινωνικό δίκτυο ασφαλείας.
Τα δεδομένα θα περιλαμβάνουν διαφανή δεδομένα κατανεμημένα ανά φύλο, περιφέρειες, ηλικία και κατά πόσον οι άνθρωποι βρίσκονται σε εύθραυστες και πληγείσες από συγκρούσεις χώρες.
Αυτά τα λεπτομερή στοιχεία θα επιτρέψουν στην τράπεζα, τους μετόχους και τους πελάτες της να «δουν πώς τα πάμε αλλά και πού πρέπει να βελτιωθούν», κατέληξε η Bjerde.
Latest News
Στο μικροσκόπιο των ΗΠΑ η UBS για λογαριασμούς Ρώσων που κληρονόμησε από την Credit Suisse
Η αμερικανική υπηρεσία επιβολής κυρώσεων, OFAC, απέστειλε επιστολή στην UBS ως μέρος αυτής της έρευνας, προσθέτοντας ότι οι δύο πλευρές βρίσκονται σε συζητήσεις
Πώς η πολιτική Τραμπ θα επηρεάσει την Ευρώπη - Η συζήτηση Χατζημηνά με την Gillian Tett (FT)
Οι τεταμένες σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας στο επίκεντρο της συζήτησης - Οι δασμοί και ποιες αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στην Ελλάδα
«Καμπανάκι» Βιλερουά: Η εκλογή Τραμπ απειλεί την παγκόσμια οικονομία
Ο Γάλλος τραπεζίτης Βιλερουά εκτιμά ότι η επιστροφή Τραμπ μπορεί να επαναφέρει τον πληθωρισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η σφήνα της οικογένειας Ito στην εξαγορά της ιαπωνικής 7-Eleven
Η μητρική της 7-Eleven στοχεύει στην απόσχιση της επιχείρησης σούπερ μάρκετ και άλλων περίπου 30 «μη βασικών» μονάδων - Ποιος θα τις εξαγοράσει
«Ποτέ μην ποντάρετε εναντίον του Ίλον» - Γιατί οι διαφημιστές επιστρέφουν στο Χ
Ορισμένα brands επωνυμίες στις ΗΠΑ είχαν εγκαταλείψει το X λόγω ανησυχιών αλλά τώρα επιζητούν την εύνοια του Ίλον Μασκ
Πώς έγινε η Lululemon ένα από τα πιο δημοφιλή athleisure brands
Από τον Καναδά στην Κίνα, την Ευρώπη και την Ελλάδα, η Lululeman κατέκτησε το γυναικείο και εφηβικό κοινό με όχημα τα διάσημα κολάν - Οι επόμενοι στόχοι
Πώς τα ακριβά τυριά έγιναν αγαπημένος στόχος εγκληματιών
Τα ακριβά τυριά έχουν μετατραπεί σε θελκτικό στόχος για ληστές, καθώς το κόστος τους ανεβαίνει σημαντικά τα τελευταία χρόνια
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία